Waldi Car
Generała Władysława Sikorskiego 14, 83-110 Tczew, Polska
4.3
8 komentarze
3QRC+RP Tczew, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–17
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Pojechałem z problemem grzejącego się silnika. Najpierw uznali, że to jakaś wiązka elektryczna, jednak silnik nadal się grzał i nie zmieniło się absolutnie nic. A dwie stówy skasowali. Za drugą próbą stwierdzili, że to termostat, jednak zamiast wmontować nowy, wycięli go całkowicie, okłamując mnie ze wstawi się nowy na jesien i będzie dobrze. Okazało się, po konsultacji z kompetentym mechanikiem, że to stała praktyka oszustów, którzy zamiast naprawić problem w taki sposób maskują objawy.
Równie dobrze mogli mi zakleić deske rozdzielczą taśmą i udawać, że nie ma problemu.
Wyważenie 4 kół zwykłe alufelgi 15 cali 120 zł. Żadnej przekładki tylko wyważenie, nie dokrecone koło przednie w wyniku czego zgubiona jedna śruba i walenie w kierownicy.
Uczciwie to oni tylko kroją klientów.
Nie polecam najdroższe wyważenie koło w Tczewie i do tego spartolic potrafią taką prostą robotę😡.
w danym warsztacie dokonywałem dwóch wymian. Pierwszą wymianą był komplet rozrządu wraz płynami i filtrami. Po tej wymianie silnik zaczął wydawać dziwne dźwięki, podobne do tych wydawanych przez świerszcza. Drugą wymianą były klocki i tarcze hamulcowe. Ta wymiana również odcisnęła piętno na aucie, gdyż niedługo po wykonaniu usługi przez Waldi-Car na ekranie zaczęły pojawiać się błędy ESP. Zaniepokojony objawami odstawiłem auto do innego mechanika. Po oględzinach innego mechanika okazało się, iż przewody czujnika ABS zostały porozcinane i porozrywane. Klocki i tarcze to jakieś Chińskie no nejmy, których nie udało się znaleźć w necie nawet po obecnych na nich oznaczeniach. Za ten niesamowity komplet wraz z usługą zapłaciłem "tylko" 700zł. Według diagnozy innego mechanika tajemniczy świerszcz z silnika rzeczywiście pochodzi z rozrządu i powinien zostać wymieniony na inny, gdyż może okazać się, iż również w tym przypadku mamy doczynienia z częściami najgorszej jakości. Myślę, że po jego wymianie również opiszę co było nie tak. Kwestia informacji o cenie usługi zmienia się z każdym telefonem, a pytanie o fakturę kończy fraza o dodatkowych kosztach związanych z doliczeniem do ceny usługi VAT-u. Jest to nieuczciwa praktyka, gdyż każdy przedsiębiorca zobligowany jest do podania klientowi ceny brutto, co znalazło swój wyraz w wyroku SN. Informowanie klienta o dodatkowych kosztach związanych z doliczeniem VAT-u w przypadku pytania o fakturę jest przynajmniej nieuczciwe... Radzę omijać warsztat.