/Pomeranian Voivodeship/Kino

Multikino

Bohaterów Monte Cassino 63, 81-767 Sopot, Polska

Multikino
Kino
4.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
CHW9+45 Sopot, Polska
+48 54 230 36 39
multikino.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Anna Ojowska
Anna Ojowska2 lata temu
Hotel jak na 2 gwiazdki i cenę za nocleg w porównaniu do wysokich cen w Kopenhadze jest warty polecenia. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Pokój mały, z 7 piętra super widok na miasto, na ostatnim piętrze restauracja, skąd widok jeszcze lepszy, śniadania bardzo dobre, czysto, samoobsługowy check-in i check-out. Super. Polecam
Jacek
Jacek2 lata temu
Bardzo personelu. Gigantyczna kolejka dzieci po przekąski, napoje i inne atrakcje. Biletów nie kupowali. Seans za chwile. Moje prośby o sprzedaż biletu, albo dodatkowego obsługującego (był za kasami tylko jeden - inni byli w pobliżu) zostały zignorowane i złośliwie skomentowane. Widocznie Multikino Sopot nie dba o klientów. Trudno, będę jeździł do konkurencji.
Beata Wypustek
Beata Wypustek2 lata temu
Właśnie od kilku dni uczestniczę w Sopocki Festiwalu Filmowym.Komfort oglądania jest najlepszy w rzędzie VIP.Co rzuciło mi się w oczy najczystsza i najlepiej przygotowana toaleta dla matek z dzieckiem i osób.niepełnosprawnych.Dobrze oznakowane,wygodna,dostosowana do potrzeb.Mlodzi ,sympatyczni ludzie stanowią zgraną ekipę.Oprocz incydentu i braku kreatywności w rozwiązaniu problemu to kino jest godne polecenia.Przydałoby się wydłużyć czas pracy kasy.Przyjaciołka spóźniła się na seans i nie mogła zakupić biletu. Pozdrowienia od Pani co zapomniała swojego.karnetu na Festiwal.Osobne ,,podziękowania" dla znającej bardzo dobrze.regulamin Pani manager bądź kierownik Pani Magdzie.Natomiast chciałabym bardzo podziękować młodemu Panu który przeprosił za zaistniałą sytuację i życzył miłego oglądania
Mariusz Kubalewski
Mariusz Kubalewski2 lata temu
Witam

Jako stały klient waszej sieci kin pierwszy raz mialem sytuację ze skargę wysyłam. Otóż dzis czyli 13.11.2022 o godz 1350 bylem w waszym kinie kupowałem bilety 2x na black panther 2. Kupując bilety koszt 49.98zl mialem banknot 200zl pracownica o imieniu Daria bardzo chamsko i nietaktownie powiedziała że nie wyda mi 150zl bo nie ma ruchu w kinie. Ja jako klient poczułem się bardzo źle z tego powodu i nie uważam iż sieć kina multikino ma problem z wydaniem 150zl o godz 14.00. Ale postawa dziewczyny była bardzo zła. Nie mialem jak zapłacić niestety bo to był jedyny banknot w portfelu na moje szczęście znajomy mial kartę. Ale i tak uważam iż bardzo źle to wyszło że strony pracownicy. Można grzeczniej i spokojniej to powiedzieć znalesc wyjscie z sytuacji niż pozwolić klientowi wyjsc z kina beż kupionego biletu. Chyba ze nowa taktyka kina stwierdza ze lepiej stracić klienta bo nie ma się jak wydać. I lepiej pokazac sile ze strony pracownicy ze ona ma władze. Mam nadzieję że ktoś porozmawia z pracownica wyjaśni sytuacje ponieważ ja do końca bylem mily nawet jak znajomy zapłacił karta a Pani Daria już nawet nie umiała powiedzieć proszę bilet milego seansu.
Dziękuję
Mariusz K
Mi Wi (Mikron)
Mi Wi (Mikron)2 lata temu
Na początku stycznia wybraliśmy się z rodziną do kina na film koncert Andre Rieu w Dublinie
Byłem ciekaw muzyki przestrzennej w kinowych systemach Dolby Surround
Niestety przestrzennie brzmiały tylko oklaski widowni w Dublinie natomiast muzyka była słyszalna najbardziej po prawej stronie i raczej monofonicznie
Nie wiem czy jest to wina technicznej obsługi kina czy źle nagrany materiał?
Będąc osłuchanym muzyki tego wykonawcy na swoim domowym sprzęcie HiFi uważam że ten koncert w kinie to pomyłka.
Następną ważną sprawą tego kina jest to że w trakcie przerwy obsługa nie włącza światła dla tych którzy chcą wyjść np. do toalety i na koniec seansu do wyjścia też nie było włączone światło!?
Ludzie się potykają po ciemku i dobrze że nikt nie skręcił nogi
Pola rybarczyk
Pola rybarczyk2 lata temu
Uwaga na kierowniczkę 😁 miałam czelność spóźnić się na film- kierowniczka była oburzona, że chce obejrzeć film 5 minut po rozpoczęciu(stuk puk w zegarek czas już minął) jak ja śmiałam- nie wiem czy się śmiać czy nie... na film nikt inny nie przyszedł, więc się nie opłaca. Przepraszam, czy przykro mi nie usłyszałam- jedynie pretensje, że chcę obejrzeć film, który jest w reperuarze. Taki kierownik to porażka.
PATRYCJA NAPIERAŁA
PATRYCJA NAPIERAŁA2 lata temu
Nie polecam! Byłam na filmie na 11 30. Pani cały czas przytrzymywała ludzi i wpuściła na salę o 11:28. Wchodząc na salę zgasły światła i nie było widać gdzie się idzie. Dużo starszych osób miało problem aby trafić na swoje miejsce. Bardzo nie ogarnięta obsługa.
Ale film super 😊
Waldemar Sołtys
Waldemar Sołtys2 lata temu
Kasy biletowe w kasach popcornu. Czekam 20 minut bo młodzież szkolna już z biletem zbiorczym
kupuje tylko jedzenie. Przydałaby się chociaż jedna kasa tylko kinowa. Zaproponowałem to ekspedientce to bardzo nerwowo niegrzecznie zareagowała.
Zalecane lokalizacje