/Kuyavian-Pomeranian Voivodeship/Noclegi ze śniadaniem

Dream Team Zamoyskiego

Jana Zamoyskiego 4/8, 85-063 Bydgoszcz, Polska

Dream Team Zamoyskiego
Noclegi ze śniadaniem
3.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
42J7+VC Bydgoszcz, Polska
+48 602 557 135
noclegi-bydgoszcz.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Ezdrasz Ezdrasz
Ezdrasz Ezdrasz2 lata temu
Parabola jakości jeśli coś miło mnie zaskoczyło zaraz zachwyt opadał na samo dno. Apartament wymaga odświeżenia a pościele dobrej pralni. Kontakt z obsługą też średni a już wogole utrudniony jeśli coś się w apartamencie zostawiło np biżuterie. Nie mogę polecić z czystym sercem tego miejsca. Cena do jakości zawyżona.
Loll Gra
Loll Gra2 lata temu
Niestety trochę się pogorszył apartament. Materac był cały w żółtych plamach. Ochraniacz chyba nigdy nie byl prany. Żarówka w kuchni taka słaba że w nocy nie można nic w kuchni robić. Gąbka do naczyń stara. Sam apartament czysty pięknie urządzony i blisko centrum. Gdyby te parę rzeczy zmienić to byłoby idealnie.
Luksusowe Zegarki
Luksusowe Zegarki2 lata temu
Czystość na poziomie 0
BobTheFrog
BobTheFrog2 lata temu
1 bo to bydgoszcz
Sandra Anna
Sandra Anna2 lata temu
Idealne miejsce na odpoczynek, polecam
Lukasz Jablonski
Lukasz Jablonski2 lata temu
Bardzo ładny i przyjemny apartament. Położony w spokojnym miejscu.
Mackiewicz Marcin
Mackiewicz Marcin2 lata temu
Bardzo czyste, zadbane mieszkanie. Polecam
Andrea D'Orazio
Andrea D'Orazio2 lata temu
(Przetłumaczone przez Google) Niezadowalający

+ Dobra i cicha lokalizacja w pobliżu parku (poza sprzątaniem dróg o 7 rano w piątek).
+ Szybkie i niezawodne Wi-Fi.
+ Wygodny materac.
+ Ładny projekt.

- Brak odpowiedniego czyszczenia: stół był brudny, podłoga była dość brudna, podłoga prysznica również musi być dokładnie wyczyszczona (minąłem białą serwetkę i wyniki nie były satysfakcjonujące).
- Materac jest pokryty TYLKO super cienką, prawie przezroczystą pościelą (musiałem użyć pościeli do przykrycia).
- Brak zaciemniających się zasłon w sypialni.
- Krzesła dalekie od ergonomii.
- Pralka, która wydaje się starsza ode mnie…
- Wiele małych niedogodności, które razem stają się wielką uciążliwością:
-- zatapiaj tę wodę rozbryzgującą się dookoła, jeśli otworzysz ją za mocno.
-- nieprzyjemny zapach w łazience i dziwny zapach w salonie (musiałem przez chwilę mieć otwarte okna…)
-- zbyt niska lampa sufitowa w salonie.
- rolety okienne w połowie zepsute.
- super tani papier toaletowy.
- płaskie światła nie są wystarczająco jasne.
-- światła w korytarzu, które nie włączają się natychmiast, więc musisz „gestykulować”, aby uruchomić czujnik.

Ogólnie to mieszkanie wygląda obiecująco, ale kierownictwo powinno włożyć więcej wysiłku w utrzymanie i opiekę, daleko mu do profesjonalnego nadzoru, a doświadczenie zbyt niskie w porównaniu do ceny, którą sprzedają mieszkanie.

O odpowiedzi od właściciela: możesz zacząć zmieniać podejście do swoich byłych klientów, unikając przenoszenia tematu na sferę osobistą.

(Wersja oryginalna)
Disappointing

+ Good and quiet location near a park (apart road cleaning at 7am of Friday).
+ Fast and reliable wifi.
+ Comfy mattress.
+ Nice design.

- Lack of proper cleaning: table was dirty, floor was quite dirty, shower floor also must be thoroughly cleaned (I passed a white napkin and the results weren’t satisfying).
- Mattress is covered ONLY with a super-thin almost transparent linen (I had to use the quilt linen to cover it).
- No dimming curtains in the bedroom.
- Chairs far from anything ergonomic.
- Washing machine that seems older than me…
- A lot of small nuisances that all together become a big nuisance:
-- sink that splash water all around if you open it too much.
-- bad smell in the bathroom and strange smell in the living room (I had to keep windows open for a while…)
-- ceiling lamp too low in the living room.
-- windows blinds half broken.
-- super cheap toilet paper.
-- flat lights not enough bright.
-- hall lights that doesn’t turn-on promptly so you have to “gesticulate” to trigger the sensor.

In general, this flat looks promising, but the management should put more effort in maintenance and care, it’s far from a pro supervision and the experience too low compared to the price they market the flat.

About the response from the owner: you can start to change approach with your ex-customers, avoiding to shift the topic to personal sphere.
Zalecane lokalizacje