Salon Optyczny VISUS
Sienkiewicza 14, 63-300 Pleszew, Polska
4.8
8 komentarze
VQVP+M7 Pleszew, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: 9–12
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: 9–12
Niedziela: Zamknięty
Pani Marto, nie wiem czy Pani jeszcze pracuje, ale tak jak obiecałam około rok temu, zakupiłam okulary, a nawet dodatkowo przeciwsłoneczne :)
Ponadto byłam świadkiem dzisiejszej obsługi Pani potrafiącej zachować stoicki spokój w stosunku do Klienta :) To się nadaje na szkolenie!
Właściciel ma dobra kadrę!
Pani Marto,
dziękuję za rozmowę telefoniczną.
Tak, chodziło o Salon Optyczny na Poznańskiej, który niedawno został zamknięty (wraz z biżuterią).
Zaszła pomyłka z mojej strony.
Pozostaje mi w ramach przeprosin za pomyłkę zakupić u Państwa w przyszłości okulary :)
Przepraszam za zamieszanie.
Byłam z prośbą o wkręcenie nowej śrubki. Stara wyleciała, co spowodowało urwanie się zausznika. Z doświadczenia pamiętałam, że nie jest to skomplikowana procedura. Powiedziano mi, że muszę poczekać od pół godziny do godziny na naprawę. Bardzo się zdziwiłam, ale postanowiłam udawać, że to normalne. Wymyśliłam więc, że potrzebuję fakturę na tak skomplikowaną naprawę. Ale to będzie kosztowało 10 zł, więc po co Pani faktura? Myślę, no proszę, znowu wtopa w tym zakładzie. To ja jestem klientem, czy zrobię zakup za 5 zł czy za 500 zł i poproszę fakturę, to komentarze typu "po co" są niezasadne. Czy ta Pani nie rozumie co znaczy dobra obsługa klienta, że on wraca, poleca? Pani powiedziała, że faktura będzie w przyszłym tygodniu, bo nie ma komputera, trzeba wprowadzić. No zrozumiałam, że wiele czynności, cóż, jesteśmy w dobie wczesnej komuny i wystawienie faktury jest wielką trudnością. Dodam, że Pani konwersowała ze mną bardzo emocjonalnym, niemiłym tonem głosu. Delikatnie uświadomiłam ją, że ja również pracuję z klientami i gdybym pozwoliła sobie na takie "odzywanki" do moich klientów, byłabym skończona. Minęła godzina. Wracam do sklepu. Pani stwierdziła, że nie może wkręcić śrubki, bo to są stare okulary, nie ma śrubek tej firmy i prosi o przyniesienie kartki do tych okularów (okulary kupione z 7 lat temu, jednak mam kartkę w domu) :) Znów udałam, że rozumiem, że w przyszłym tygodniu przyniosę kartkę. Byłam rozczarowana. Okulary kupiłam u tej Pani, byłam jej klientką, wróciłam do niej, a ona potraktowała mnie bardzo w niekompetentny sposób. Dodam, że w konkurencji, gdzie nie kupiłam tych okularów wkręcono mi śrubkę za darmo od ręki.
pamiętam tą sytuację i obawiam się, że opinia nie dotyczy naszego salonu optycznego, może po części ponieważ naprawiłam Pani okulary i pisze Pani o nas jako o salonie konkurencyjnym😊
Bardzo proszę o sprostowanie swojej opinii.
Pozdrawiam serdecznie.