/Masovian Voivodeship/Parking

Lider Parking - Modlin

Generała Wiktora Thommée 2, 05-170 Nowy Dwór Mazowiecki, Polska

Lider Parking - Modlin
Parking
4.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
CMV7+RQ Nowy Dwór Mazowiecki, Polska
+48 505 000 777
lotnisko-parking.com
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 00–24
Wtorek: 00–24
Środa: 00–24
Czwartek: 00–24
Piątek: 00–24
Sobota: 00–24
Niedziela: 00–24
Napisz recenzję
Wiktoria Czech
Wiktoria Czech2 lata temu
Wybralam ten parking ze względu na propozycje Ryanair dzieki czemu byl najtaniej (jak pozniej sie okazalo faktura jest na 0% VAT wiec moze dlatego) i wydawalo sie wszystko ok przy rezerwacji. Jednak na miejscu okazalo sie, ze pracownicy zabieraja kluczyki od auta i nie ma innej mozliwosci, o czym nigdzie wcześniej nie informuja (jak bym to wiedziala wcześniej to na pewno bym nie zarezerowala, więc pewnie dlatego nie informuja). Pozniej przeczytalam inne opinie z ktorych wynikalo, ze auta sa po odbiorze porysowane i byly otwarte przez caly czas przez co zamiast zrelaksowac sie na wakacjach denerwowalam sie co bedzie z autem jak wroce. Poza tym że na pewno pracownik jeździł po zabloconych dziurach (jak na zdjęciu), auto bylo otwarte przy odbiorze. Na pewno nigdy wiecej nie zarezerwuje, a wystarczylo by nie zabierac kluczyków, bo na pewno przez to zrażają do siebie klientów, ktorzy mogli by wrocic.
Klaudia R.
Klaudia R.2 lata temu
OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM! To parking proponowany w aplikacji ryanair i tylko dlatego zostaliśmy szybko "złapani" na ich usługi. Zaskoczeniem było dla nas,że musieliśmy zostawić klucze od auta, przejechane było 20 km,a zużycie wskazane przez komputer mówiło samo za siebie,jak te 20 km ktoś przejechał. Uwaga, największy hit to to,że nie wiemy co się wydarzyło z kierownicą,gdybyśmy zauważyli wcześniej, z pewnością załatwilibyśmy to inaczej. Obsługa obojętna,nie wykazująca zainteresownaia,faktycznie łącze się z inną opinią, ponowie jak spod monopola. Nie polecamy. Uważajcie. I zerniknijcie na zdjęcia...
Agnieszka Krosnowska
Agnieszka Krosnowska2 lata temu
Usługa na najwyższym poziomie. Parking pobiera kluczyki, dzięki czemu odbieramy odśnieżony i przygotowany do jazdy samochód a nie zasypany kilku centymetrową warstwą śniegu. Polecam ten parking
Janusz T
Janusz T2 lata temu
Parkowałem na parkingu kilka razy. Przy pierwszym parkowaniu też trochę się zdziwiłem, że mam zostawić kluczyki ale nie zraził mnie ten fakt przy kolejnym parkowaniu. Jeśli parkuję gdziekolwiek indziej np. w mieście przy pracy na kilka godzin też auto jest narażone na zarysowania czy ptasie odchody. Nie mam zastrzeżeń a nawet pomyślałem, że ma to swoje dobre strony. Transfer w obie strony bez uwag. SMS informacyjny o przyjęciu / zwrocie auta. Nie doświadczyłem nieprzyjemnego zachowania pracowników a uśmiech Pana w biurze ( wbrew innym opiniom) nie jest niezbędny - może Pan był zmęczony albo zdenerwował go jakiś niesforny klient. Póki co - polecam :).
Szymon Kosidło
Szymon Kosidło2 lata temu
Ogólnie usługa okej, przywieźli odwieźli, auto bez uwag. Jednak pan wydający klucze próbował wyłudzić dodatkowe 300zl za brak ulotki/rachunku który dawał mi przy oddawaniu kluczy. Przy oddawaniu kluczy poinformował jedynie ze to ulotka z numerem pod który po odebraniu bagaży trzeba zadzwonić aby ktoś po nas przyjechał. Kiedy poszedłem po klucze oświadczył ze bez tej ulotki nie wie komu oddaje klucz i to będzie kosztować 300zl . Ja odszedłem aby poszukać tej ulotki i następny klient był w tej samej sytuacji i bez problemu po okazaniu dowodu dostał klucze. Kiedy ja powróciłem znów do niego dalej był problem, rozumiem ze to próba naciągnięcia na dodatkowa kasę, gdyż nie wiem w jaki sposób moje 300zl miałoby uwiarygodnić moje dane osobowe. Po chwili przyszedł kierowca który poprosił dokument tożsamości i po chwili wydał klucze. Nie polecam.
Paweł Kaczmarczyk
Paweł Kaczmarczyk2 lata temu
Parking bardzo blisko lotniska. 3 minuty transfer. Choć znajduje się po tej stronie drogi, która wymaga zawracania i nadłożenia łącznie pewnie 1km.
Sprawny system odstawiania i odbierania auta pod recepcją - zaskoczeniem była potrzeba zostawienia kluczyków - ale to na potrzeby wspomnianego systemu zostawiania i odbierania auta.
Teren wokół recepcji szutrowy - ze sporą ilością kurzu i pyłu (lipiec - upalny dzień) - przydałaby się może w tej części jakaś kostka albo ażurowe płyty betonowe.
Na miejscu czysta toaleta.
Punktualny transfer w obie strony.

Przez parking przewija się pewnie masa Klientów, ale gdyby po stronie obsługi było trochę więcej uśmiechu, rozmowy z Klientem, mniej palenia papierosów w recepcji - to poprawiłoby satysfakcję klientów z obsługi.
Wojtek Wójtowicz
Wojtek Wójtowicz2 lata temu
Zarezerwowałem go tylko że polecała go strona ryanair. Dokupilem opcje ze parkingowy odbierze przed odlotem i po przylocie podstawi nasz samochód na lotnisko. Gdy jednak zadzwoniłem na parking dowiedzialem sie że trzeba czekać z pół godziny zanim ktos nasz samochód na parking odprowadzi i lepiej odrazu przyjechać do nich . Busik ktorym wożą ludzi to zwykły toporny furgon. Porażka nie polecam
Bob Pass
Bob Pass2 lata temu
Korzystałem pierwszy raz z takiej usługi. Bezproblemowe przyjęcie samochodu, po przylocie o godz. 00.50 telefon na parking i busik za 15 minut. Nie mam żadnych uwag. Samochód zostawiony pod bramą a po przylocie podstawiony do wyjazdu. Panowie z obsługi normalni, żadnych grymasów, wszystko sprawnie załatwione.
Zalecane lokalizacje