/Pomeranian Voivodeship/Hotel

Mercure Gdańsk Stare Miasto

Jana Heweliusza 22, 80-890 Gdańsk, Polska

Mercure Gdańsk Stare Miasto
Hotel
4.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
9M42+GQ Gdańsk, Polska
+48 58 321 00 00
all.accor.com
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Aldek
Aldek2 lata temu
Głośna klimatyzacja w pokoju, nawet na najwolniejszych obrotach. Jak na hotel czterogwiazdkowy brak kosmetyków w łazience? spotkałem się z tym po raz pierwszy. Karty do pokoju kilkukrotnie były aktualizowane na recepcji.
A najlepszy rodzynek w tym hotelu który ma cztery gwiazdki, więc myślę że i restauracja również powinna być na wysokim poziomie, ale myślałem błędnie. W pierwszym dniu pobytu udałem się z dwójką dzieci do restauracji hotelowej na obiad.
Po złożeniu zamówienia, dzieci zamówiły tylko drugie dania, a ja zamówiłem pierwsze i drugie danie, oraz trzy napoje.
I jedyne co było prawidłowe w tej restauracji to podane te napoje. Po bardzo długim oczekiwaniu, oprócz nas tylko dwie osoby na sali, kelner przyniósł zamówione dania w bardzo dziwny i niespotykany sposób nawet w barze, nie ujmując barom.
Jedno dziecko dostało zamówienie, drugie nie, a ja dostałem zupę i drugie danie razem. Kelner zdziwiony że drugie dziecko
coś zamawiało przyjął zamówienie ponownie, a moje pytanie co mam jeść pierwsze, zupę czy drugie danie zostało bez odpowiedzi. Zupa nawet nie była ciepła wręcz letnia, a drugie danie polędwiczki wieprzowe w postaci trzech bardzo mocno spieczonych kawałków, tak że miałem wątpliwość czy to w ogóle polędwica. Po poproszeniu kelnera i pokazaniu że te polędwiczki nie da się nawet nożem przekroić a co dopiero jeść, wtedy padło pytanie ze strony kelnera " a co ja mam teraz z tym zrobić " Kelner z wyglądu wyglądał na doświadczonego kelnera a nie ucznia, więc nie powinno nawet paść takie pytanie, a co dopiero wynieść coś takiego z kuchni.
Ruth Rosenberg
Ruth Rosenberg2 lata temu
świetna lokalizacja, praktycznie kilka minut od dworca, więc jeśli ktoś jedzie pociągiem nie będzie się musiał męczyć z walizkami, do starego miasta też rzut beretem
pokoje przestronne, bardzo wygodne łóżka, czyste, choć widać że mają swoje lata (podłoga porysowana, drzwi wejściowe nieco obdarte). W łazience dozowniki z mydłem, żelem do mycia i szamponem, bardzo wygodna opcja
centrum fitness dobrze wyposażone w maszyny cardio, w hantle już trochę gorzej (tylko do 10kg),
śniadania satysfakcjonujące - może nie wszystko było przepyszne, ale było tak dużo możliwości, że każdego dnia dało się jeść co innego.
Największym minusem były windy na kartę - niestety nie zawsze chciały zaakceptować kartę i czasem trzeba było próbować wiele razy (nie tylko my mieliśmy ten problem, inni goście hotelowi też).
Przemysław
Przemysław2 lata temu
Znakomity hotel! Mieliśmy przyjemność spędzić tam cały tydzień podczas wakacji. Lokalizacja idealna do zwiedzania miasta ale również z wygodnym dojazdem np. na plaże w Brzeźnie czy Jelitkowie [~15 minut samochodem]. Wybraliśmy się również na plażowanie... na Helu - statkiem Żeglugi Gdańskiej, który odbijał z pobliskiej Motławy.

Podróżowaliśmy z trójką dzieci. Nasz pokój składał się z dwóch pomieszczeń - w jednej sypialnia dla rodziców, a w drugim dwa łóżka twin i łóżeczka turystyczne dla najmłodszych, które na naszą prośbę wstawiono. Widok z 12ego piętra na gdańską starówkę, szerokie parapety z poduchami zachęcały do długiego podziwiania widoków.

