Centrum Stomatologiczne Atria
Hajducka 15, 41-500 Chorzów, Polska
3.8
8 komentarze
7WRW+2Q Chorzów, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 9–19
Wtorek: 9–19
Środa: 9–19
Czwartek: 9–19
Piątek: 9–19
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 9–19
Środa: 9–19
Czwartek: 9–19
Piątek: 9–19
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Przyjechalem na wizyte pol godziny wczesniej, zapytalem czy bede widziany wczesniej czy mam poczekac. Pani w recepcji odpowiedziala ze w tej chwili nie ma pacjentow i prawdopodobnie zostane zaraz zawolany.
Po dwoch minutach zawolano mnie do gabinetu. Zapowiadalo sie dobrze, jednak po chwili pojawily sie pierwsze czerwone swiatla. Pierwsze pytanie od dentysty 'Na czym polega problem?'. Nie bylo sprawdzenia zebow, tylko pytanie jaki jest problem. OK jeszcze nie jest bardzo zle.. zaczalem odpowiadac ze mialem bol, poszedlem do dentysty w kraju w ktorym mieszkam i zrobiono to i to.. Pan dentysta szybko mi przerwal mowiac 'nie interesuje mnie historia zeba, jaki jest teraz problem..?'
Wiec mowie jeszcze raz ze w tej chwili nie ma bolu, ale chcialbym drugiej opinii czy faktycznie wymagane jest leczenie kanalowe czy jednak mozna jeszcze ratowac zeba. Pan dentysta doslownie rzucil okiem na zeba, nie zrobil zdjecia, nic ze mna nie skonsultowal i po kilku sekundach juz rozpoczal leczenie kanalowe. Nie bylo rozmowy o kolejnych wizytach, o terminach wizyt, nie bylo slowa o tym ze leczenie bedzie wymagalo kolejnych wizyt w danych ramach czasowych. Nawet nie zapytal czy bede w stanie znowu przyleciec za 2-3 tygodnie. Bez slowa, bez zadnej konsultacji rozpoczal leczenie. Czyszczenie kanalu i zalozenie lekarstwa trwalo nie wiecej niz 2-3 minuty i juz slysze 'dziekuje, moze Pan isc i do zobaczenia za 3 tygodnie...'.
Uwazam ze mogl po prostu wyjasnic ze rozpoczyna leczenie kanalowe, ze wedlug niego nie ma mozliwosci ratowania zeba i trzeba kanalowo, ze leczenie wyglada tak, kosztuje tyle i tyle, i ze bedzie wymagalo kolejnych wizyt w takich terminach. Nic z tego nie bylo. Usiadlem na fotelu i po 30 sekundach pan dentysta juz rozpoczal leczenie kanalowe.
Dopiero jak powiedzial ze mam zejsc z fotela zapytalem czy on podejmuje takie decyzje bez zdjecia, bez konsultacji z pacjentem. Poprosilem rowniez o sprawdzenie pozostalych zebow, wtedy dopiero powiedzial OK zrobimy zdjecie i szybko sprawdzimy pozostale zeby bo zaraz jest kolejny pacjent... Wtedy zrozumialem ze pan dentysta po prostu bardzo sie spieszy, nie ma czasu na konsultacje, na wysluchanie pacjenta co dolegalo z zebem, na sprawdzenie pozostalych zebow. Wygladalo jak leczenie tasmowe, byle szybko zalatwic, skasowac i nastepny. To nie tak powinna wygladac wizyta w prywatnej klinice, za ktora trzeba zaplacic ceny na 'prywatnym' poziomie... Uwazam ze dentysta powinien poswiecic pacjentowi czas, dowiedziec sie co dolega, co dolegalo, wysluchac, dokladnie obejrzec pozostale zeby, moze nawet zrobic zdjecie, wyjasnic pacjentowi co dolega, jakie jest wymagane leczenie, jak to leczenie bedzie wygladac i ile bedzie kosztowac. Przedstawic pacjentowi opcje i pozwolic zdecydowac co pacjent chce robic. Przynajmniej tego sie spodziewalem po wizycie w prywatnej klinice, i po wielu wizytach w innych prywatnych klinikach w ktorych wlasnie tak to wygladalo jak powinno. Tutaj, tasmowe leczenie na szybko, skasowac klienta i niech nastepny juz siedzi na fotelu po kilku minutach. Po prostu tragedia! Omijajcie ta klinike jesli tylko mozecie, a szczegolnie tego konkretnego pana dentyste (nie podaje nazwiska dentysty w tej chwili, oczekuje odpowiedzi na moj komentarz i wtedy chetnie podam nazwisko pana dentysty jesli klinika o to poprosi).
Pomimo lekkiego opóźnienia w przyjmowaniu pacjentów, nie spieszył się żeby nadrobić czas, dzięki czemu pacjent czuje się zaopiekowany od wejścia do wyjścia!
Polecam ogromnie!