Przestrzegam.Nie wiem, jak z oc...bo nie skorzystałam.Ale Assistance to porażka. Godzina 8.30 psuje mi się samochód w drodze do pracy. Po 40 minutach dodzwaniam się do biura. Rozmawiam z miłym Panem. Dowiaduję się, że laweta przyjedzie za 40 minut. Po 5 godzinach otrzymałam telefon od Wykonawcy usługi z zapytaniem, gdzie stoję, bo dostał przed momentem zlecenie. Oczywiście nie udało mi się dodzwonić do centrali o 11. Przez 1.5 godziny byłam 6 w kolejce.Dzwoniac z innego telefonu 28 w kolejce. Koleżanka mówiła, że w nocy dzialają szybciej o 2 godziny, ale trzeba trzykrotnie do nich zadzwonić i przypomnieć o sobie...średnio wisząc na telefonie około 15 minut. Na miejscu Benefii wycofalałbym Assistance. To zwykły brak szacunku i do siebie, i do klienta. Szkoda energii. Nie polecam.
Oczywiście nie udało mi się dodzwonić do centrali o 11. Przez 1.5 godziny byłam 6 w kolejce.Dzwoniac z innego telefonu 28 w kolejce.
Koleżanka mówiła, że w nocy dzialają szybciej o 2 godziny, ale trzeba trzykrotnie do nich zadzwonić i przypomnieć o sobie...średnio wisząc na telefonie około 15 minut.
Na miejscu Benefii wycofalałbym Assistance. To zwykły brak szacunku i do siebie, i do klienta. Szkoda energii. Nie polecam.