Opinia powinna 4 gwiazdki maksymalnie, ale kilku oddanych pracowników ratuje sytuację. Ale po kolei! Najpierw plusy: 1. Pokoje w nowej części mega duże, czyste, klimatyzowane, solidnie sprzątane. 2. Kuchnia wyborna, po prostu zasługująca na same pochwały. Od śniadań po obiadokolacje i dania a'la carte. 3. Ekipa obsługująca restaurację pomocna, szybka, odwdzięczająca uśmiech. 4. Bar i dwaj barmani Bartek i Grzesiek robią mega robotę. Pyszne drinki, uśmiech, wysoka kultura pracy. Zamykanie baru o 22 trochę szybko, ale czasem udawało się przedłużyć (tu szczególne podziękowania dla Grzegorza, który po prostu czeka aż goście pójdą). Z kolei Bartek po prostu Mistrz barmaństwa i niejeden barman może się od niego uczyć wszystkiego, od podejścia do klienta po serwowane pyszności. A teraz minusy: 1. Nie działa albo fatalnie działa Wi-Fi. Recepcja bezsilnie rozkłada ręce, mimo obietnic przed przyjazdem, że wifi jest super. Zapomnij o pracy na kompie w swoim pokoju. 2. Basen pamięta lata, kiedy ja pewnie byłem jeszcze mały, a duży już jestem ;-) tu jest naprawdę konieczny remont tego miejsca. 3. Trwa własnie remont pokoi, wiercą wiertarki, stukają młotki. Dziwne jak na szczyt sezonu. Jakbym przyjechał z małym dzieckiem to armagedon. No i najlepsze: panowie z ekipy remontowej siedzący zdaje się na 6 piętrze, używają niemal cały czas języka powszechnie uważanego za obelżywy i drą mordki tak, że słyszą ich wszyscy odwiedzający balkon (lub łazienkę przez wentylację, jeśli akurat robią wewnątrz w pokoju nad Tobą). Małe podsumowanie: Dziwne, że dyrekcja w ogóle nie reaguje na opinie klientów (dobre i złe) na Google. To duży błąd. Szkolę z tego przedsiębiorców ( w tym hotelarzy) i tutaj naprawdę jest co robić, by ze złych opini uczynić piękne miejsce reklamy.
Michał Bagiński2 lata temu
Mój/Nasz urlop : 2+2(10lat, 5lat)- Tygodniowy pobyt w Szczawnicy w tym hotelu , czyli opinia oraz moje obserwacje powinny być obiektywne.
■Lokalizacja , duży plus, świetne miejsce wypadowe we wszystkich kierunkach. Bliskość do szlaków, straganów, restauracji. 5/5 ■ Pokoje: nad basenem - barem : 4 osobowe , dwu piętrowe, czystość OK na 5. Wielkość równie. Klimatyzacja w obu pokojach- minus za jeden nie działajacy pilot. Łazienka - czysta , duza, kosmtetyki przecietnej jakości, jak na hotel 4*. Wyposażenie pokoju: lodówka- mogla być czystsza, telewizor- gdyby wisiał na ścianie, byłoby lepie, brak balkonu duży minus, trzaskające drzwi- minus. Łóżka: malo wygodne , materace łączone, poduszki bez komentarza. Woda w pokoju, codziennie uzupelniana, sprzatanie codzienne ok. 3.5/5 ■Restauracja: zupa- 2 razy zarzyła sie dobra- dla dorosłych,dzieci prawie za każdym razem odmawiały. Drugie dania w miarę urozmaicone, każdy znalazł coś dla siebie - ocena 4/5. Duży minus za brak menu dla dzieci, czym sie bardzo rozczarowałem- info dla rodzin z dziećmi. Desery: ciasto i trochę owoców. Do picia woda, sok platny- do sniadania gratis. Kawa również. ■SPA- za duza nazwa jak na ten hotel. Basen ewidentnie z innej epoki , zjezdzalnia z podrdzewiałymi wspornikami tez nie robi WOW wrazenia. Na 3 jacuzzi dwie mieszające ciepłą wodę , jedna zepsuta. Sauna : dwie do wyboru- to jedyny plus tego calego SPA. Ratowincy zawsze na swoim miejscu. Całość 3/5 ■ Obsluga: to po lokalizacji najmniejszy element tego miejsca. Panie w Restauracji miłe, uczynne , bardzo pomocne. Recepcja tez robi swoje, raczej na plus. W dniu urodzin miły gest od hotelu: Szampan oraz życzenia.
