/Kuyavian-Pomeranian Voivodeship/Hotel

Hotel Młyn & SPA

Stefana Okrzei 77, 87-810 Włocławek, Polska

Hotel Młyn & SPA
Hotel
3.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
M355+47 Włocławek, Polska
+48 54 233 01 00
hotelewloclawek.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Łukasz Nowak
Łukasz Nowak2 lata temu
ten hotel to jakiś żart, zrobiłem rezerwację na stronie hotelu i dostałem potwierdzenie na maila. Miałem pytanie o korzystanie ze strefy spa i zadzwoniłem na recepcję. Miły pan poinformował mnie, że to nie możliwe że mam rezerwację bo hotel nie działa i nie mogłem zrobić rezerwacji. Bareja by tego nie wymyślił. Teraz najpierw czytam opinie, a potem robię rezerwację bo można się mocno zdziwić.Jedna gwiazdka ale to i tak za dużo.
Bartosz Korcz
Bartosz Korcz2 lata temu
Hotel wyglada ładnie tylko przy recepcji poza nią cała reszta jest jakaś wielką pomyłką. Obsługa nie potrafi pomóc w przypadku kiedy karty do pokoi się rozmagnesują. Zdarzyło nam się tak wiele razy podczas jednego dnia. Uszkodzenia w pokoju zostały od razu zgłoszone do recepcji lecz nie zostały naprawione bądź wymienione (żarówki, lodówka, prysznic). Jedzenie jest fatalne. Otrzymaliśmy naleśniki z orzechami na których chodziły robale. Następnego dnia otrzymaliśmy zimne jedzenie. Szczerze nie polecam tego miejsca
Marcin Wróbel
Marcin Wróbel2 lata temu
Hotel nie działa od kilku miesięcy, chociaż na miejscu nie ma o tym żadnej informacji, poza zamkniętymi drzwiami. Mało tego, ktoś obsługuje telefon i kłamie że hotel działa i rezerwuje w nim miejsca. Na miejscu prawda wychodzi na jaw, a Tobie proponowany jest inny hotel tego właściciela, w dramatycznym standardzie. Radzę uważać.
Krzysztof Mariacki
Krzysztof Mariacki2 lata temu
Nie wiadomo o co chodzi w tym hotelu i czy on istnieje. Połączenia przekierowywane są do innego hotelu, gdzie mówią, że ten jest zamknięty. Na stronie pobyt zarezerwować można, ale w jakiejś chorej zaporowej cenie. Chyba chcą odstraszyć ludzi bo wstydzą się powiedzieć, że zbankrutowali. Proszę o uczciwe wyjaśnienie sytuacji z tym hotelem
Kamil nowakowski
Kamil nowakowski2 lata temu
Jak dla mnie minus siedemset.
Hotel: Po pierwsze, jak można doprowadzić do sytuacji gdzie każdy gość może otworzyć każde drzwi ( za to minus mnóstwo). Po drugie, widać brak dbałości(dziura w ścianie windy, połamany osprzęt w saunie, powycierane dywaniki.) Po trzecie klimatyzacja w pokojach, niby sterowana centralnie, nie ma opcji żeby coś zmieniło się po waszym telefonie.
Strefa basen &SPA: widać zaniedbanie ale ujdzie (działa tylko jedna z dwóch suchych saun, mokra nie działa. Brak informacji o konieczności poinformowania recepcji o chęci skorzystania). Mały plus za projekt, minus za utrzymanie.
Restauracja: wygląda jak 4gwiazdki (w 2004r) kosztuje jak 4 gwiazdki, niestety smakuje bez szału( znam knajpy gdzie dają lepiej) dla sprawiedliwości znam knajpy gdzie karmią gorzej, ale liczą sobie jedną czwartą.
Katarzyna Robinska
Katarzyna Robinska2 lata temu
