/Masovian Voivodeship/Materiały podłogowe

Komfort - Podłogi, Dywany, Drzwi, Łazienki, Kuchnie i Meble

Centrum Handlowe Echo, Stanisława Żółkiewskiego 4, 26-605 Radom, Polska

Komfort - Podłogi, Dywany, Drzwi, Łazienki, Kuchnie i Meble
Materiały podłogowe
3.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
C5G4+7R Radom, Polska
+48 785 513 743
komfort.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–18
Wtorek: 9–18
Środa: 9–18
Czwartek: 9–18
Piątek: 9–18
Sobota: 9–17
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Dariusz Finski
Dariusz Finski2 lata temu
Fatalna obsługa. Bardzo nie miła. Polecam kupować przez stronę ponieważ w sklepie nie uznają rabatów które są dostępne online. Pani w okularach chyba pracuje tam za karę. Bardzo nie miła.
Anna Zięba
Anna Zięba2 lata temu
Nie rozumiem, dlaczego ten sklep jeszcze funkcjonuje. Obsługa tragedia, kontakt z kimkolwiek tragiczny. Zamówiony towar miał być do odbioru w 3 dni, czekaliśmy 3 tygodnie. Okazało się że towar jest wadliwy, a wady uniemożliwiają wykorzystanie. Reklamacja, oddanie towaru do sklepu, NIEZWŁOCZNA wymiana towaru na nowy i tak oto czekam już 3 miesiące na NIEZWŁOCZNĄ wymiane! Centrala wysyła zgłoszenia do sklepu, sklep nie dzwoni, nie odpowiada, w końcu udało się dodzwonić to "system nie działa" i nadal nikt nie wie co z towarem się dzieje. Tym sposobem nie mam ani towaru, ani pieniędzy a sprawa ciągnie się już piąty miesiąc. Porażka!!!!
Katarzyna Cacek-Choroś
Katarzyna Cacek-Choroś2 lata temu
Nie Polecam!!!! Ludzie omijajcie ten sklep szerokim łukiem!!! Na dokończenie kuchni czekamy już 6miesiecy. Uszkodzone fronty, brak części, źle zwymiarowane kuchni, nie pasujący kolor niektórych frontów, uszkodzenia sprzętu i elementów po źle zamontowanych częściach!! Porażka!! Jeszcze nawet nie mieszkamy i nie użytkujemy kuchni...
Wojciech rogozik
Wojciech rogozik2 lata temu
Fatalny sklep. Błędne zamówienia ze strony pracowników, w efekcie pół roku oczekiwania na drzwi. Reklamacja dotycząca montażu podłogi rozpatrywana przez 3 miesiące pomimo licznych telefonów ponaglających. Od 3 miesięcy próbuję się doprosić również o odbiór drzwi które zalegają u mnie w garażu - i nadal bez efektu. Faktura korygująca za liczne pomyłki w zamówieniu - do tej pory nie wykonana - czyli nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy a sprawa się przeciąga od przełomu sierpnia / września. Kierownik sklepu ma wszystko w głębokim poważaniu. Oczekiwanie na korektę zamków drzwiowych które nie funkcjonują prawidłowo (niektóre drzwi nie zamykają się )również przeciąga się w nieskończoność . Terminy podawane przez pracownika są przekładane ostatecznie w wyznaczonym terminie nie zgłasza się. Jeżeli ktoś szanuje swój czas i nie chce się denerwować to proponuję wybrać inny sklep.
Bartłomiej Bilski
Bartłomiej Bilski2 lata temu
Obsługa poniżej dna, starsza Pani w okularach to chyba z urzędu przyszła i obsługuje jakby jej od śniadania oderwał.
Kuba baran
Kuba baran2 lata temu
Czas oczekiwania na zamówiony asortyment był przesuwany z tygodnia na tydzień co w ostatecznym rozrachunku spowodowało wycofanie się z zamówienia i odebranie pieniędzy za opłacony towar. Nie polecam danego sklepu.
Lust
Lust2 lata temu
Obsługa sklepu poniżej jakiejkolwiek krytyki. W ostatnim czasie dwa razy robiłem zamówienie w tym sklepie i za każdym razem "sprzedawca" podchodził z "łaską", że w ogóle mnie obsługuje.
Jeśli praca nie odpowiada to należy ją zmienić ,zająć się np. szydełkowaniem! Na szczęście dla Was, macie jednego klienta mniej.
...generalnie nie ma złych sprzedawców są tylko niepotrzebni i beznadziejni klienci.
Michał Dygas
Michał Dygas2 lata temu
Obsługa sklepu musi jeszcze popracować nad prawidłowym podejściem do klienta, a nie tylko mieć na uwadze sprzedaż towarów i wyrobienia planów. Przy zamówieniu towaru zostałem wprowadzamy w błąd co do czasu odbioru co skutkowało w moim przypadku niepotrzebnym przejazdem około 25 km. Na miejscu w sklepie Pani ekspedientka poinformowała, że nie ma możliwości kontaktu z dostawcą i nie jest w stanie określić czasu dostawy, co okazało się nieprawdą bo minutę później inny sprzedawca na moją stanowczą prośbę jednak zdołał ustalić. Opisana Pani ekspedientka robiła wrażenie nie miłej jak za "komuny" w sklepie mięsnym, odniosłem wrażenie, że jestem intruzów a nie klientem. Na marginesie w w Komforcie większość towarów mają tylko na pokaz, a jak się człowiek zdecyduję na kupno t o trzeba zamawiać i czekać nie wiadomo ile ŻENADA !!!!
Zalecane lokalizacje