PZU Ubezpieczenia Mysłowice - Agent Irena Tylek
Ziętka 104, 41-412 Mysłowice, Polska
4.4
8 komentarze
6584+RP Mysłowice, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
1. Kupiłam samochód, który miał ubezpieczenie w firmie X. Postanowiłam nabyć ubezpieczenie w PZU, w agencji tej Pani, bo do 30 dni można wypowiedzieć polisę OC starej firmie bez konsekwencji. Wypełniłam formularz oraz wypowiedzenie umowy. Niestety te wypowiedzenie umowy agentka wysłała dopiero ok. 3 tygodnie po upływie 30 dni od zakupu samochodu. Firma X naliczyła odsetki za ten okres czasu "korzystania" z ich usług. Po fakcie dowiedziałam się, że te wysłanie wypowiedzenia leży po mojej stronie - nie byłoby w tym problemu gdyby nie to, że agentka sama się zadeklarowała dostarczeniem tego pisma do firmy X. Na co dzień nie czytam prawnych artykułów a agentce do tamtego czasu ufałam bardziej, bo w końcu w tym siedzi.
2. Jakimś cudem na polisie widniał numer kontaktowy brata. Poinformowałam agentkę, żeby zmieniła na właściwy numer (w końcu zdarzają się pomyłki) - przy mnie wpisywała go do systemu (inni agenci PZU też go widzą), ale agentka za każdym razem na upartego dzwoniła do mojego brata kiedy zbliżał się koniec umowy.
3. W czasie trwania akcji z punktu 1. czekałam prawie 1,5tyg. na przesłanie mailem potwierdzenia nadania listu. Nie doczekałam się, więc sama musiałam iść do biura i go sobie odebrać.
Poinformowanie klienta o obowiązku nadania samemu wypowiedzenia, wysłanie listu pocztą, przesłanie skanu dokumentu, telefonowanie na właściwy numer nie wydają mi się czasochłonnymi i trudnymi do realizacji czynnościami. Po prostu nie polecam usług tej pani.