JOKER Biuro Ubezpieczeniowe Mariusz Chyliński
Kasztanowa 70, 56-500 Syców, Polska
4.8
8 komentarze
8P5F+Q6 Syców, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Miałem w tej firmie ubezpieczone auto i dom. Co do przebiegu ubezpieczenia auta, nie miałem zastrzeżeń, ale też nie było żadnej szkody. Nie miałem zastrzeżeń do dziś, ale o tym niżej.
Zgłaszałem natomiast szkodę z ubezpieczenia domu. Mariusz Chyliński wykazał się tu niestety (niestety dla mnie) nieznajomością ogólnych warunków ubezpieczenia, czego rezultatem było odrzucenie przez ubezpieczyciela wypłaty odszkodowania. Jeśli zgłosiłbym szkodę w inny sposób problemu by nie było. Ostatecznie po mojej interwencji u niego i pomocy u bardziej doświadczonego agenta okazało się jednak, że ubezpieczyciel wypłacił, ale tylko połowę odszkodowania (tutaj też bardzo ciekawa historia - niby szkoda nie wchodzi w zakres odszkodowania, ale po kilku telefonach okazuje się, że jednak można...). Wcześniej jednak usłyszałem w słuchawce od p. Mariusza: "Ja nie jestem specjalistą od likwidacji szkód...". Tak więc zapis na stronie: " ...proponujemy...nieodpłatną merytoryczną pomoc przy zgłaszaniu szkody / w procesie jej likwidacji." jest fikcją, bo ani tu pomocy, ani merytoryki.
Podobnie sprawa ma się w przypadku ubezpieczeń na życie, kilkukrotnie pytany o dopasowanie ubezpieczenia na życie dla mojej rodziny i dla mnie, odsyłał mnie do jakiejś zakładki internetowej, ale sam nie potrafił nic zaproponować, ani odpowiedzieć na proste pytania.
W dniu dzisiejszym zadzwoniłem do Mariusza Chylińskiego z prośbą o ofertę na kolejny okres ubezpieczenia auta, w odpowiedzi usłyszałem, "Panie Patryku, niech Pan sobie zrobi u tego agenta, który panu dobrze doradza". Zapytałem: "Czy nie chce Pan złożyć oferty?", usłyszałem w odpowiedzi: "Nie".
Uważam, że w biznesie nie powinno być miejsca na obrażanie się i fochy. Ale jeśli nie chciał przedłużać oferty, należało o tym mnie powiadomić odpowiednio wcześniej. Zastanawiam się kiedy p. Mariusz raczył mi powiedzieć, że nie ma ochoty przedłużyć oferty, bo gdybym sam nie zadzwonił, mogłoby się okazać, że zostanę bez ubezpieczenia, które kończy się za 3 dni robocze. To bardzo nieprofesjonalne zachowanie.
Polecam Gorąco.