Organizowaliśmy w tym miejscu nasze wesele. Od pierwszego do ostatniego spotkania pełen profesjonalizm i pomoc w każdej sprawie. Jedzenie pyszne, pokoje czyste, obsługa komunikatywna i skora do pomocy. My byliśmy bardzo zadowoleni, zarówno jak i nasi goście.
Daniel Boroń2 lata temu
Hotel sam sobie w porządku ale śniadanie - tragedia. Restauracja dość droga jak na to co oferuje.
Marcin Marcin2 lata temu
Wszystko ok. Tylko śniadania średnie. Od 7 serwują śniadania a o 7:05 nie ma już co jeść. Goście przychodzą już chyba 6:30.
Paweł Władysiak2 lata temu
Hotel ok. Czysto i wygodnie, śniadania też smaczne i wybór spory. W restauracji polecam dobrze dopytać kelnera co wchodzi w skład 2 dania - za 3 żywce 3 żurki i 3 schabowe z frytkami i surówką zapłaciliśmy 237zł poza tym że w żurku ziemniaki to pozostałości z wcześniej ugotowanych. Jakość bardziej barowa niż restauracyjna cena tym bardziej SZOKUJE.
Ksawery Rafalski2 lata temu
Pamiętaliśmy restaurację z rodzinnego jubileuszu. Obsługa, dania, wystrój i czystość na właściwym poziomie, stąd myśl o weselu. Na oględziny miejsca wybraliśmy sobotę, by sprawdzić czy pobliska huta jest uciążliwa - wewnątrz cisza, a jedynie w ogródku słychać nieprzeszkadzające odgłosy zakładu. Recepcjonista hotelowy uprzejmy, gotowy udzielić wszelkich informacji, a nawet - choć trwało przyjęcie weselne - pozwolił zerknąć do dużej sali. Wręczył wizytówkę menedżerki i udostępnił schludną toaletę. Utwierdził nas w dobrym wyborze. W pobliżu była owa menedżerka, która myśląc, że odeszliśmy, zrugała recepcjonistę. Obcesowo rzuciła - czego oni chcieli i czemu jej wizytówkę daje byle komu (!!!). Cóż za pogarda wobec klienta i pracownika. Natychmiastowa decyzja - nie. Jakież musiało być jej zdziwienie, gdy wizytówka została grzecznie zwrócona. Recepcjonista wyraźnie zażenowany przeprosił, choć nie on zawinił. Wiem, że właściciel (elokwencja i wysoka kultura - podjął kawą, deserem i Baczewskim przy poprzednim zamawianiu przyjęcia) nie pochwali menedżerki, której słowa były warte kilkadziesiąt tysięcy złotych.
Krzysiek H.2 lata temu
Kuchnia bardzo dobra. Hotel ok. Klimatyzacja trochę za głośna. W nocy slychac hutę i autobusy na pętli. I tak wrócę znów...
Jacek2 lata temu
Bardzo miła obsługa. Dobra gastronomia. Za to dwie gwiazdki. Reszta leży. Brak cieplej wody pod prysznicem i w kranie wieczorem i rano. Nie do przyjęcia. Pokój w nocy bez ogrzewania-zimno. Kina z rozładowanym pilotem. Nie włączysz ogrzewania. Za co prawie 200zl za nocleg? Mydla do mycia rąk nie było na wejściu... pani zaraz doniosla. Ogolnie Odradzam.
Leszek L2 lata temu
Dobry hotel na jedną noc, miła obsługa.jedyny minus to śniadanie.Juz o godz 8.00 nie.ma.zbyt wielkiego wyboru,stoły pelne okruchów i niestety produkty słabej jakości. Hotel typowo robotniczy.😉😉
W pobliżu była owa menedżerka, która myśląc, że odeszliśmy, zrugała recepcjonistę. Obcesowo rzuciła - czego oni chcieli i czemu jej wizytówkę daje byle komu (!!!). Cóż za pogarda wobec klienta i pracownika. Natychmiastowa decyzja - nie. Jakież musiało być jej zdziwienie, gdy wizytówka została grzecznie zwrócona. Recepcjonista wyraźnie zażenowany przeprosił, choć nie on zawinił. Wiem, że właściciel (elokwencja i wysoka kultura - podjął kawą, deserem i Baczewskim przy poprzednim zamawianiu przyjęcia) nie pochwali menedżerki, której słowa były warte kilkadziesiąt tysięcy złotych.