/West Pomeranian Voivodeship/Hotel

Diune Hotel & Resort by Zdrojowa

Sułkowskiego 4/A-C, 78-100 Kołobrzeg, Polska

Diune Hotel & Resort by Zdrojowa
Hotel
4.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
5HQX+5G Kołobrzeg, Polska
+48 91 404 04 00
zdrojowahotels.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Amelia Kierwiak
Amelia Kierwiak2 lata temu
To była moja pierwsza i niestety ostatnia wizyta w tym hotelu.
Zaczynając od plusów. Dostaliśmy spory pokój (byliśmy z pieskiem, była w nim mieszczka na wodę i smakołyk) sam pokój był wygodny, natomiast balkon mikroskopijny. Jedzenie w restauracji Classic było dobre. Lokalizacja bardzo na plus. Możliwość zabrania jedzenia z restauracji dla pieska tez mi się podobała.
Minusy, które mnie zaskoczyły:
Po pierwsze pani sprzątająca była nie dokładna, nie zabierała talerzy, nie zawsze wymieniła ręczniki. Umywalka w naszej łazience była co chwile zatkana. Jak zgłosiłam 2 raz to obsłudze to po wizycie hydraulika otrzymałam karteczkę ’’zlew to nie śmietnik’’. Ta uwaga była żenująca i raczej nie w standardzie hotelu 5*. Złożyłam skargę do menadżera hotelu, natomiast ani tego dnia ani przy wymeldowaniu nie usłyszałam nawet słowa przepraszam. Pan ewidentnie olał moją skargę. Nigdy w życiu nie spotkałam się z takim brakiem szacunku do gościa gdy obsługa zawiodła.
Basen jest mały i jedyna godzina, w której warto iść to 21-22 (godzina dla dorosłych), w innym razie basen zajęty przez dzieci.
W restauracji Arte nie zawsze można zjeść na tarasie (byliśmy z pieskiem nie było innego wyjścia). Kelnerka powiedziała mi, że nie będzie chodziła na dwór bo jest gorsza pogoda. Co więcej w pobliżu hotelu jest bardzo mało miejsc gdzie można zjeść. Windy malutkie długo się czeka.
Hotel nastawiony tylko na Niemców.
Wgl mnie przy takiej obsłudze hotel nie zasługuje na 5*.
Zdecydowanie polecam wybrać się do innego hotelu, bo za ta cenę to Państwo będą się jedynie denerwować.
Magdalena Duda-Smardzewska (Dudi)
Magdalena Duda-Smardzewska (Dudi)2 lata temu
Wracam już tu z mężem 2 raz i pewnie jeszcze wrócimy. Jesteśmy zadowoleni z pobytu w tym ośrodku. Śniadania i obiadokolacje są wyśmienite. Obsługa profesjonalna na wysokim poziomie i bardzo miła. Panie na recepcji również mile i służą pomocą w rozwiązywaniu problemów, czasem nie zostaje odebrany telefon z pokoju na recepcję, ale po co mamy nogi? Spacerek też nikomu nie zaszkodzi jak już dojdzie się do recepcji problem jest rozwiązany z miejsca jeśli jakiś wystąpi. Pokoje czyste a łóżka bardzo wygodne aż nie chce się wstawać! Łazienki przestronne i również czyste, mydelka gwarantują nieziemski piękny zapach. Ogólnie cały budynek dobrze zagospodarowany i wykorzystana każda przestrzeń. Basen chodź nie za duży uważam że nie stwarza problemu, za to łaźnie parowe i sauny itp jak najbardziej na plus. Windy działają bez dłuższego oczekiwania. Hotel blisko morza może nie wsyztskie pokoje posiadają widok na morze bo zasłaniają drzewka i te drzewka dodają całego uroku. Parking płatny to zrozumiałe bo każdy by parkował. Wypoczynek gwarantowany!
Jak my umiemy się zachować to wiadomo że obsługa jest przyjazna, natomiast jak czytam inne opinie osób (oczywiście nie negując ich wrażeń po tym pobycie tu) uważam że dużo robi też wychowanie. Jesteśmy tylko ludźmi i szanujmy się...
