/Subcarpathian Voivodeship/Mechanik samochodowy

Mechanika Pojazdowa Piotr Pastuła

Cmolas 259C, 36-105 Cmolas, Polska

Mechanika Pojazdowa Piotr Pastuła
Mechanik samochodowy
4.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
7PRR+W2 Cmolas, Polska
+48 606 940 342
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: 9–13
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Piotr Sarama
Piotr Sarama2 lata temu
ODRADZAM. Czuje się OSZUKANY przez Pana Piotra Pastuła.
Zakupiłem używany synchronizator za 300zł którego zewnętrzne zazębienie biegu wstecznego wyglądało dobrze (zdjęcie otrzymane od sprzedającego - w stanie zmontowanym), dodatkowo telefonicznie uzyskałem zapewnienie, że wszystko jest OK dlatego zdecydowałem się na zakup. Jednak po rozłożeniu synchronizatora okazało się, że przesuwka 1-2 biegu jest mocno zjechana a tym samym nadaje się jedynie na złom (zdjęcia w załączeniu). Wystąpiłem o zwrot pieniędzy proponując, że pokryje koszty obu wysyłek.. uzyskałem odpowiedz, że przedmiot przed demontażem był sprawny. Nie odzyskano pieniędzy.
Jeżeli Pan Piotr Pastuła jako mechanik, prowadzący warsztat ocenia widoczną przesuwkę synchronizatora jako sprawną to mam poważne obawy co do fachowości jego napraw.
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM takie osoby.
Kamil
Kamil2 lata temu
Jak żyję na tym świecie nigdy nie spotkała mnie taka zniewaga jak w warsztacie, którym kieruje ten Pan. Zostałem tam napiętnowany jako wyłudzacz i oszust. Pokrótce przedstawię tu swoja historię. Zostawiłem samochód, który był niesprawny mechanicznie. Po 2 tygodniach, które spędził u niego samochód ponieważ trzeba było zaczekać na części dostałem od niego informację, że samochód jest gotowy do odbioru. Po przybyciu na miejsce dostałem od Pana kluczyki od samochodu, zapłaciłem należność za wykonaną pracę, podziękowałem, wsiadłem w samochód i zacząłem podróż do domu. W trakcie tej jazdy przekonałem się, że samochód jest sprawny. Po wjechaniu na swoją posesję doszło do takiej sytuacji, że do samochodu chciał wsiąść pasażer i nie mógł tego zrobić ponieważ drzwi od prawej strony pojazdu nie mogą się otworzyć ponieważ coś je blokuje. Po wyjściu z samochodu i dokonaniu szybkich oględzin wyszło na jaw, że prawe nadkole jest wgniecione tak, iż blokuje otwarcie się drzwi. Zdjęcia są w załączniku. Nie zastanawiając się wróciłem za kierownicę i wybrałem się w podróż do warsztatu, w którym był naprawiany samochód. Od wyjazdu z parkingu warsztatu i powrotu do niego minęło około 15 minut. Wyłuszczyłem właścicielowi dlaczego w tak krótkim czasie do niego wróciłem a on stwierdził, że w jego warsztacie się to nie stało. Zarzekał i zaklinał się, że to nie wydarzyło się u niego i nikt z jego pracowników nie wie o takiej sytuacji. Po wymianie zdań i przedstawieniu mu mojej sytuacji Pan nadal szedł w zaparte, że w jego warsztacie się to nie wydarzyło. Wyszło na to, że to ja jestem oszustem i wstrętnym kłamcą, który chce go oczernić i że to ja wciągu tych 15 minut (w tym czasie odbyłem drogę tam i z powrotem i zatrzymałem się chwile na swojej posesji) przywaliłem w nadkole (musiałbym chyba jechać tym samochodem bokiem aby go zagiąć z prawej strony) i wtedy naszła mnie myśl aby tą winę zrzucić na niewinnych mechaników. Nie twierdziłem, że właściciel coś wie o tej sytuacji bo mógł nie wiedzieć ponieważ pracownicy mogli zataić przed nim ten fakt ale on nawet nie brał pod uwagę takiej opcji tylko nadal twierdził, że to nie u niego się wydarzyło. Po kilkuminutowej wymianie zdań, która z mojej strony wyglądała tak jakbym rzucał grochem o ścianę wsiadłem w pojazd i wróciłem zdegustowany do domu no bo co innego mogłem zrobić? Samochód był u mechaników 2 tygodnie na parkingu. Ja spędziłem z nim 15 minut. To kiedy mogło dojść do usterki? W ciągu tych 15 minut? Czy w czasie tych 2 tygodni? Nigdy w życiu nikogo nie oszukałem i nie byłem oszukany. Właściciel nawet na chwile nie brał pod uwagę tego, że to ja mówię prawdę a jego pracownicy kłamią. A może on sam to robił?. Tak się z klientami nie postępuje. I tak jak napisałem na wstępie nigdy nikt mnie tak nie znieważył. Podczas wizyty w warsztacie blacharza samochodowego blacharz stwierdził, że uszkodzenie odpowiada kształtem i jest na wysokości haka samochodowego. Temu panu już dziękuję za współpracę i mam nadzieję, że moja opinia nakreśli chociaż w przybliżeniu osobom, które będą chcieli tam naprawiać swój samochód z jakimi ludźmi będą mieć do czynienia.
Grzegorz Kulig
Grzegorz Kulig2 lata temu
Bardzo wpożądku gość. W razie innych nieprzewidzianych przez klienta napraw dzwoni, pyta czy robimy, doradzi. Rzetelny w tym co robi. Ja jestem zadowolony z usług. Polecam mimo że nie jest najtańszy
Freebmx12412
Freebmx124122 lata temu
Usterka zlokalizowana w mgnieniu oka. Profesjonalna obsługa. Warsztat godny polecenia!
Kacper S
Kacper S2 lata temu
Usługi mechaniki samochodowej na najwyższym poziomie
Luka joy
Luka joy2 lata temu
Bardzo dobry i dokładny mechanik
Jerzy
Jerzy2 lata temu
Solidna i fachowa opieka nad samochodem
Spike2222222
Spike22222222 lata temu
Super
Zalecane lokalizacje