Hotel dla kuracjuszy niz rodzin z dziećmi. Całość oceniam na 3.8/5
Kazimiera augustyniak2 lata temu
W pazdzierniku 2022 maz i ja przyjechalismy z Kanady - Richmond Hill Ontario. Nasz 14 dniowy pobyt w hotelu- klinice rehabilitacji byl wspanialym przezyciem. Oboje jestesmy emerytami i doswiadczylismy doskonala rehabilitacje na nasze dolegliwosci. Szczegolne podziekowania dla 3 masazystow: Jana, Ani i (zapomnialam imie trzeciej osoby) Poza tym wszystkie panie w gabinecie Nr.4 + wspaniale dbaly aby nam pomoc przy zabiegach. Ja mialam w sumie 100 zabiegow , moj maz podobnie. Cala obsluga Kliniki chciala nam pomoc, wszyscy byli szalenie uprzejmi, usmiechnieci i profesjonalni - wielkie dzieki. Restauracja serwowala smaczne i urozmaicone posilki, ogromny wybor potraw. Na uwage zaslugiwala pani Sylwia, ktora byla zawsze usmiechnieta od sniadania do kolacji. Pokoj 404 i lazienka bardzo czyste obsluga rowniez mila i pomocna ( za mala oplata wyprano rzeczy osobiste). Bedziemy polecac znajomym pobyt w Klinice w Szczawnicy to piekna miejscowosc podgorska. Nam rowniez polecono to miejsce. Podziekowania Kazimiera i Kazimierz
Anna Szarmach2 lata temu
Basen średniej jakości, określenie " park wodny" to za duże słowo mając na uwadze jedna zjeżdżalnię i fakt, że jacuzzi nie działało. Park raczej dla starszych osób w wieku ok. 65+, jeśli nie chcemy wyróżniać się wiekowo to polecam udać się gdzieś indziej. Pani z infolinii wprowadziła nas w błąd twierdząc, iż strefa basenowa dla gości z zewnątrz dostępna jest od godz. 15, podczas gdy można tam wejść wcześniej, a jedynie od 15 cena jest wyższa - moim zdaniem to próba naciągnięcia klienta na wyższe koszty, ewentualnie niedoinformowanie pracownika... Poza tym ok, jeśli nie oczekujemy czegoś więcej niż ciepłej wody w basenie.
Katarzyna Urbanczyk2 lata temu
Bardzo klimatyczny hotel, pokoje w nowej części bardzo duże , zadbane z dużymi tarasami. Kuchnia pyszna : śniadania, obiadokolacje i dania z karty. Obsługa restauracji na wysokim poziomie i mega pomocna. Barman Bartek z restauracji Miodowa najlepszy na południu Polski , drinki i koktajle mistrzostwo świata , zna się chłop na Swojej robocie a do tego mega dobry z niego ludek . Pozdrawiamy Kasia i Przemek.
Robert Różycki2 lata temu
Nie można zarzucić im że się nie starają. Personel zaangażowany. Kuchnia wyśmienita i nie do zajedzenia. Pokoje i basen już nie aktualne wiekiem , ale się starają. O tej porze roku = spokój bezcenny.
Patrycja Warchol2 lata temu
Najlepsze co jest w tym hotelu to obsługa ! 👏👏 Wchodząc na śniadanie już widać jak te babeczki się starają widać, że przyszły do pracy i pracują a nie patrzą się w ścianę. Miłe, kulturalne i pozytywne ... Recepcja i barmani + Panie pokojowe + Ratownicy +
Jedzenie super ❤ Śniadania najlepsze do wyboru do koloru, naturalne wędliny i twarogi, świeże owoce i soki, pyszna jajecznica i dobra kawa. Obiady ohh te zupy pyszne kremy, ogórkowa i koperkowa będzie mi się śnić po nocy 🤭🤭 Jedzenie tak jak przystało na 4 gwiazdkowy hotel.
Pokoje czyste i jak na dosyć stary hotel w miarę nowoczesne.
Lokalizacja + Parking + Akceptują zwierzęta
Minus za basen, prawidłowo działa tylko jedno jacuzzi, wypadałoby je wyczyścić.
Na pewno wrócimy :) Pozdrawiamy
Wiesław Cichowlas2 lata temu
Rewelacyjny personel zarówno hotelowy jak i w części rehabilitacyjnej. Wspaniała kuchnia. Pracujący wiedzą po co i dla kogo przychodzą do pracy. Czwartkowy wieczór z grillowanym jagnięciem- jedyna rzecz która psuje wizerunek wspaniałego SPA. POLECAM!
Ale po kolei!
Najpierw plusy:
1. Pokoje w nowej części mega duże, czyste, klimatyzowane, solidnie sprzątane.
2. Kuchnia wyborna, po prostu zasługująca na same pochwały. Od śniadań po obiadokolacje i dania a'la carte.
3. Ekipa obsługująca restaurację pomocna, szybka, odwdzięczająca uśmiech.
4. Bar i dwaj barmani Bartek i Grzesiek robią mega robotę. Pyszne drinki, uśmiech, wysoka kultura pracy. Zamykanie baru o 22 trochę szybko, ale czasem udawało się przedłużyć (tu szczególne podziękowania dla Grzegorza, który po prostu czeka aż goście pójdą). Z kolei Bartek po prostu Mistrz barmaństwa i niejeden barman może się od niego uczyć wszystkiego, od podejścia do klienta po serwowane pyszności.
A teraz minusy:
1. Nie działa albo fatalnie działa Wi-Fi. Recepcja bezsilnie rozkłada ręce, mimo obietnic przed przyjazdem, że wifi jest super. Zapomnij o pracy na kompie w swoim pokoju.