Pozdrawiam serdecznie
Do Se (Doris)
Do Se (Doris)2 lata temu
Polecam. Duże ukłony dla personelu, to zdecydowanie najlepsza strona hotelu. To personel powoduje, że z pewnoscią wroce. Począwszy od kelnerów w restauracji, gdzie je się śniadania i obiady, szybkość wymiany pustych kuwet uśmiech na twarzach mimo czasem męczących gości - ukłony. Panowie w kawiarni arte genialni - zapamiętają jaką lubi się lemoniadę, w jakich proporcjach, to naprawdę bardzo miłe. Panie recepcjonistki również pomocne, poprzednie komentarze dotyczące oznakowania, cóż winda do hotelu jest tuz koło recepcji i tylko ta część jest pięciogwiazdkowa, nastepnie są 3 windy , w sumie można to zapamiętać po jednym przejściu korytarzem. Nie dałam pięciu gwiazdek ze względu na cechy hotelu, które leżą w gestii właścicieli, zarządu. Decyzja, aby w hotelu, w ktorym noc kosztuje 1700 zl zlikwidowac wodę w pokojach i wystawić dystrybutory po dwa na kazdym piętrze, na którym jest moze z 40 pokoi - słabe, zimna woda w basenie w części dla dzieci i likwidacja tablicy z temperaturą jeszcze słabsze, brak szybkiego internetu i tłumaczenia recepcji ze cos jest z siecią - ale przez 8 dni? Pomijając bardzo małą salę zabaw dla dzieci, w której jest strasznie duszno, sugerowałabym nadzór bieżący nad poziomem animacji oferowanej przez Państwa, np. W tamtym tygodniu Animatorka nawet nie przestrzegała planu zajec i odwoływała pozycje bez powodu. Ale jezeli państwo czytacie te opnie to w rozmowach z goścmi hotelu, którzy u Was byli 10 tki razy najbardziej na minus podziałał ten brak wody w pokojach. DIUNE RESORT to wspaniały hotel nie sprawcie, by poziom pikował w dół. Ja na pewno wrócę, bardzo rzadko się zdarza, ze w dużym hotelu gość czuje się potraktowany indywidualnie, a Wam się to udaje. Pokoje bardzo ładne , sprawnie działająca klimatyzacja, polecam.
WZ
WZ2 lata temu
Plusy: bliskość do morza, miła obsługa, w miarę smaczne jedzenie (jednak z roku na rok widać tańsze zamienniki). Rezygnacja z wody w pokoju na rzecz dystrybutorów na korytarzach biorąc pod uwagę cenę za dobę śmieszna. W basenie zimna woda (mówił to dosłownie każdy) kolejna oszczędność. Sprzątanie pokoju to jakiś żart, dostaliśmy pokój z rozsypanymi orzeszkami po poprzednikach, cały pobyt nikt nawet tego nie odkurzył. Zameldowanie = gigantyczna kolejka na godzine stania. Wiele pokoi nie gotowych na 15. No i najwiekszy minus jak dla mnie, rok temu były świetne animacje dla dzieci i wielu zadowolonych z tego klientów w tym sezonie kolejna oszczędność. Pani od animacji w lipcu to jakieś nieporozumienie, czy ktoś sprawdzał jak prowadzone były animacje? Brak cierpliwości do dzieci, dziwne odzywki, brak przygotowania, animacje na odwal się, dzieci zwyczajnie wychodziły...
Dariusz Luberda
Dariusz Luberda2 lata temu
Mam żal do obsługi w hotelu, duży obiekt w którym bardzo słabe jest oznaczenie, obsluga zamiast pokazać droge, próbuje nam ja wytłumaczyć, co graniczy z cudem by odnaleźć pokoj w hotelu. Prośba o dostarczenie żelazka do pokoju kończy się tłumaczniem: zjedzie pan 3 pietra niżej pojdzie pan w prawo okolo 30m, pozniej w lewo i tam gdzieś będzie takie pomieszczenie (szok). Po zwróceniu uwagi ze jestem w 5* hotelu i nie znam obiektu i nie mam ochoty bawic sie w pochody, obsługa przekazuje mi ze dostane żelazko do 30 min. ok moge zrozumieć czas oczekiwania, ale finalnie żelazko do mnie nie dociera. W Restauracji kelner krzyczy do mnie przez 3 obce stoliki : zdecydował sie juz pan ?!

