/Greater Poland Voivodeship/Magazyn

BabyHit U Kubusia Magazyn Centralny

Kobylińska 40b, 63-760 Zduny, Polska

BabyHit U Kubusia Magazyn Centralny
Magazyn
3.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
M939+6G Zduny, Polska
+48 65 888 00 20
babyhit.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–16
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
A A
A A2 lata temu
Nie polecam, sprzedają towar, którego nie ma i potem anulują zamówienie. Zgłosiłem sprawę do UOK
Michał Żelichowski
Michał Żelichowski2 lata temu
Dramat. Produkt miał zostać wysłany w czwartek, a w piątek dzwonią, że metoda dostarczenia za która zapłaciłem jest niedostępna. Proponują odbiór paczki w punkcie ruchu i sypia nazwami ulic, których nawet nie potrafili wymówić. Paczka miała zostać nadana tego samego dnia. Po tym jak to się nie stało, w ciągu weekendu zrezygnowałem z zakupu i poprosiłem o nie wysyłanie paczki, aby oszczędzić wszystkim roboty. Mimo to paczkę wysłali i powiedzieli, że zostanie zawrócona u kuriera. Paczka trafiła do punktu ruchu, z którego została zwrócona do nadawcy. Niestety nadawca paczki nie odbiera od tygodnia żeby przypadkiem nie zwrócić mi pieniędzy. Za produkt, którego nawet nie widziałem na oczy. Na Allegro są jako oficjalny sklep chicco… następnym razem sprawdzę dokładnie dane sprzedającego żeby nie trafić na tak niepoważną firmę drugi raz.
Łukasz Łapiński
Łukasz Łapiński2 lata temu
Szanowni Państwo,
Poprzednie zamówienie było opóźnione o ponad 2 miesiące. Otrzymałem od Państwa zapewnienie, że sytuacja się nie powtórzy, a w ramach przeprosin i usunięcie negatywnego komentarza, który spodziewałem się, że Państwa zmobilizuje otrzymałem kod zniżkowy na kolejne zamówienie. Niestety, tym razem ponownie jest opóźnienie/wstrzymane w dostawie (planowane przy zamówieniu na w16.12.2021 lub 17.12.2021. Dodatkowo kontakt z firmą, jest ograniczony wyłącznie do e-mail, więc nawet nie mogę ustalić wysyłki cząstkowej….
Po1. Proszę nie podawać fałszywych informacji i zrzucać winy na Inpost. Wysyłkę mam firmą GLS, a Inpost nawet jeżeli jakimś cudem jest to inpost u innych dostawców działa bez zarzutu.
Po 2 , według Państwa pracowników, nie macie jeszcze co najmniej jednej pozycji na magazynie.
Po 3. W poprzednim zamówieniu, żaden z produktów nie był oznaczony "na zamówienie" a 3 tygodnie był najdłużej, ja z kolei czekałem ponad 10 tygodni.
Aa Vvt
Aa Vvt2 lata temu
Bardzo słabo... W 100% zgadzam się z opinią poprzedniego Użytkownika. Zamówienie złożone 16.10.2021: 20.10.2021 dostarczony uszkodzony produkt, który ewidentnie został zapakowany niedbale i przez to został zniszczony w trakcie przesyłki lub już na etapie pakowania został przeoczony jego defekt i w takim stanie został dostarczony do mnie. (Nawet jeśli uszkodzenie powstało w trakcie przesyłki kurierskiej to z pewnością nie było to uszkodzenie spowodowane złym transportem, ponieważ sam karton nie nosił żadnych śladów uszkodzeń. Uszkodzenia wynikały zatem z pewnością z niechlujnego zapakowania produktów, które obijając się o siebie zniszczyły zawartość przesyłki, doprowadzając jeden z produktów do stanu w którym nie spełnia on swoich funkcji).

Jeszcze tego samego zgłosiłam reklamację droga mailową, która został uwzględniona a ja zostałam zapewniona, że w najbliższy tygodniu zjawi się kurier, który dostarczy pełnowartościowy produkt. Niestety mamy 1.11.2021, zamówienia brak. Na stronie internetowej widnieje informacja o przydzieleniu przesyłce numeru jednak nie do dnia dzisiejszego paczka nie została wydana do doręczenia kurierowi ze względu na BRAK PRODUKTU W MAGAZYNIE. Informacji od firmy brak, gdyby nie fakt, że sama postanowiłam sprawdzić stany magazynowe to dalej czekałabym sobie na kuriera.. Co więcej na stanie posiadają produkty, których dotyczy reklamacja w innych kolorach jednak nawet nie została mi zaproponowana opcja dostarczenia takiego produktu w innym kolorze.
Reasumując realizacja zamówienia z 16.10.2021 nadal się ciągnie mimo, że upłynęło już dobre dwa tygodnie. W dzisiejszych czasach to kpina.. W chwili obecnej czekam na odpowiedź mailową ze strony firmy co do tego kiedy zostanie zrealizowana uwzględniona przez nich reklamacja.
Bez względu na reakcję z Ich strony, po tak długim czasie zdecydowanie NIE POLECAM. Bardzo słabe jest podejście, w którym Klient płaci pieniążki a realizacja Jego zamówienia jest tak rozwleczona w czasie.
M Koczara
M Koczara2 lata temu
Średniowieczne standardy obsługi, nierzetelne informacje na stronie. Przy zakupie każdy produkt ma status dostępny wysyłka w ciągu 24h lub 2dni, po tygodniu od złożenia zamówienia produkty nie zostały jeszcze wysłane. Na infolinii odbiera Pani, która nie widzi żadnego problemu i ma bardzo lekceważący stosunek do moich pytań o opóźnienia - oczywiście ze swojej strony nie przyszło im do głowy poinformować o zmianach/ opóźnieniach. Więc zakupy w tym sklepie polecam tylko osobom, które zamawiają wyprawkę pół roku wcześniej, w innym razie istnieje bardzo wysokie ryzyko, że nie dojdzie na czas. Na Ceneo można poczytać opinie całej rzeszy klientów, którzy tak jak ja czekali na przesyłkę towarów rzekomo dostępnych tygodniami. Omijać z daleka
Katarzyna Agnieszczak
Katarzyna Agnieszczak2 lata temu
Nie polecam! Firma wyludza pieniadze przy zwrotach i boi sie chociazby rozmowy telefonicznej
Krzysztof Wołoszynski
Krzysztof Wołoszynski2 lata temu
Rozładunek firanki w 20 min towar na paletach. Ludzie uprzejmi.
Tomasz Pawlak
Tomasz Pawlak2 lata temu
Szybki rozładunek, miła atmosfera jedyny minus to brak możliwości pauzowania po godzinach pracy firmy. Można zatrzymać się pod firmą ale jest wąsko i ciemno, droga jest boczna więc dużego ruchu nie ma.
Zalecane lokalizacje