/Masovian Voivodeship/Hotel

Tadros

Niecała 5, 05-800 Pruszków, Polska

Tadros
Hotel
2.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
5R74+QC Pruszków, Polska
+48 509 202 365
tadros.waw.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Czystapiec
Czystapiec2 lata temu
W mojej opinii bardzo nierzetelna firma. Zajmują się również wynajmem garaży. Umówiłem się na oglądanie jednego z nich, jednak nikt z właścicieli nie stawił się na umówioną godzinę. Gdy dzwoniłem na podany w ogłoszeniu telefon usłyszałem "ja nic nie wiem, koleżanki od garaży już nie ma w pracy, trzeba dzwonić rano". Zadzwoniłem następnego dnia pracującego celem wyjaśnienia i umówienia się jeszcze raz na oglądanie, usłyszałem znowu "ja nic nie wiem, ale z tego co słyszałam, to garaż jest już wynajęty".
Маргарита Стоцкая
Маргарита Стоцкая2 lata temu
Pani Anya, która bierze pieniądze ponad wpłaty za pokoi, a właścicielka o tym nie wie! Zwolniłabym ją, kradnie budżet właściciela!!!
MARECKI - ELBLĄG
MARECKI - ELBLĄG2 lata temu
Niskiej jakości hotel w Pruszkowie za 80 zł od osoby w pokoju 3 osobowym dla 2 osób. Uszkodzony prysznic oraz niedziałający pilot do Tv. Mydło i ręczniki dopier po poproszeniu. W kuchni mikrofalówka, ale brak talerzy i sztućców., chociaż Pani z recepcji grzeczna i usłużna. Plusem możliwość zabrania rowerów do pokoju.
NicekyYT
NicekyYT2 lata temu
Miejsce które na pewno ma 1 gwiazdkę i nie więcej:)
Okropne pracownicy.
Łukasz Zych
Łukasz Zych2 lata temu
Szczerze odradzam,
Jakiś czas temu TVN Turbo miał program "Taka robota" w odcinku 10 rozpoznałem ten "hotel".
Zero profesjonalizmu. Pokój musieliśmy rezerwować 3 razy. Za każdym razem inna osoba przyjmowała rezerwacje. Personel nie wiedział ile mamy zapłacić i sami nas o to pytali.
Zarezerwowaliśmy pokój ze śniadaniem i zapłaciliśmy z góry.
Rano okazało się, że śniadania nie ma w cenie i nikt nic nie wie..... Oczywiście nie podano nic do jedzenia.

Na złożoną reklamację obiecano, że właściciel skontaktuje się ze mną. Oczywiście Pani zabrakło odwagi i przez kolejną Panią w recepcji przekazała, że nie odda pieniędzy.

Czas zatrzymał się tam 20lat temu. Żeby zapłacić za cokolwiek trzeba mieć ze sobą gotówkę i nie należy liczyć na resztę jeżeli nie ma się odliczonej sumy. My usłyszeliśmy, że 5 zł reszty za parking oddadzą następnego dnia. Oczywiście cisza. Lepiej się nie upominaj, bo w recepcji znowu inna osoba, która o niczym nie wie.

Jeżeli ktoś lubi ekstremalne wyzwania to coś dla niego.
Samosia
Samosia2 lata temu
Porażka. Jedynie jedna starsza kobieta była miła.
Żadnych naczyń, nawet kubka.
Miejsce przerażające. Ciężko stwierdzić czemu to jeszcze funkcjonuje. Pokoje jak z najgorszego horroru. Prycze śmierdzące fuuu. Łazienka paskudna. Brak słów ludzie. Odradzam dla wszystkich którzy tam się wybierają. W pokojach zimno. Kłamią że włącza ogrzewanie. Księżniczka na recepcji przyczepila się do pracownicy o koszulkę do której zapakowala fakturę.

Paskudne miejsce...
Sylwia xxx
Sylwia xxx2 lata temu
Brud, smród i ubóstwo... Właścielka oszczędza na ogrzewaniu i pracownikach. Pani Właścicielka zatrudnia pracownice bez umowy za 12 zł/h. W przypadku, gdy Klient coś zniszczy, potrąca z pensji pracownicy, która zameldowała Klienta. Brak ochrony, kamer, za wszystko odpowiada pracownica na zmianie. Wstawiam opinię w imieniu byłej pracownicy, która mimo obietnic nie dostała umowy ani pieniędzy. Sprawa będzie zgłoszona dalej.
Adrian Ochał
Adrian Ochał2 lata temu
Miałem wątpliwą przyjemność być w hotelu podczas delegacji służbowej. Podczas zameldowania zostało opłacona przedpłata. Drugiego dnia pobytu o godz. 23 zaczęła się dobijać do drzwi właścicielka wyzywając od złodziei i każąc zapłacić za pobyt. Na nic zdało się tłumaczenie że opłaciliśmy przedpłatę i że w hotelach zazwyczaj płaci się pod koniec pobytu. Skończyło się wszystko wizytą policji, która swoją drogą przyznała nam rację. Nie polecam hotelu, ZERO PROFESJONALIZMU oraz OGROM NERWÓW...
Zalecane lokalizacje