/Silesian Voivodeship/Hotel

Monopol

Dworcowa 5, 40-012 Katowice, Polska

Monopol
Hotel
4.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
725F+33 Katowice, Polska
+48 32 782 82 82
hotel.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Marcin Wawer
Marcin Wawer2 lata temu
Hotel ogólnie rzecz biorąc jest bardzo fajny. Dla mnie akurat niewygodny był brak parkingu. W recepcji dość długo musiałem czekać na obsługę - około 20 minut. Pani recepcjonistka w tym czasie obsługiwała inną osobę. W hotelu wszystko jak należy, pokoje czyste. Przeszkadzała mi zbyt. Jaka temperatura 19 stopni. Żaden z regulatorów nie był w stanie podnieść temperatury:(. Polecam zjechać na basen dla relaksu;).
Weronika Juszczyk
Weronika Juszczyk2 lata temu
Skorzystałam z możliwości odwiedzenia hotelowej Kawiarnio-restauracji :) Chyba nie każdy wie, że jest ona dostępna rownież dla gości z zewnątrz. Na stronie nieaktualne zdjęcie wystroju - obecnie piękne różowe fotele i kanapy. Myślę, że nie jedna miłośniczka różu poczuje się jak w raju. Kwiaty, przyjemna muzyka w tle i bardzo miły personel. Obsługa gościa na najwyższym poziomie - a kawa w cenach podobnych jak w innych kawiarniach. Brak ludzi, więc polecam osobom chcącym spokojnie spędzić czas/popracować z dala od zgiełku.
Bartosz Urbański
Bartosz Urbański2 lata temu
Niestety mój pobyt w tym hotelu mogę ocenić zdecydowanie i jednoznacznie negatywnie! Nocowałem w nim dwukrotnie i dwukrotnie w hotelu panował dramatyczny hałas. W obu przypadkach dostałem pokoje z drzwiami i oknami wychodzącymi na przeszklone patio z restauracją u dołu. Drzwi w pokojach nie tłumią niczego, a tłumić jest co. Kilka faktów - muzyka na żywo i gra na fortepianie w restauracji do 22:30, potem głośne rozmowy, śmiechy personelu, trzaskanie sztućcami i talerzami. Moja interwencja telefoniczna na recepcji z prośbą o ciszę nocną bezskuteczna. O godz. 0:50 w nocy obudził mnie ponownie odkurzacz i sprzątanie w restauracji.
Jak się ma taką akustykę w hotelu to warto zadbać o jakość drzwi w pokojach, zdyscyplinować personel (tematu głośnych rozmów lepiej nie przytoczę) lub przynajmniej uprzedzić o takich niedogodnościach gości.
Wisienką na torcie jest fakt, że hotel przy meldunku pobiera kaucję 500 PLN na pokrycie ewentualnych szkód. Takiego traktowania swoich gości jak potencjalnych złodziei lub wandali jeszcze nie widziałem.
Zbigniew Pluszczewski
Zbigniew Pluszczewski2 lata temu
26,9,22 godz. 0:10. Podjeżdżam z gośćmi pod hotel. Dzwonię domofonem, ale nikt nie odbiera. Dzwonię do straży i proszę o wpuszczenie mnie bo mam gości do hotelu. w odpowiedzi usłyszałem, że to tylko 5 metrów. Mnie zatkało !!! Chamstwo, bezczelność, ignorancja. Pani z recepcji zdziwiona, że ktoś dzwonił; ma ciekawsze zajęcia niż obsługiwanie gości, pan ze straży nie będzie wpuszczał gości; niech hołota chamska sama sobie walizki targa, to według niego tylko 5 metrów. W domach siedzieć. Nie włóczyć się po nocach; noc jest do spania, ale nie w Monopolu. Goście byli z USA, Brazylii i Angli. Jaka to zresztą różnica skąd. Gość to gość. A rezerwację goście mieli, a jakże. Piękna pocztówka z Monopolu, z Katowic, z Polski.
Igor Więch
Igor Więch2 lata temu
Super lokalizacja, blisko do Dworca, Spodka i zaplecza knajp i barów. Polecam jako baza w centrum Katowic. Przyjemny basen. Personel bez zarzutów. Wysoki standard wykończenia pokoju. Śniadanie proste, może mógłby być większy wybór jeśli spędza się więcej niż jedna noc.
DJ MAREK HUS
DJ MAREK HUS2 lata temu
długo zastanawiałem się ile dać gwiazdek czy 1 czy 3 a może jednak 5 ale po kolei , miałem przyjemność zagrania tam przyjęcia weselnego, komunikacja z recepcją ciężka, dojazd pod hotel ze sprzętem daremny, trzeba dzwonić na straż miejską jak oni się zgodzą to spuszczą słupki i masz 20min max co dla mnie było niemożliwe, jak pod hotelem stoją już 2 auta to straż Cię nie wpuści i praktycznie masz 100m noszenia sprzętu do auta a średnio żeby się rozłożyć idę ok 20 razy !!!! sama sala ciężka bardzo duża przeszklona,duże echo, trzeba wiedzieć jak nagłośnić. Jedzenie, hm małe porcje ale za to jakie, TOP LEVEL !!!!!!!!! KOSMOS !!!!!!! menager sali (taki z brodą) PORAŻKA !!!! , jakby nie mega pomocni kelnerzy to wesele byłoby klapą, on chyba pracuje tam za karę !!!! i jeszcze jeden Pan z recepcji ,który odwozi auta na inny parking gdyż pod hotelem nie można parkować , bardzo chciałem mu podziękować za "numer" ze słupkiem, pomógł mi niezmiernie i nie musiałem nosic 100m sprzętu tylko podjechałem "nielegalnie" pod hotel , wspaniały pomocny człowiek !!!!!! i to dzieki 3 osobom daje 5***** nie dla hotelu ale dla nich, dla kucharza, dla jednego kelnera co wszystko ogarniał i dla pana z recepcji , BRAWO !!!!!!! DZIEKUJE BARDZO
Maria Krok
Maria Krok2 lata temu
Organizowaliśmy w Hotelu Monopol wesele - nie mogliśmy wybrać lepszego miejsca. Wszyscy goście byli pod wrażeniem nie tylko pięknej i klimatycznej restauracji, ale także pysznego jedzenia, oryginalnych drinków serwowanych w trakcie wesela, a także przemiłej i pomocnej obsługi. Managerowie - pani Agata i pan Robert bezproblemowo realizowali każdą prośbę związana z organizacją przyjęcia. Wszystko było na najwyższym poziomie.
Michael Brandt
Michael Brandt2 lata temu
Bylismy goscmi w Hotelu (pokój Suite nr 215) w czasie od 9.12 do 11.12.2022 Sytuacja parkingowa katastroficzna! Trzeba samochód przed bramka na małym parkingu - który jest zawsze pełny - zostawić. Portier odbiera samochody i parkuje, chociaż to nie do końca funkcjonuje. Portierzy zostawiają samochody na parkingu dla niepełnosprawnych i kradną. Mi ukradli droga GHD prostownice z samochodu! Pracowniczki na recepcji wydają wrażenie praca przeciążone. Nigdy więcej do tego hotelu!!!!
Zalecane lokalizacje