/Subcarpathian Voivodeship/Hotel

Restauracja i Hotel Kameleon

aleja Warszawska 2A, 39-400 Tarnobrzeg, Polska

Restauracja i Hotel Kameleon
Hotel
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
HMQV+72 Tarnobrzeg, Polska
+48 15 822 22 20
hotelkameleon.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Romcia Rgb
Romcia Rgb2 lata temu
Bardzo wygodny, czysty i przyjemny hotelik. Apartament duży, wygodny (bardzo duża łazienka), dobrze wyposażony. Jedyną wadą jest bardzo ograniczona ilość gniazdek (łącznie z łazienką 3 sztuki). Jest zestaw kawowy, ale nie ma gdzie włączyć czajnika). Generalnie jestem zadowolona, duży, monitorowany parking. Smaczne śniadania. Restauracja też przyjemna. Smaczne dania, ceny bardzo przystępne. Niestety czynna do 21:30. Na szczęście zdążyłyśmy zjeść kolację, a dopiero potem zameldowałyśmy się. Obsługa hotelowa bardzo, bardzo miły i w każdej chwili wyrażająca chęć pomocy. Pewnie jeszcze skorzystam z usług tego hotelu.
Dominika Paulinka Dacko
Dominika Paulinka Dacko2 lata temu
Nie jestem zadowolona z przyjścia do restauracji ponieważ długi czas czekałam aż panie za baru przestaną sobie opowiadać jakieś kawały i się śmiać , po przyjęciu zamówienia czekałam ponad 35 minut na jedzenie,które było w połowie zimne a spaghetti carbonara było nie do zjedzenia (pachniało spalenizną oraz można było złamać sobie zęby na guaniciale). Byłam drugi raz i tak samo byłam potraktowana obojętnie przez kelnerki i nie jestem zadowolona więcej nie przyjdę i nie polecam tego miejsca nikomu....
Jakub Madej
Jakub Madej2 lata temu
Niestety ostatni raz w restauracji Kameleon. Wchodzimy o 14:00, przez 15 minut nikt się nami nie interesuje (mimo, że wielokrotnie kelnerka przechodziła obok do innych stołów). Kelnerka przychodzi dopiero po próbie zamówienia przy barze. Zamawiamy dwie przystawki, dwa rosoły, dania główne i napoje. Napoje dostajemy po 20 minutach. Mniej więcej w tym czasie przychodzi jedna osoba do stolika obok, po chwili dostaje kawę, chwilę później rosół i za kolejne minuty danie główne. My nadal siedzimy z napojami i już w tym momencie można poczuć coś w rodzaju zniewagi, zignorowania, po prostu olania nas i naszego zamówienia. Jest 15:05, więc po raz kolejny udajemy się do baru, aby zapytać dlaczego my nie dostaliśmy ani przystawek, ani rosołu, skoro klient obok przyszedł później i został już obsłużony. Słyszymy, że wszystko niedługo będzie. Co za zaskoczenie więc, gdy rosół zostaje przyniesiony po 3 minutach. Szkoda tylko, że od zamówienia minęło 50 minut i trzeba się o nie upomnieć. 15:13, dostajemy pizzę... Pytamy, czy nie powinny zostać podane przystawki przed daniem głównym? Słyszymy, że tak i na kuchni zapytają o przystawki, ale rezygnujemy z nich bo zazwyczaj jest tak, że przystawki dostaje się przed jakimikolwiek innymi daniami. Pizza zjedzona, więc jedna osoba jest już po obiedzie, o 15:24 dostajemy dwa makarony, czyli status jest taki, że jedna osoba już zjadła, dwie osoby teraz jedzą, jedna jeszcze nie dostała jedzenia. Makarony zjedzone, ostatniego dania głównego nie ma przez kolejne 20 minut, więc niestety wychodzimy i rezygnujemy. Jedna osoba wychodzi więc bez zjedzenia dania głównego. Przy barze próbujemy wytłumaczyć całą sytuację. Kelnerka, która nas obsługiwała przy próbie porozmawiania na temat wszystkiego odwraca się bez słowa i ucieka na zaplecze. Zwykłe słowo "przepraszam" usłyszeliśmy dopiero od innej kelnerki, która próbowała wytłumaczyć sytuację. Otrzymywanie potraw w takich odstępach czasowych jest argumentowanie tym, że kuchnia wydawała dania chaotycznie, jednak nie jestem tego w stanie zrozumieć głównie z tego powodu, że klient obok przychodząc później zjadł już wszystko, a my nadal siedzieliśmy z napojami. Nie po to przychodzi się na obiad całą rodziną, żeby każdy jadł osobno, a reszta czekała na swoje dania. Wiele rzeczy jestem w stanie zrozumieć, jednak to, co się wydarzyło w restauracji Kameleon sprawiło, że poczułem się poniżony i było to zdecydowanie najgorsze doświadczenie w jakiejkolwiek restauracji w moim życiu.
Estera
Estera2 lata temu
Hotel warty polecania! Miła obsługa zarówno w recepcji jak i pań sprzątających. Pyszne śniadanka. Pokoje na wysokim poziomie, ładny wystrój, wszystko dokładnie posprzątane, darmowe kosmetyki, dobra lokalizacja, parking dla gości. Cena jak za taki nocleg jest naprawdę dobra. Polecam :)
олег Пономар
олег Пономар2 lata temu
Słabo dla restauracji przy 3-gwiazdowym hotelu, jedzenie się zamawia przy barze , płaci się z góry, obsługa była nie zbyt miła. Nikt nie powiedział ze będę musiał czekać na rosół i tagliatelle, godzinę .
+Jedzenie było dobre, smakowało.
+Można przyjść z pieskiem.
Ola Grabowska
Ola Grabowska2 lata temu
Polecam pobyt w hotelu Kameleon. Jest czysto, pokoje są duże i dobrze wyposażone. Ceny przystępne.
Łukasz Grochola
Łukasz Grochola2 lata temu
W ostatnim czasie mieliśmy okazję dwukrotnie korzystać z Restauracji Kameleon. Ciężko ocenić która z tych wizyt była gorsza. Za pierwszym razem czekaliśmy na przyjęcie zamówienia około 25 minut. Po tym czasie rozpoczął się 1.5 godzinny czas oczekiwania na pizzę którą zamówiliśmy. Między czasie obserwowaliśmy jak kelnerki podchodzą do klientów pytając o to co zamawiali. Druga wizyta była identyczna albo na jeszcze niższym poziomie. Pizza naprawdę dobra ale obsługa pozostawia wiele do życzenia
Tomasz Szymczakiewicz
Tomasz Szymczakiewicz2 lata temu
Po drodze wpadliśmy na pizzę. I muszę przyznać, że jedzenie bardzo smaczne. Pizza 🍕, którą każdemu mogę szczerze polecić. Było by 5 gwiazdek, gdyby nie bardzo długi czas ⏳oczekiwania, w momencie gdzie w lokalu wcale nie było dużo gości. Mimo to, polecam 😁
Zalecane lokalizacje