/Silesian Voivodeship/Stacja paliw

Shell

Ligocka 125, 40-568 Katowice, Polska

Shell
Stacja paliw
3.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
6XMG+96 Katowice, Polska
+48 571 303 057
find.shell.com
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 00–24
Wtorek: 00–24
Środa: 00–24
Czwartek: 00–24
Piątek: 00–24
Sobota: 00–24
Niedziela: 00–24
Napisz recenzję
Miłosz Sikorski
Miłosz Sikorski2 lata temu
Środa 21 września 19:54 - bardzo nie miła sprzedawczyni. Nie poinformowała że promocje Club smart i karta dużej rodziny się nie łączą tylko głupio się śmiejąc zastosowała gorszą promocję nic nie mówiąc. Nie polecam!
Jerzy Gawlas
Jerzy Gawlas2 lata temu
Dobra stacja , warto skorzystać z promocji , w każdy wtorek V-Power w cenie zwykłej Pb95
Piotr Krzosa
Piotr Krzosa2 lata temu
Atmosfera ☆☆☆☆☆
Czystość ☆☆☆☆☆
Intuicyjne rozmieszczenie produktów
...a gratis do zestawu punktów shell zawsze serwowany jest uśmiech 😊
Zbigniew Holka
Zbigniew Holka2 lata temu
Ceny rzeczywiście nie należą do najniższych, ale jakość paliwa nie gorsza niż na innych stacjach, a tankuję tam od lat.
TheDedos4
TheDedos42 lata temu
Stacja ciasna, wyjazd tragiczny, kolejki ale najgorsza jest obsługa przy tankowaniu. Jeden z pracowników jest nachalny do tego stopnia, że wypytuje ludzi skąd są i dokąd jadą. Poucza też bardzo chętnie jak i co należy na stacji robić. Masakra z tym pracownikiem. Na szczęście nie muszę tam często tankować. Do jakości paliwa nie mam większych zastrzeżeń.
Justyna Pietyra
Justyna Pietyra2 lata temu
31.08.2021r. Ok. Godz 19. Kolejka na podjeździe, kolejka do kas. Nie dziwne skoro tylko jedna osoba na kasie. Po czym przyszła druga Pani, w prywatnej odzieży, stanęła za linią kas i bezczelnie zajmowała sie swoim telefonem. Nie polecam ☹️
Olivier Olivier
Olivier Olivier2 lata temu
Obsługa tragiczna, jakość obsługi fatalna. Nawet szyb e ma czym umyć gdyż każdy pojemnik wygląda jak na foto. Miejsce zdecydowanie zniechęca do ponownej wizyty.
M2p4
M2p42 lata temu
Całkowicie odradzam tankowanie na tej stacji. Jeżeli mowie ze nie potrzebuje pomocy w tankowaniu, to pracownik nie ma prawa do mnie podchodzić, na dodatek nie zachowuje dystansu. Zadawanie stu pytań o kartę, punkty, kubki, myjkę, płyn jest nachalne do granic absurdu. Jeżeli chcecie tyk zwiększyć zysk to efekt jest odwrotny, waszą stacje bede omijał szerokim łukiem.
Nie, nie bede sie kontaktował z wami celem wyjaśnienia sytuacji, to wy tam sobie wyjaśnijcie wasze „zachowanie”.
Zalecane lokalizacje