Mario-Car Mariusz Rówiński
Kościelna 1, 26-085 Kostomłoty Drugie, Polska
4.8
8 komentarze
WHH8+WJ Kostomłoty Drugie, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–18
Wtorek: 8–18
Środa: 8–18
Czwartek: 8–18
Piątek: 8–18
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 8–18
Środa: 8–18
Czwartek: 8–18
Piątek: 8–18
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Niestety jakość usług tego serwisu wyszła na jaw dopiero po jakimś czasie, a ja mieszkałem już zbyt daleko, żeby był sens dochodzić swoich praw. Na szczęście szkody nie okazały się duże i mechanik z prawdziwego zdarzenia szybko doszedł gdzie tkwi problem.
Panowie w serwisie Mario-Car nie potrafili znaleźć rozwiązania problemu wypadającego zapłonu i utraty mocy w popularnym silniku Opla. Wadliwa okazała się cewka, po kilku latach eksploatacji już wiem, że to częsta przypadłość tych silników.
Serwis po "jakichś naprawach" stwierdził, że już chyba jest wszystko ok, ale winą mogą być jeszcze np koła zmiennych faz rozrządu. Na moje polecenie zostały one wymienione, mimo że ich koszt oscylował w granicach 1500zł. Po ponad roku przeskoczył rozrząd i okazało się, że panowie obrobili gniazda w nakrętkach od KFZ i odkręcali je przecinakiem. Zamiast kupić nowe za kilkadziesiąt złotych, dokręcili stare tą samą metodą. Tragedia.
Także po zdjęciu pokrywy zaworów okazało się, że wg panów serwisantów luzy zaworowe się nie zgadzają (regulacja szklankami, za mały luz - wymiana szklanki). Zgodziłem się na kolejny nieplanowany koszt. W tym roku auto trafiło do doświadczonego serwisu zajmującego się naprawą i regeneracją silników. Okazało się, że przy poprzednim serwisie luzów zaworowych (patrz wizyta w Mario-Car), ktoś wrzucił szklanki na chybił trafił. Kilka było za wysokich (ssące i wydechowe można zamienić miejscami, bo jedne mają wyższą tolerancję).
Podsumowując: do wymiany była jedna część, wypięcie jednej wtyczki i odkręcenie dwóch śrub.
Fatalna diagnoza, fatalne wykonanie niepotrzebnych napraw, które naraziły mnie na kolejne wydatki. Nie polecam.