2. Basen pamięta lata, kiedy ja pewnie byłem jeszcze mały, a duży już jestem ;-) tu jest naprawdę konieczny remont tego miejsca.
3. Trwa własnie remont pokoi, wiercą wiertarki, stukają młotki. Dziwne jak na szczyt sezonu. Jakbym przyjechał z małym dzieckiem to armagedon. No i najlepsze: panowie z ekipy remontowej siedzący zdaje się na 6 piętrze, używają niemal cały czas języka powszechnie uważanego za obelżywy i drą mordki tak, że słyszą ich wszyscy odwiedzający balkon (lub łazienkę przez wentylację, jeśli akurat robią wewnątrz w pokoju nad Tobą).
Małe podsumowanie:
Dziwne, że dyrekcja w ogóle nie reaguje na opinie klientów (dobre i złe) na Google. To duży błąd. Szkolę z tego przedsiębiorców ( w tym hotelarzy) i tutaj naprawdę jest co robić, by ze złych opini uczynić piękne miejsce reklamy.
■Lokalizacja , duży plus, świetne miejsce wypadowe we wszystkich kierunkach. Bliskość do szlaków, straganów, restauracji.
5/5
■ Pokoje: nad basenem - barem : 4 osobowe , dwu piętrowe, czystość OK na 5. Wielkość równie. Klimatyzacja w obu pokojach- minus za jeden nie działajacy pilot. Łazienka - czysta , duza, kosmtetyki przecietnej jakości, jak na hotel 4*.
Wyposażenie pokoju: lodówka- mogla być czystsza, telewizor- gdyby wisiał na ścianie, byłoby lepie, brak balkonu duży minus, trzaskające drzwi- minus.
Łóżka: malo wygodne , materace łączone, poduszki bez komentarza.
Woda w pokoju, codziennie uzupelniana, sprzatanie codzienne ok.
3.5/5
■Restauracja: zupa- 2 razy zarzyła sie dobra- dla dorosłych,dzieci prawie za każdym razem odmawiały. Drugie dania w miarę urozmaicone, każdy znalazł coś dla siebie - ocena 4/5.
Duży minus za brak menu dla dzieci, czym sie bardzo rozczarowałem- info dla rodzin z dziećmi.
Desery: ciasto i trochę owoców.
Do picia woda, sok platny- do sniadania gratis. Kawa również.
■SPA- za duza nazwa jak na ten hotel.
Basen ewidentnie z innej epoki , zjezdzalnia z podrdzewiałymi wspornikami tez nie robi WOW wrazenia. Na 3 jacuzzi dwie mieszające ciepłą wodę , jedna zepsuta.
Sauna : dwie do wyboru- to jedyny plus tego calego SPA.
Ratowincy zawsze na swoim miejscu.
Całość 3/5
■ Obsluga: to po lokalizacji najmniejszy element tego miejsca. Panie w Restauracji miłe, uczynne , bardzo pomocne.
Recepcja tez robi swoje, raczej na plus.
W dniu urodzin miły gest od hotelu: Szampan oraz życzenia.
Hotel dla kuracjuszy niz rodzin z dziećmi.
Całość oceniam na 3.8/5
Ja mialam w sumie 100 zabiegow , moj maz podobnie. Cala obsluga Kliniki chciala nam pomoc, wszyscy byli szalenie uprzejmi, usmiechnieci i profesjonalni - wielkie dzieki.
Restauracja serwowala smaczne i urozmaicone posilki, ogromny wybor potraw. Na uwage zaslugiwala pani Sylwia, ktora byla zawsze usmiechnieta
od sniadania do kolacji. Pokoj 404 i lazienka bardzo czyste obsluga rowniez mila i pomocna ( za mala oplata wyprano rzeczy osobiste).
Bedziemy polecac znajomym pobyt w Klinice w Szczawnicy to piekna miejscowosc podgorska. Nam rowniez polecono to miejsce.
Podziekowania Kazimiera i Kazimierz
Obsługa restauracji na wysokim poziomie i mega pomocna. Barman Bartek z restauracji Miodowa najlepszy na południu Polski , drinki i koktajle mistrzostwo świata , zna się chłop na Swojej robocie a do tego mega dobry z niego ludek . Pozdrawiamy Kasia i Przemek.
Wchodząc na śniadanie już widać jak te babeczki się starają widać, że przyszły do pracy i pracują a nie patrzą się w ścianę. Miłe, kulturalne i pozytywne ...
Recepcja i barmani +
Panie pokojowe +
Ratownicy +
Jedzenie super ❤
Śniadania najlepsze do wyboru do koloru, naturalne wędliny i twarogi, świeże owoce i soki, pyszna jajecznica i dobra kawa.
Obiady ohh te zupy pyszne kremy, ogórkowa i koperkowa będzie mi się śnić po nocy 🤭🤭
Jedzenie tak jak przystało na 4 gwiazdkowy hotel.
Pokoje czyste i jak na dosyć stary hotel w miarę nowoczesne.
Lokalizacja +
Parking +
Akceptują zwierzęta
Minus za basen, prawidłowo działa tylko jedno jacuzzi, wypadałoby je wyczyścić.
Na pewno wrócimy :)
Pozdrawiamy