/Masovian Voivodeship/Materiały podłogowe

KOMFORT

Trasa ks. Jerzego Popiełuszki 4, 09-410 Płock, Polska

KOMFORT
Materiały podłogowe
4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
GPPQ+88 Płock, Polska
+48 695 882 752
komfort.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–19
Wtorek: 10–19
Środa: 10–19
Czwartek: 10–19
Piątek: 10–19
Sobota: 10–16
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Barbara KAWALSKA
Barbara KAWALSKA2 lata temu
W sklepie w Płocku dokonałam zakupów na kwotę powyżej 20 tys. M.in kuchnia. Projekt, wykonany przez projektanta że sklepu, zakładał podwyższone blaty i wolnostojący sprzęt AGD, o tym, i o wymiarach pani projektantka zostala poinformowana. Sama praca nad projektem przebiegla dosc gladko. W trakcie montażu okazało się, że projektantka zapomniała powiedzieć mi, że jeden ze sprzętów będzie o całą grubość blatu niższy. Okazało się, że to mój problem, bo chciałam wyższe blaty. Projektantka jednakże przyznała, że to jej błąd, że nie wspomniała wyraźnie o tym. Zasugerowała, że mogę sobie jechać do sklepu i spytać, czy jest możliwość dokupienia dodatkowych nóżek pod sprzęt, albo skombinowac jakąś dodatkową płytę. Na moją sugestię, że zakupiłam u nich kuchnię z projektem, podałam wymiary każdego sprzętu i wg mnie to jest ich obowiązkiem załatwienie sprawy, dostałam odpowiedź, że mogę załatwić to z montažystą, ale tak naprawdę to nie jest ich pracownik i nie musi mi pomóc. Taka wymiana informacji trwała ok 10 min, zakończyła się, kiedy projektantka powiedziała, że ewentualnie porozmawia z kierownikiem i na drugi dzień oddzwoni do mnie z rozwiązaniem. No cóż, kuchnia stoi, nikt nie dzwonił. Tylko i wyłącznie dzięki montażyście, który sam znalazł rozwiązanie i je zrealizował, moja kuchnia wygląda jak powinna. Nie musiał, jak powiedziała projektantka. A zrobił sam z siebie, wygląda idealnie. Bardzo mu dziękuję, fachowiec pierwsza klasa. Sklep nawalił. Za tydzień mam do montażu jeszcze kilka rzeczy, projekt i pomiary robił sklep. Już teraz się zastanawiam, co to będzie.
Dodam mala rade dla przyszlych klientow-prosze czytac regulamin. Dostawa nie oznacza wnoszenia towaru nawet przy zakupie ponad 20stu tys!
A jesli ktos planuje zakup i montaz wykladzin /paneli... Sklep dodaje kazdorazowo oplate za wnoszenie poszczegolnych elementow. Radze rezygnacje z tej opcji bo placenie prawie 300zl za przeniesienie kilku paczek to masakra. Czlowiek sie uczy na bledach... Radze rowniez rezygnacje z montażu bo zgarniaja fortune a jest pelno ludzi ktorzy to zrobia za 1/3 ceny!
Prosze pytac o tajemnicze "uslugi dodatkowe" na fakturze, ktore nie sa wyjasnione.
Master Master
Master Master2 lata temu
Nie polecam towar miał być w ciągu 3tyg, po 3 tyg zadzwoniłem okazało się że jeszcze 3tyg, minęło kolejne 3tyg okazało się że jeszcze muszę czekać 4tyg no to jakiś żart!!!! Nie polecam, jeszcze nikt mnie nie śmiał poinformować!!!!
Ga Ka
Ga Ka2 lata temu
