Poczta Kwiatowa Sp. z o. o.
Antoniego Corazziego 2, 00-087 Warszawa, Polska
2.2
8 komentarze
62V3+QR Warszawa, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–20
Wtorek: 8–20
Środa: 8–20
Czwartek: 8–20
Piątek: 8–20
Sobota: 9–16
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 8–20
Środa: 8–20
Czwartek: 8–20
Piątek: 8–20
Sobota: 9–16
Niedziela: Zamknięty
Aczkolwiek i tak uważam to nie fair żeby stare kwiatuszki wysyłać..
Nie jestem w stanie nikomu polecić poczty kwiatowej.
Kwiatki nie są świeże
Róże są stare - zauważyłam od razu po otwarciu paczki
I chyba frezje - zwiędnięte
Pół bukietu jest Ok pół nie :(
Co więcej zapomniano wsadzić zaplaconych czekoladek ..:/ porażka
Biedny mój narzeczony. Uważam ze powinniście mu zwrócić z 70% wpłaty :/:/
I to miał być bukiet pastelowy.. na zdjęciu są róże różowe .. specjalnie mi go kupił żeby pasował do pomieszczenia a tu stare już pomarszczone róże jasnożółte , listki już opadały przy wyciąganiu :(:( szkoda
Przez wasze upośledzenie skompromitowałem się przed narzeczoną w dniu jej urodzin.
Dodatkowo non stop usuwają negatywne komentarze na facebooku. Dno, a nie firma.
KOMPLETNIE NIE POLECAM ZAMAWIANIA CZEGOKOLWIEK Z POCZTY KWIATOWEJ.
Ps1
W odpowiedzi na komentarze firma zaprasza do kontaktu mailowego. Dodałem również zdjęcia kwiatków, które dostałem. Jest to chwila po otrzymaniu i wstawieniu do wazonu z woda.
Wszystko wyglada tak, że dział reklamacji całą winę zwala na klienta i wymyśla nowe teorie. A to za mały dzbanek z wodą, a to za gorąco w domu, a to za zimno w domu, a to że kwiaty stoją blisko kaloryfera, daleko od okien, gdzie światła nie dostają.
Nie dajcie się ludzie nabierać na ich skruchę w odpowiedziach …
Zamówiłem butelkę wina z dedykacją na Dzień Matki. Jak widać na zdjęciu choć etykieta jest ładna jest również zadrapana… w ramach rekompensaty zaproponowali mi 10% wartości produktu (całkowity koszt to 79zł 👍🏻) albo 15% rabatu na kolejne zakupy.
Wydaje mi się, że dodatkowy komentarz jest tu zbędny. Sami widzicie…
Zdecydowanie odradzam ta firme!
Zamawiałam od Panstwa bukiety i nigdy nie bylo problemu jednak teraz czuje się rozczarowana. Strata pieniędzy.
Dziękuje za odpowiedz. Zlożyłam reklamacje odrazu w poniedziałek. Dzisiaj otrzymalam odpowiedz ze nie otrzymali Panstwo maila w tej sprawie. Mam jednak potwierdzenie wpłynięcia reklamacji.
Zalaczam kopie konwersacji z Państwem i zmniejszam ocenę bo nie tylko jakość produktów jest kiepska ale również obsługa klienta.
Dobrze ze zamówienie dotyczy firmy a nie rodziny z dziecmi.