zarezerwowałam hotel w dniach 30.01.2019 r do 02.01.2020 r wraz z balem sylwestrowym za który zapłaciłam z góry, do momentu zapłacenia kontakt prze ze mnie kontakt z Panią menadżer był telefonicznie oraz e-mail. Po przyjeździe do hotelu przy zameldowaniu okazało się iż sylwester nie odbędzie się w hotelu i musimy dotrzeć spacerkiem do innego hotelu o tym fakcie pani menadżer nie mogła mnie wcześniej powiadomić iż w recepcji twierdzili że nie mieli do mnie kontaktu. Po zameldowaniu i otrzymaniu kluczy do pokoju okazało się że w pokoju strasznie śmierdzi kanalizacją, pokoje są zaniedbane, wyglądają jak za czasów PRL, meble zniszczone wylatująca woda spod wanny, ręczniki kiedyś były białe obecnie są szare, w pokoju zimo, ściany obdrapane, kartą dostępu do danego pokoju można było otworzyć drzwi innych pokoi . Nocleg miałam wykupiony wraz z śniadaniem, ogólna porażka jedzenie nieświeże (wymęczone) jeśli coś się skończyło nie było już uzupełniane, chleb przez trzy dni pobytu był po prostu stary. Nikt z obsługi restauracji przez trzy dni nie pojawił się podczas śniadania na sali. Dla swojego zdrowia jadłam wyłącznie jogurt który był zamknięty oryginalnie i miał ważną datę przydatność.Zamawiając drinka otrzymałam innego, po zwróceniu uwagi pani kelnerce otrzymałam odpowiedź że akurat tego trunku nie ma więc nalała innego Sygnalizowałm wszystkie wady i usterki pani menadżer oraz obsłudze recepcji ale miałam wrażenie że tylko słuchają ale i tak nic w tym kierunku nie zrobili. Dzień przed końcem mojego pobytu w tym okropnym hotelu poprosiłam w recepcji aby w dniu wyjazdu był obecny pan właściciel tego obiektu ale pomimo zapewnień nie zjawił się, a chcąc złożyć reklamację, pani menadżer skontaktowała się z właścicielem i otrzymałam informację że mam złożyć reklamację na zwykłej kartce papieru, która podejrzewam że po moim opuszczeniu hotelu wylądowała by w koszu na śmieci. Przestrzegam innych przed pobytem w tym hotelu, hotel zasługuje najwyżej na dwie gwiazdki, brak kompetentnego personelu, brak jakiegokolwiek zainteresowania ze strony właściciela oraz personelu. Ogólnie brzydko mówiąc brud, smród i ubóstwo.
Żaneta Walczak
Żaneta Walczak2 lata temu
Bardzo miła pani w recepcji i to plus tego hotelu. Pokoje, łazienka stary styl. Śniadanie niestety kiepskie. Kolacja w restauracji nie była zła ale bardzo długo czekaliśmy za zamówieniem(około godziny)a ciekawe było to ,że tylko my byliśmy w restauracji:)To nie koniec :) Zamówiliśmy wino do kolacji i przyniesiono nam z korkiem w środku. :/
Sandra Zdun
Sandra Zdun2 lata temu
W mojej ocenie hotel zasługuje na 2-3 gwiazdki.
Na pierwszy rzut oka przy recepcji do niczego nie można się przyczepić - miło, czysto, kulturalnie i elegancko.
Pokój - 2/5. Chyba nie sprzątają przed samym przyjazdem gości - kurz był wszędzie. Plus za lodowke w pokoju i klimatyzację - choć gość nie miał do niej bezpośredniej regulacji. Okna również nie są otwierane.
Łazienka - jej estetykę zepsuły odchodzące elementy płytek na ścianach... Ale wiem, że niektórych pokojach było lepiej.
Kuchnia - nawet dla osoby, ktorej zdolności kulinarne wychodzą poza gotowanie wody pozostawiają wiele do życzenia. Warzywa rozgotowane, bez smaku, mięso suche. Ryż z curry - ryż posypany curry, a kasza jaglana okazała kaszą pęczak z warzywami - oczywiście niedoprawiona. Niejedna osoba spotkała się z rewolucją żołądkowa następnego dnia.
Jak się okazało, hotel nie ma swojej kuchni, tylko skorzystał z marnego cateringu, a zagubiony personel z łapanki przemykał poza zasięgiem wzroku gości.
Reasumując - nie polecam.
Zalecane lokalizacje