/Lesser Poland Voivodeship/Parking

Pomarańczowy parking

Olszanicka 174, 30-241 Kraków, Polska

Pomarańczowy parking
Parking
3.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
3RF4+9R Kraków, Polska
+48 696 674 311
orangeparking.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Monika Latacz
Monika Latacz2 lata temu
Drugi i ostatni raz zostawiłam samochód na tym parkingu. Za pierwszym, w zeszłym roku, zapłaciliśmy co prawda więcej niż u konkurencji ale wszystko było w porządku. Minionej soboty odebraliśmy samochód po tygodniowym pobycie na tym parkingu. Padał deszcz, byliśmy zmęczeni podróżą. Po przyjeździe do domu zauważyliśmy zarysowanie na lakierze, prawdopodobnie od czyjejś walizki, którego nie było w momencie przyjazdu na parking. Natychmiast skontaktowaliśmy się w tej sprawie z parkingiem, otrzymaliśmy informację że nie ma monitoringu, zdjęcia samochodów są kasowane w momencie opuszczenia parkingu przez pojazd więc nic się nie da zrobić. Tzw. "Gwarancja do bramy, potem się nie znamy". Ponadto cena była o 20zl wyższa niż na stronie internetowej. Także jak już ktoś wybrał ten parking, polecam dokładnie oglądać swój samochód w momencie odbioru i zgłosić szkodę OD RAZU do obsługi. Ja, nauczona doświadczeniem, nigdy nie zostawię już samochodu na tym parkingu.
Iwona Porzuczek
Iwona Porzuczek2 lata temu
Zrobiliśmy rezerwację jako dodatek przy biletach lotniczych z usługi Ryanair. 4 dni za 140 zł na parkingu P3. Parking mało profesjonalny, kamieniste podłoże pełne błota i zapachu moczu. Miejsca postojowe oddzielone paskami metalu. Wątpię żeby parking był monitorowany. Panowie z budki nieprofesjonalni, leniwi i nie zwracający uwagę na klientów.
Rezerwacja pokrywała przejazd lotniskowy. Pan z budki zapytał: „Do lotniska jest tylko 150m, pójdą państwo czy chcą podjechać”. Była 7 rano…Trzej panowie byli bardziej zajęci własnym towarzystwem niż obsługą klientów.
Po przylocie o 22.30 bus nie czekał na nas na lotnisku. Nikt nie odbierał telefonów. Pan z budki nie był na stanowisku - spał w samochodzie obok, był raczej wątpliwej trzeźwości.
Wstyd dla lotniska Balice!
Przemysław Nowak
Przemysław Nowak2 lata temu
Dzień 10 października 2022, dwukrotne wymuszenie pierwszeństwa na pieszych przez pracownika/kierowcę tego parkingu - piesi razem ze mną byli już na przejściu. Szanowny pan kierowca nawet nie raczyl zwolnić mimo nawiązania kontaktu wzrokowego. Sytuacja miała dwa razy miejsce na lotnisku Kraków Balice. Starszy, grubszy pan kierowca najwidoczniej nie musi przestrzegać zasad ruchu drogowego. kierował pojazdem o nr WL4603L.
Krystian Dach
Krystian Dach2 lata temu
Za 2 doby 80 zl chyba kogos pojebalo lepiej zostawic auto gdzies na miescie i przyjechac taxi.
AmadiLuki
AmadiLuki2 lata temu
Nie polecam, przyjechałem autem traficar który ma tam wyznaczone miejsca postoju, Pan w budce który miał tylko otworzyć szlaban był całkowicie pijany, stwierdzil że szlabanu nie otworzy, musiałem zrobić dodatkwoe kilometry, i wezwać bolta, nie polecam
La Knyfel
La Knyfel2 lata temu
Oszukują na cenach
Miałem zapłacić 80zl zgodnie z taryfikatorem na internecie a oczywiście do zapłaty 20zl więcej
Strażnik na bramie kiedy przyjechałem był pijany bądź naćpany spał i nie kontaktował w ogóle co się do niego mówi
Z laską zabrali nas busem na lotnisko a i tak się dziwię że dojechaliśmy cali i zdrowi bo starszy Pan za kółkiem powinien mieć zrobione badania i powtórzone prawo jazdy
Serdecznie nie polecam tego parkingu żałuję że nie przeczytałem uwag przed rezerwacja tam miejsca

Auto tam nie będzie bezpieczne... Nie ma takiej opcji powiem szczerze że czułem się jak w jakieś ukrytej kamerze nie dowierzałem w to co widzę i co się dzieje :)
Juli Dobrilko
Juli Dobrilko2 lata temu
Prostactwo, słoma z butów, kierowca w porządku, ale panowie, którzy są na miejscu w „budce” i „obok” to jakieś totalne nieporozumienie - gbur, zero kultury, wysławianie się na poziomie 4 - latka. Szkoda ze nie przeczytałam wcześniej opinii innych osób, ale dokładam swoją ku przestrodze - NIE POLECAM! I nie jest to 50m od lotniska jak głosi reklama.
Aleksandra Hajduk
Aleksandra Hajduk2 lata temu
Obsługa parkingu fatalna. Wylatywaliśmy 19.08.21 nad ranem. Na parkingu przed 6tą rano. Pada deszcz. Nie ma transportu na terminal, pojechał w/g pracownika z klientem do bankomatu! Czekamy. Czas leci, deszcz pada. W końcu za radą pracownika idziemy pieszo. Mam kontuzjowane kolano, brak chodnika, idziemy poboczem. Na dworze szaro i leje.
Wracamy 26.08.21. Pada. Transport z parkingu po ok 15 min. Pokazujemy kierowcy nasz samochód i pytamy czy mógłby podjechać bliżej, bo pada. Dowiadujemy się, że mamy za duże wymagania. Kierowca odjeżdża, my przechodzimy pod liną odgradzającąi dochodząc do swojego auta i mija nas ten sam kierowca. Parking opłacony przy odprawie przez stronę Ryanair. Przy wyjeździe nie podnoszą się bramki. Mamy zapłacić 110pln. Parkingowy się irytuje.Witamy w Polsce☹😪
Zalecane lokalizacje