/Greater Poland Voivodeship/Stacja paliw

Stacja Paliw ORLEN

Poznańska 31, 62-069 Dąbrówka, Polska

Stacja Paliw ORLEN
Stacja paliw
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
9PJV+QW Dąbrówka, Polska
+48 24 256 44 77
dlakierowcow.orlen.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 00–24
Wtorek: 00–24
Środa: 00–24
Czwartek: 00–24
Piątek: 00–24
Sobota: 00–24
Niedziela: 00–24
Napisz recenzję
Marta Mucherska
Marta Mucherska2 lata temu
Porażka. Obsługa tragiczna, wulgarne słownictwo pracowników wobec siebie podczas zakupów klienta, jedna Pani to jakby za karę pracowała - notorycznie obrażona i nawet nie potrafi odpowiedzieć „dzień dobry”.
Jeżeli chodzi o ceny produktów na stacji to szkoda nawet to komentować.

Nie polecam.
Piotr Nowak
Piotr Nowak2 lata temu
Spoko stacja, ceny w porządku, brak kolejek, można coś na szybko przekąsić
Zbigniew Krasicki
Zbigniew Krasicki2 lata temu
Samoobsługa. Czysto i schludnie. Darmowy kompresor automatyczny ( na wyswietlczu ustawiasz potrzebne cisnienie) - czsami zepsuty.. 4 gwiazdki bo jednak nie jest to najtańsza stacją.
Arkadiusz Wenderski
Arkadiusz Wenderski2 lata temu
Super obsługa i najniższe ceny paliwa
Polecam zdecydowanie
Ł
Ł2 lata temu
Jaka masakryczna obsługa. Byłem odebrać przesyłkę 16 maja. Dodatkowo chciałem hot-doga Pani taka w sumie wysoka, blondynka strasznie nie miła, stoi za lada jak za kare, nie umie się normalnie odezwać, odpowiedzieć, wszystko z takim gniewem i nienawiścią.. kto tam u Was pracuje!?
Radek Krajewski
Radek Krajewski2 lata temu
Jak zawsze wszystko w najlepszym porządku Miło i fachowo i smacznie
Bob Silent
Bob Silent2 lata temu
Niestety najniższa ocena, bo to już trzeci raz kiedy straciłem swój czas na spacer w stronę tej stacji i wróciłem bez jedzenia. Ewidentnie widać, że pracownikom brakuje szkolenia i jednej "wizji" prowadzenia tego biznesu. Jeden pracownik o blond włosach twierdzi, że są piece wyłączone, więcej nic nie mówi i nie może sprzedać zimnych kanapek, bo jak chciałbym je przypadkiem podgrzać własnym piekarnikiem to może być to niebezpieczne i mogę się zatruć. Spokojnie ok, jakoś to przyjąłem. Później pojawiła się promocja, że u NICH KANAPKI NIE SPIĄ I OD 20:00 DO 5:00 NAD RANEM są 30% taniej. Ten sam Pan przy okazji powiedział mi, że promocja obejmuje wszystkie kanapki ze środkowej półki wykluczając pizzę czy tortillę. Oferta brzmi dobrze, więc po tankowaniu stwierdziłem, że się wybiorę wieczorem i skorzystam. Wracam na stację w późniejszych godzinach, a tam pani mówi: Nie nie, te wszystkie kanapki nie są w promocji bo tyczy się to tylko tych, które leżą dobę, a te niedawno przygotowała i położyła za witryną i mają normalną cenę:D Patrzę na reklamę, czytam i jeszcze raz Pani pytam, gdzie ta promocja co widnieje na witrynie:)? Z bólem serca sprzedała mi z rabatem 30% jakbym był jakimś człowiekiem, który ma na kolanach dziękować. Mijają dni, w końcu wybieram się na stację i jest tak jak powinno. Pozdrowienia dla młodego pracownika z tatuażem - jest bardzo miły i bezproblemowy. Teraz po wielu dniach znowu zła sytuacja się powtarza. Mamy 29.03, godzina po 23, piece wyłączone. Mówię, ok to przyjdę za jakieś 30 minut skorzystać tym bardziej, że kupię więcej rzeczy. Słyszę nie nie nie, piece muszą być czyszczone raz na dobę (co rozumiem oczywiście), ale potrwa to jakieś może 2-3 godziny. Słucham? Gdzie jest informacja, że np. od 23-2:00 jest wyłączona gastronomia skoro stacja działa 24h. Gratuluję właścicielowi, że pracownicy mówią sobie to co chcą. Nie będę tam już nic jadł, a na pewno nie tankował firmowych aut. Pozdrawiam serdecznie.
Dorita Gręda
Dorita Gręda2 lata temu
Rzadko wystawiam opinię, ale tym razem nie potrafię inaczej.
Byłam w dniu dzisiejszym około 17:30 - zamawiałam kids menu, dwa hot dogi... Płaciłam za paliwo i za inne jeszcze zakupy...
Panowie nie wiedzieli jak przygotować kids menu z nugetsami - wersja nr 2, ale ostatecznie się udało.
Dostałam surowe frytki - zwróciłam uwagę i w momencie kiedy o tym mówiłam... Zobaczyłam, że na owych nugetsach jest data 19/12 do spożycia, a mamy 23/12, gdy powiedziałam to panu obsługującemu... Zaczął szukać czegoś i powiedział: przepraszam - nocka nie dopilnowała. Dostałam w ramach przeprosin jogurt. Dzięki, ale moje dziecko w foteliku nie zje jogurtu z musli, kiedy jedziemy autem.
Zalecane lokalizacje