Naprawdę nie polecam. Jesli chodzi o Apartament - ładny duży z balkonem, oceniam na 5.
Pozdrawiam osobę czytającą ten komentarz, dbajmy o siebie i wymagajmy w 5* obslugi tego standardu, bo za to placimy.
Ewa
Ewa2 lata temu
Bardzo dobre miejsce, z cudowną ofertą SPA. Hotel zapraszający cudownym zapachem, który towarzyszy nam od recepcji po balsam do ciała :) Zdecydowanie pasujący do przydymionego wystroju. Jest nowocześnie, ale nie laboratoryjnie. Idealnie trafił w mój gust. Śniadania i obiadokolacje w formie bufetu z bardzo urozmaiconymi propozycjami. Pokoje czyste, przestronne. Malutki minus za niesprawne lampki do czytania u wezgłowia łóżka. Strefa saun bardzo ładna, funkcjonalna i przestronna. SPA z profesjonalną obsługą, usytuowane w miejscu, do którego nie dochodzi gwar hotelowy - jest to bardzo duży plus. Kawiarnia w hotelu bardzo przytulna, wygodne fotele. Generalnie bardzo dobra miejscówka, na romantyczny wypad we dwoje. Bliskość morza (20m) zachęca do spacerów. Lokalizacja idealna , by rozkoszować się długim spacerem do kołobrzeskiego mola. Jednym słowem CUDNIE.
Witold chmiel
Witold chmiel2 lata temu
Wyjazd z Vacationclub z travelist.
Rok wczesniej bylismy w hotelu diune. Od roku przepasc w standardzie - znacznie gorsze wyżywienie, sauny czynne od 15 itp - widac oszczędności. Przechodząc do apartamentów - smród! Zdecydowany problem z wentylacją. Dodatkowo wyglądają jakby od powstania hotelu nie przeszły remontu. Meble popsute. Na koniec wisienka na torcie - jest konieczne sprzątanie, które kosztuje 180 złotych. Po przyjeździe dostalismy e-mail ze kasuja dodatkowe 100 złotych za nieumyte naczynia. Według mnie złodziejstwo- uwazajcie
Klub Sportowy Pasja Pasja
Klub Sportowy Pasja Pasja2 lata temu
Niestety pomimo sentymentu do tego miejsca, hotelu ,do którego od lat przyjeżdżamy z rodziną …Jesteśmy tutaj ostatni raz.Dzisiaj przelała się szala goryczy…..zmuszanie gości hotelowych do uiszczania kaucji ,przy czym wcześniej, po takim incydencie zapewniono nas ,że nie jest to obowiązek ,dzisiaj natomiast zagrożono wręcz ,że pomimo opłaty za 10 dniowy pobyt/sporej kwoty/,jeśli dodatkowo nie opłacimy kaucji ,nie zameldują nas ,jedzenie znacznie się pogorszyło jak ten standard, wcześniej drobne usterki w pokojach ,jeszcze można było przeboleć ,ale zmuszanie do kaucji osoby ,które nie korzystają z mini baru ,z płatności na pokój jest niedopuszczalne.Tłumaczenie ,że w innych hotelach tak jest …otóż nie ma ,tam ,gdzie jeździmy z rodziną nie ma i są to hotele o dużo wyższym standardzie ,gdzie napoje kawa ,czekolada itp są także do obiadokolacji ,prosecco za darmo do śniadania i dodatkowe punkty lojalnościowe za każdą wydaną złotówkę.Nikt nas do niczego nie zmusza ,bo to my jesteśmy klientami, dzięki nam hotel funkcjonuje.Jadąc na wakacje chcemy odpocząć a nie…z pozdrowieniami dla kierowniczki recepcji.Jesteśmy Państwa gośćmi chyba dziesiąty, albo więcej razy…ponadto byliśmy gościmy Waszego hotelu Marine ,nigdy nie pobierano od nas kaucji …co zresztą łatwo można sprawdzić …aż do dzisiaj
Zalecane lokalizacje