Nie wiem kto zatrudniał tych ludzi ale widać, że każdy z nich żyje w swoim świecie. Podchodzę, pytam, dostaje odpowiedź jednym słowem nie podnosząc na mnie nawet wzroku z monitora. Umówiłam się na projekt łazienki na godzinę 10, przyjechałam, po kilku podejściach do pracowników w końcu zajął się nami jeden z Panów. Po odpaleniu programu usłyszałam, że Pan musi na chwile nas zostawić. Po 40 minutach siedzenia i czekania, mąż podszedł do innego pracownika i zapytał czy ktoś się w końcu nami zajmie bo nie mamy całego dnia. Dostaliśmy odpowiedź, że jak nam się tak spieszy to możemy się umówić na inny termin... jechałam specjalnie 30 km na umówioną godzinę żeby usłyszeć, że mam wrócić kiedy indziej? Już nie wspomnę o tym, że program ciągle się zacinał, Pan musiał kilka razy wprowadzać wymiary łazienki i zaczynać od nowa. Na wiele naszych pytań nie znał też niestety odpowiedzi. Finalnie zamówiłam płytki gdzie indziej bo jeżeli napotkałam na tyle problemów podczas obsługi, nawet nie chce myśleć co byłoby później. Myślę, że firma powinna coś z tym zrobić, wysłać pracowników na odpowiednie szkolenia lub wymienić załogę bo w czasach gdzie tyle ludzi szuka pracy, jestem pewna, że znaleźliby się ludzie którzy wykonywaliby tą pracę z przyjemnością i zaangażowaniem. Tutaj mi tego zabrakło. Niestety nie polecam i napewno więcej tam nie wrócę.
Mateusz Kuriga
Mateusz Kuriga2 lata temu
Bardzo miła i profesjonalna obsługa a projekt zrobiony super. Po kilku nieudanych wizytach w innych salonach tutaj było rzeczowo i sprawnie.
Cezary Jóźwik
Cezary Jóźwik2 lata temu
Bez szczegółów. Nieznajomość tematu przy bardziej konkretnych pytaniach . Porażka dla wykonawcy gdzie trzeba czekać na 1 brakującą płytkę lub paczkę 10 dni przy najszybszym załatwianiu sprawy. Materiał idzie z magazynu z Polski jak jest na miejscu. I choć obsługa jest miła i cierpliwa pytajcie się o wszystko co może wydawać się oczywiste bo nie jest. Najlepiej zawieść wykonawcę do sklepu. A doradzanie klijentowi i wizualizacja projektu to jak rozmowa ze ślepym o kolorach. Papier wszystko przyjmuje.
Dominika Chróśniak
Dominika Chróśniak2 lata temu
Ta jedna gwiazdka to i tak za dużo...Niekompetentni pracownicy- ja podałam otwór jaki mam na drzwi a dostalam drzwi w tym rozmiarze... Mąż musiał kuć scianę, zeby weszły...Dobrze, że było na to miejsce... Kontakt z firmami których sprzedają drzwi graniczy z cudem. Na głównej infolinii odsyłają od Pawła do Gawła. Towar zakupiony za ponad grubo 10tysiaków z karygodnymi wadami fabrycznymi... Niby całe drzwi 7krotnie malowane a spód drzwi, gdzie to on ma potencjalny kontakt z wodą (czyt. mycie mopem) jest przybielona podkładem...
Michał Herudziński
Michał Herudziński2 lata temu
W paczkach popękane płytki, polecam otwierać każdą paczkę i sprawdzać dokładnie płytki (średnio jedna płytka w paczce była pęknięta)
Z wyliczeń Pani zabrało całej paczki pomimo bardzo małych ścinek.
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski2 lata temu
Wydajesz 10 tys. na płytki do łazienki i się okazuje że projektant źle policzył potrzebną ilość. Zabrakło 3 opakowań. Termin dostawy brakujących płytek zamiast deklarowanych 3 dni - 16dni. A wykonawca czeka. Lepiej zamówić od nich przez Internet, wtedy kurierem 5 dni do domu. Za wszystko trzeba oczywiście zapłacić ekstra. Nie polecam. Jakość obsługi sprzedaży i posprzedażowej fatalna. Zero nastawienia na klienta. Nigdy więcej u nich.
Zalecane lokalizacje