Śniadanie z bardzo bogatym wyborem potraw i codzienną porcją lodów, co było przebojem dla dzieci.

Dziękujemy za urodzinową wstawkę dla dzieci!
Olga R
Olga R2 lata temu
Gwiazdkę zabieram za obsługę. Zostaliśmy zameldowani w pokoju, w którym były rzeczy innej osoby. Okazało się, że zaszła pomyłka. Musieliśmy zmienić pokój. Karty do pokoju w czasie pobytu aktualizowalismy parę razy gdyż przestawały działać. Widok z pokoju ( ostatnie piętro) zapierał dech. Pokój czysty, łóżko duże i wygodne, do dyspozycji czajnik. Łazienka czysta, wszystko jak należy. Śniadania bardzo smaczne, ogromny wybór. Do tego stopnia, że nie daliśmy rady spróbować wszystkiego na co mieliśmy ochotę. Bardzo dobra kawa, wyciskane na miejscu soki.Lokalizacja rewelacyjna. Hotel przyjazny zwierzętom, przy recepcji miseczka z poczęstunkiem dla pieska. Mimo zamieszania z pokojem i potem z kartami to bardzo polecam i miło wspominam pobyt.
Aleksandra O
Aleksandra O2 lata temu
Już na samym początku czar prysł ponieważ jeden z recepcjonistow niezbyt miły. W porównaniu z innymi hotelami sieci, z których do tej pory korzystaliśmy recepcja jest tu niestety slabszym punktem. Hotel ma bardzo dobra lokalizację, widok z okna na Stare Miasto piękny, bardzo wygodne duże łóżko, niezbyt ustawna łazienka ale czysta. Obsługa pokoju zasługuje na pochwalę. Jeśli chodzi o sniadania - spory wybór z elementami regionalnym dostosowany do wszystkich gości.
Restauracja w hotelu to już temat na osobną opinię.
Paweł Młynarski
Paweł Młynarski2 lata temu
Pobyt w tym hotelu zaliczam do bardzo udanych. Profesjonalna obsługa, świetne śniadania i genialny widok z okna na stare miasto. Mały minus to brak miejsc parkingowych, jednak po kilku minutach udało się znaleźć wolne miejsce w Ibis po drugiej stronie ulicy. Personel zarówno Ibis jak i Mercure naprawdę był w tej kwestii pomocny. W łazience przydałby się zestaw jednorazowych kosmetyków (patyczki/płatki itp.) - są jedynie żele w dużych opakowaniach.
Bartłomiej2 lata temu
Ten hotel odwiedzam wielokrotnie bardzo miły i uprzejmy personel. Wszystko odbywa się bardzo sprawnie i rzetelnie. Przyjeżdżając do hotelu bardzo sprawnie działa recepcja otrzymuje bardzo ładny pokój z ładnym widokiem na Gdańsk. Rano jem bardzo dobre śniadanko. Hotel jest zlokalizowany w bardzo dobrym miejscu blisko wszystkich miejsc i blisko dworca kolejowego bardzo mocno polecam ten hotel.
Bardzo dziękuję Personelowi.
Jakub Grela
Jakub Grela2 lata temu
Dziękuję za wspaniały pobyt. Rewelacyjna lokalizacja, wspaniała obsługa!
Przemiłe powitanie przez Pana Krzysztofa w recepcji. Pokój ze wspaniałym widokiem, przygotowany idealnie do potrzeb podróżujących. Pyszne śniadanie. Ogromne podziękowania za pomoc i nieczęsto spotykaną fantastyczną obsługę dla Pani Natalii z recepcji. Rewelacyjne napoje powitalne i doskonała herbata przygotowana przez Pana barmana z wieczornej zmiany(przepraszam, nie pamietam imienia) z WS w dniu zameldowania!
Zalecane lokalizacje