/Lublin Voivodeship/Stacja paliw

Bp

Północna 30, 20-064 Lublin, Polska

Bp
Stacja paliw
4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
7H34+FG Lublin, Polska
+48 81 740 43 80
map.bp.com
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 00–24
Wtorek: 00–24
Środa: 00–24
Czwartek: 00–24
Piątek: 00–24
Sobota: 00–24
Niedziela: 00–24
Napisz recenzję
Kate Not
Kate Not2 lata temu
Chciałam podziękować Pani Klaudii za pomoc, której udzielono mi na tej stacji. Bardzo się cieszę, że takie osoby jak Pani Klaudia tu pracują. Jestem stałą klientką od lat. Zawsze mam po drodze po paliwo, kawę i prasę. Dziękuję, że uratowała mnie Pani w drodze do pracy, gdyby nie Pani pomoc, mój dzień posypał by się w drobny mak. Dziękuję! Polecam i będę polecała tę stację i wspaniałą obsługę!
Agnieszka Agnieszka
Agnieszka Agnieszka2 lata temu
Panie na tej stacji pracują jak za karę, byłam kilka razy i za każdym razem to samo, obsługa klienta z wielką łaską. Jeśli nie pasuje praca z klientem to warto zmienić. Więcej tu nie wrócę.
Filip Homeja
Filip Homeja2 lata temu
Dystrybutor do gazu niedługo zacznie zabierać gaz z baku zamiast tankować. Niejednokrotnie zgłaszany obsłudzie- "no on tak ma".
EDIT. Nadal nic się nie zmieniło w tej kwestii a pracownicy (nie wszyscy) zachowują się jakbym ich obrażał gdy wspominam o dystrybutorze gazu. Beznadzieja
Sebastian Z
Sebastian Z2 lata temu
Zróbcie w końcu aplikację, żeby można było płacić przy dystrybutorze! Chętniej bym częściej tam tankował, ale za każdym razem czuję wewnętrzną niechęć, żeby wchodzić do środka, stać w kolejce żeby zapłacić za paliwo i słuchać zamówień gastronomicznych innych klientów. Już o tym od lat mówicie i efektów brak. To raz. A dwa- obsługa na tej stacji jest okropna. Nieuprzejmi pracownicy. Ostatnio hit- stałem w kolejce, nadchodzi moja kolej, mówię "dzień dobry", a pani tam pracująca od tak sobie odchodzi i idzie gdzieś na zaplecze. Bo jestem duchem.. muszę przejść do następnej kasy, za mną już kolejnych kilka osób i tylko jedna kasa czynna. Przede mną oczywiście nie mogą zdecydować się na co mają ochotę do jedzenia. I tak wygląda tankowanie na tej stacji... Ja rozumiem że na tym zarabiacie, ale zrozumcie też że są ludzie którym się spieszy i nie potrzebują hotdogów, płynu do spryskiwaczy, ciasteczek, kawy i całej reszty. I zrozumcie że jak macie nieuprzejmych pracowników, to lepiej żeby klient mógł zapłacić bez interakcji z nimi.
Michał Wiak
Michał Wiak2 lata temu
Poprosiłem sprzedawcę o klucz w celu dokonania drobnej naprawy, Pani z trzema gwiazdkami opryskliwe odpowiedziała, że kluczy nie ma i ona w ogóle nie wie co to jest klucz. Nie raz zdarzało mi się poprosić obsługę stacji o jakieś narzędzie czy drobną pomoc, zawsze przynajmniej chęci pomocy były. Szkoda że tak wyszło
Anna B.
Anna B.2 lata temu
Obsługa tragedia. Jedna pani stoi przy hotdogach i obsługuje duchy, bo nikogo tam nie widać, druga myje czystą już podłogę. Jeden pan przy kasie obsługuje, a kolejka żeby zapłacić pod same wejście. Pytanie po trzy razy "paragon czy faktura" niemal jak jakaś mantra. Zdecydowanie należy przewidzieć dłuższy czas na stanie w kolejce do opłacenia za paliwo w porównaniu z innymi stacjami paliw. Brak możliwości płacenia Blikiem. Obecnie to powinien być już standard.
Dogodna lokalizacja.
Adrian B
Adrian B2 lata temu
Podziekowania dla Pani z obsługi stacji. Zamówiłem u Was śniadanie przez Glovo, w sumie już któryś raz z rzędu. Otrzymałem telefon że z uwagi na awarię ekspresu kawy niestety nie dostanę. Reszta zamówienia przyjechała przygotowana i zapakowana wzorcowo albo nawet lepiej. Panią z obsługi serdecznie pozdrawiam bo mimo jak zakładam dużej ilości obowiązków wcale nie musiała dzwonić i niczego tłumaczyć. Olbrzymi plus.
Krzysztof Kędziora
Krzysztof Kędziora2 lata temu
Wszystko w jak najlepszym porządku miła obsługa
Zalecane lokalizacje