/Silesian Voivodeship/Hotel

Campanile

Gen. Józefa Longina Sowińskiego 48, 40-028 Katowice, Polska

Campanile
Hotel
4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
62WP+6C Katowice, Polska
+48 22 307 23 37
katowice.campanile.com
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Angelika Łukijańska
Angelika Łukijańska2 lata temu
Witam serdecznie🙂Pragnę wszystkim i każdemu z osobna podziękować za bardzo miłe przyjęcie nas u Państwa w hotelu. Hotel dla mnie to miejsce w którym mogłam spokojnie odpocząć po pracy. Muszę Państwu podziękować za wspaniałą atmosferę uprzejmość osób tam pracujących, Pani kierownik recepcji to anioł a nie człowiek pomocna pod każdym względem. Serdecznie dziękuję szefowi kuchni za przepyszne jedzenie po prostu nic dodać nic ująć 🙂🙂Dla mnie wszyscy jesteście wspaniali i to dzięki wam poczułam się jak w domu. Trzymajcie tak dalej. Do zobaczenia. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego 😘😘😘
Anita
Anita2 lata temu
Hotel średniej jakości, w pokoju okropny smród, firanki brudne albo tak szare że przykro patrzeć. Polecam unikać pokoju 102. Pościel oraz wyposażenie pokoju, na przyzwoitym poziomie, brak szczotki przy toalecie. Czemu jej nie ma??
Panie na recepcji jak najbardziej miłe i pomocne, natomiast po przejściu do restauracji atmosfera zmienia się, Pani kelnerka obrażona na cały świat i klientów. Ogólnie naciągane 3.
Jakub Politański
Jakub Politański2 lata temu
Bardzo miłe Panie na recepcji. Miejsce przyjazne zwierzakom. Pokoje nie są super wysprzątane na błysk ale jest schludnie to trzeba przyznać. Generalnie można polecić, cena jest atrakcyjna.
Adam adam
Adam adam2 lata temu
Wybrany jako przystanek w trasie ale strzał w 10 hotel blisko sklepów w razie czego plus McDonald's jak ktoś lubi za rogiem śniadania to chyba ich atut jest na prawdę bardzo dobre urozmaicone obsługa też bez zarzutów polecam
Zuzanna Klimek
Zuzanna Klimek2 lata temu
Wszystko ok. Nie rozumiem tylko, dlaczego w toalecie nie ma szczotki do WC.. W krakowskim Campanile też nie było, więc może to jest jakaś dziwna polityka firmy. Na plus zdecydowanie lokalizacja tuż przy autostradzie, niedaleko do centrum miasta. Przemiła i bardzo pomocna obsługa. Śniadania skromniejsze, dla niewymagających. W pokojach czysto, wygodne łóżko. Ogólnie polecam.
Millie millie
Millie millie2 lata temu
Zaplacilismy za 5 osob .Dwoje doroslych i trojka dzieci:10,14 i 14 w tym jedno Autystyczne.Na potwierdzeniu przy zaplacie bylo jeden pokoj 3 osobowy i drugi 2 osobowy.Na miejscu okazalo sie ze dostalismy 4 pojedyncze lozka po dwa w jednym pokoju.Jedno z nas musialo spac na podlodze bo lozka tak male ze w zyciu nawet dwoje dzieci by sie ma nim nie zmiescilo.Zwykle oszustwo klienta.Pieniadze pobieraja za 5 osob a zapewniaja lozka tylko dla 4.Zlozylam skarge do hotelu z prosba o refundacje kosztow za takie warunki ale oczywiscie bez odzewu.Nie polecam.Chyba ze ktos ma chec spac na podlodze
Mateusz
Mateusz2 lata temu
Jakość nieadekwatna do ceny.
Brudno na korytarzu, toaleta podniszczona, wieszak na papier urwany, pod prysznicem przecieka ścianka z szyby zalewając łazienkę, multimedia w TV nie współpracują ściany połatane miejscowo. Ogólnie spałem w gorszych miejscach, jednak każde z nich było zdecydowanie tańsze i nie udawało miejsca na poziomie. Następnym razem pojadę od Moxy.
Wojciech Strzelecki
Wojciech Strzelecki2 lata temu
Dwukrotnie zostaliśmy źle potraktowani

Za pierwszym razem gdy nocowaliśmy otrzymaliśmy pokój z nieszczelnym oknem (hałas i chłód). Musieliśmy uruchomić bardzo mocne ogrzewanie - hotel był pełny nie było opcji zmiany pokoju.

Za drugim razem mimo rezerwacji zwykłego pokoju z łóżkiem małżeńskim otrzymaliśmy pokój z usprawnieniami dla niepełnosprawnych, który na domiar złego był pokojem dzielonym.
Pokój obok był połączony z tym pokojem drzwiami które nie izolowały hałasu do tego stopnia że słyszeliśmy głośno dźwięk opuszczanej deski sedesowej i spuszczania wody w pokoju obok. Paskudne uczucie - zupełny brak prywatności

Po poinformowaniu na recepcji o tym fakcie znów usłyszeliśmy że hotel jest pełny ale pani postara się znaleźć inny pokój.

Kolejny znaleziony pokój znów był łączony więc zaproponowano nam pokój z dwoma łóżkami zamiast małżeńskiego.

Z takim brakiem szacunku do klienta jeszcze się nie spotkałem.

- Nie poinformowano nas o tym że zarezerwowany dla nas pokój to pokój łączony

- Nie poinformowano nas o tym że pokój który otrzymamy to pokój z usprawnieniami dla niepełnosprawnych.

- Nie zaproponowano żadnej rekompensaty (np. w postaci rabatu)

W związku z powyższym o godzinie 22 musieliśmy zmieniać pokoje i się przenosić do pokoju, który i tak nie spełniał wymogów naszej rezerwacji.
Zalecane lokalizacje