SERWIS AGD
Walecznych 9A, 09-410 Płock, Polska
3.3
8 komentarze
GQR2+JJ Płock, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 10–16
Wtorek: 10–16
Środa: 10–16
Czwartek: 10–16
Piątek: 10–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 10–16
Środa: 10–16
Czwartek: 10–16
Piątek: 10–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Klient - to wróg i tylko głowę zawraca. Jak w PRL !!!
Diagnoza minimum 7 dni - i dopiero może naprawa :-(
Mało budujące i zobaczymy jakie wyniki będą ?! Może wynik naprawy zmieni moją opinię o tym serwisie - oby ?!
Chciałbym i życzę tej Pani aby otworzyła się na klienta, który przynosi jej środki na m.in. jej wypłatę. No chyba, że ta Pani żyje z czego innego i traktuje pracę w biurze Serwisu jako zło konieczne
Obsługa klienta to DNO.
Już dawno nie spotkałem się z takim traktowaniem klienta.
2 rzeczy które są nie do zaakceptowania to:
1) serwis bardzo chętnie przyjmuje sprzęt na diagnozę i naprawę ale w ogóle nie informuje o rezultatach klienta. Mój sprzęt przeleżał na półce zdiagnozowany ale nie naprawiony ponad 2 tygodnie, bez żadnej reakcji, bo to podobno to ja nie dopilnowałem swoich obowiązków.
Wg serwisu to obowiązkiem klienta jest zadzwonić i dowiedzieć się co jest uszkodzone i czy sprzęt decydujemy się naprawiać. Dzwonić można tylko w wybranych godzinach i oczywiście dodzwonienie się jest bardzo trudne.
2) Odbiór sprzętu tylko w godzinach 12-15!
Byłem po 11 i odmówiono mi wydania sprzętu! Pani miała wtedy ważniejsze rzeczy do roboty niż przyjęcie ode mnie pieniędzy za naprawę i oznajmiła że sprzętu nie wyda.
Kolejnego dnia byłem przed 16 to sprzęt wydano mi z wielkim fochem i uwagą że jestem za późno.
Najlepiej to jak by klient wziął urlop i podjechał akurat wtedy kiedy jaśnie serwis ma akurat 3 godzinne okno (w ciągu 8 godzinnego dnia pracy) na wydawanie sprzętu.
Jeśli nie być tak traktowani to omijajcie to miejsce szerokim łukiem!
Długi czas oczekiwania na wizytę serwisanta