/Subcarpathian Voivodeship/Hotel

Hilton Garden Inn Rzeszów

Aleja Majora Wacława Kopisto 1, 35-315 Rzeszów, Polska

Hilton Garden Inn Rzeszów
Hotel
4.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
22H7+6M Rzeszów, Polska
+48 17 770 00 00
hilton.com
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Ewelina Bakalarz
Ewelina Bakalarz2 lata temu
Dogodna dla nas lokalizacja na terenie kompleksu handlowego Millenium Hall, można nawet przejść do centrum handlowego przez podziemny garaż prosto z hotelowego lobby. Pokoje trochę małe jak na amerykańską sieć. Bardzo wygodny materac i poduszki. Plus za akceptację zwierząt. Bardzo miła obsługa recepcji. Dla posiadaczy psów blisko hotelu jest spory skwer osiedlowy, gdzie można wyjść z psem na spacer.
Tomasz Janioł
Tomasz Janioł2 lata temu
Miałem dzisiaj umówiony spektakl kulinarny, nie wszystko poszło zgodnie z planem, natomiast poziom na jakim zareagował hotel i obsługa na sytuację nie pozostawia nic do życzenia.
Pomimo, że nie wszystko poszło zgodnie z planem to dzięki fenomalanej Pani kelnerce, i podejściu hotelu do klienta absolutnie nie mam powodu do narzekania.
Kurlovicz Wedding Planner
Kurlovicz Wedding Planner2 lata temu
W Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie mieliśmy okazję zorganizować prywatne przyjęcie, które zapadnie nam w pamięci na długo ;) Obsługa rewelacyjna i bardzo pomocna na czele z Panią Karoliną, jedzenie przepyszne, sprawna komunikacja bez problemów, ogromnie polecam ten hotel pod kątem imprez okolicznościowych ;) Na pewno to nie nasza ostatnia wizyta. Do zobaczenia !
Sebafire1
Sebafire12 lata temu
Dania w restauracji bardzo smaczne. Pan Arkadiusz bardzo dobrze tworzy nietypowe połączenia smakowe. Spektakl kulinarny był niesamowitą podróżą dla zmysłów. Gorąco polecam!
Leszek
Leszek2 lata temu
Bylem częstym gościem w tym hotelu. Co do obsługi i standardu pokoi nie mam zastrzeżeń. Jedna gwiazdka za podwyższenie cen spowodowane, moim zdaniem, sytuacją za wschodnią granicą. Uważam ten krok za obrzydliwy i ograniczający możliwość rezerwacji osobom potrzebującym.
Marek Szary
Marek Szary2 lata temu
Dzień dobry,
Byłem gościem z soboty na niedziele.

1. Zacznę od wejscia do hotelu... z centrum handlowego Millenium niemożliwe.... dopiero telefon na recepcje mi to uświadomił ponieważ w Millenium hotel jest na mapach.... Można wejść głównym wejsciem hotelu lub przez garaż (bardzo słabo oznakowany gdzie jest wejście do hotelu), Pan z recepcji polecił kierować się na kolumny "A" i tam miałem znaleźć znaki... No kolumn jest kilkanaście rzędów ale wkońcu się udało... poszukiwanie wejścia do hotelu przez garaż i Millenium zajął mi 36 minut :D

2. Recepcja i meldunek ok. Pokój też, duży przestronny, biurko z fotelem do pracy, mała kanapa i stolik. Łazienka duża i wygodna. Ręczniki to tragedia... poprostu śmierdziały. Minusem jest ekspres dostępny w lobby za opłatą... Niby nie duża ale jednak w hotelach tej klasy kawa i herbata dla gości w lobby to norma...

3. Śniadanie to jakaś masakra jak na taką cene i hotel tej marki...
Byłem na nim w niedziele po 8 rano... A wyglądało jak by było wczorajsze plus po przejsciu armii... "zimna płyta" zeschnięta i przeleżana.... Na ciepło był boczek i warzywa. Parówki jak widać na zdjęciu nie uzupełniane i zimne. Stoisko do dań śniadaniowych z jajek puste... obsługa nie zaproponowała nic z tego stoiska... Ekspres w restauracji nie działał... Pani przynosiła kawe po dłuższej chwili z "zaplecza"

4. Bar i cygar room ok, chłopak za barem bardzo się starał mimo tego, że był sam i miał pare osób do obsługi.

Także jeżeli ktoś się zastanawia to jak najbardziej NIE POLECAM, za podobną cene dostępny jest Bristol na samym rynku, który przebija ofertę tego Hiltona pod każdym względem...
Barbara Sikora
Barbara Sikora2 lata temu
Hotel bardzo poprawny, czysty, śniadania pyszne ale położenie takie sobie, łazienka z zasłonką raczej dziwi, karta w restauracji bardzo ograniczona i poziom obsługi raczej nie na najwyższym poziomie, przykłady: przy zameldowaniu nikt nas nie poinformował, że pokoje są sprzątane tylko na życzenie, na śniadaniu drugiego dnia świeży sok gdy przyszliśmy już się skończył, jedzenie pierwszego dnia w restauracji było takie sobie (drugiego było bardzo dobre), przy obu kolacjach kelnerzy zapomnieli nam powiedzieć, że oprócz tego co jest w karcie, którą nam podali są jeszcze inne napoje (oferta jest na barze piętro wyżej) itp. Czyli zero proaktywności, po prostu poprawnie. Wydaje mi się, że wysoka ocena hotelu jest przesadzona, raczej tu już nie wrócę.
Monika M
Monika M2 lata temu
Zdecydowanie najgorszy z odwiedzonych hoteli w Rzeszowie. Cena absolutnie nieadekwatna do jakości. Lata świetności tego hotelu minely już dawno. W łazience zasłonki, suszarkę trzeba wlonczyc w pokoju. Czas oczekiwania w restauracji bardzo długi mimo braku gości. Karta tandetna jakościowo i bardzo skromna
Zalecane lokalizacje