LOMBARD WOMI Sp. z o.o.
3 Maja 51, 41-800 Zabrze, Polska
2.8
8 komentarze
7QWP+HR Zabrze, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–22
Wtorek: 8–22
Środa: 8–22
Czwartek: 8–22
Piątek: 8–22
Sobota: 9–21
Niedziela: 9–21
Wtorek: 8–22
Środa: 8–22
Czwartek: 8–22
Piątek: 8–22
Sobota: 9–21
Niedziela: 9–21
Obsługa najpierw zwlekała z wysyłką telewizora (co oczywiście mogło się zdarzyć), a następnie kilka dni później poinformowała, że brak jest w nim pilota i otrzymam zniżkę na niego w formie zwrotu/bonu, którego oczywiście nie dostałem do dziś. Odbierając telewizor byłem zszokowany w jaki sposób został on zapakowany: zapakowano go jedynie w folię bąbelkową kiepskiej jakości (2-3x) oraz stretch (2x). Oczywiście po rozpakowaniu okazało się, że matryca uległa uszkodzeniu.
Ze strony firmy otrzymałem informację, że zwrot otrzymam najwcześniej po decyzji przewoźnika oraz to, że muszę dostarczyć protokół szkody od kuriera. Oczywiście protokół dostarczyłem.
Z racji, że towar uległ uszkodzeniu z winy spółki Womi żądałem natychmiastowego zwrotu, ale w odpowiedzi usłyszałem, że muszę czekać 30 dni na odpowiedź przewoźnika. Uzależnianie decyzji reklamacyjnej od decyzji przewoźnika i jej opóźnienia jest sprzeczne z kodeksem cywilnym, ponieważ nie miałem nawet wpływu na wybór przewoźnika.
Następnie odesłałem telewizor i wysłałem listem poleconym reklamację z tytułu rekojmi do firmy a obydwie przesyłki zostały przez nich odebrane. Po kilku dniach ich "wewnętrzny serwis" stwierdził, że "uwzględnił wady, których nie było przed wysyłką" i że środków nie zwrócą z przyczyn oczywistych. Pomyślałem, że sprawdzę można rozwiązać już tylko sądownie. Dodatkowo o sprawie świadczy fakt, że firma pytała się Allegro (w dyskusji z klientem) "czy mamy zwrócić pieniądze klientowi nawet wtedy, gdy nie otrzyma pieniędzy od przewoźnika?" co mówi wprost o totalnej nieznajomości Kodeksu Cywilnego na każdym polu.
Jakieś było moje zdziwienie, gdy po otrzymaniu odmownej decyzji reklamacyjnej telewizor... został wystawiony ponownie pod inną aukcją z informacją, że jest uszkodzony. Mówiąc krótko: firma wystawiła telewizor, którego jestem właścicielem. Aktualnie firma zamilkła i podejrzewam, że czeka już tylko na sprawę w sądzie. Telewizor oczywiście nadal jest dostępny i mimo moich informacji o tym, że wystawili moją własność nikt nie zareagował.
Ciekawostką jest fakt, że firma mimo wielu moich pytań o odniesienie się do nieprawidłowo wystawionego paragonu (zawyżono cenę) stwierdziła, że "się pomylili" i nie zrobiła z tym kompletnie nic. Żadnej korekty, propozycji, wyjaśnień z wyjątkiem "pomyłki". Myślę, że to skrajnie nieprofesjonalne.
Dla zainteresowanych polecam poczytać komentarze odnośnie tej firmy na ich koncie Allegro Womi3maj2
Żenada.