/Lower Silesian Voivodeship/Sklep zoologiczny

AQUAELZOO-PARTNER Galeria Sudecka

Aleja Jana Pawła II 51, 58-506 Jelenia Góra, Polska

AQUAELZOO-PARTNER Galeria Sudecka
Sklep zoologiczny
2.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
WQC6+PV Jelenia Góra, Polska
+48 695 927 167
aquaelzoo.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–21
Wtorek: 9–21
Środa: 9–21
Czwartek: 9–21
Piątek: 9–21
Sobota: 9–21
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Oliwia Junkert
Oliwia Junkert2 lata temu
Opinia za obsługę klienta. Wczoraj kupowałam dwie kostki dla moich piesków i dodatkowo wypatrzyłam jeszcze jeden artykuł. Podeszłam do kasy i chciałam zapłacić za zakupy blikiem, jednak zabrakło mi 2 GROSZY (zaznaczę) na koncie i zapytałam panią ekspedientkę, czy mogę dopłacić je z gotówki, której niewielkie ilości miałam przy sobie. Pani ewidentnie nie zależało na sprzedaży wszystkich 3 produktów. Starała się być miła, jednak gdy usłyszała moją prośbę, to szybko zmieniła się o 180 stopni i zamiast wytłumaczenia mi jak to działa, ukróciła jednym "nie", powiedzmy, że w nie najmilszej formie. Kupiłam dwie kostki i wyszłam...
Grosikowa
Grosikowa2 lata temu
Ten sklep nie powinien istnieć, nie kupujcie tam bo dokładacie się do cierpienia zwierząt.
Odpowiedź do właściciela:
Dobrze wiecie, że nie znacie się na tym co robicie i zamiast przyjąć to do wiadomości i coś z tym zrobić przekazujecie błędne i bardzo szkodliwe dla zwierząt informacje wciąż upierając się, że macie profesjonalną wiedzę. Gdyby tak było, tak wielu ludzi nie wychodziłoby z waszego sklepu z przykrymi doświadczeniami. To, że zwierzęta są pogryzione, łączone w nieodpowiedni sposób i wsadzane do zbyt małych klatek to nie jest fikcja a niestety przykra prawda. Jak widać biznes jest najważniejszy... Cieszę się, że nigdy nic u Was nie kupiłam i dziękuję za pochwalenie mojego komentarza, to zaszczyt :P
Wiktoria Murawska
Wiktoria Murawska2 lata temu
Nie polecam , pracownicy z zerową wiedzą o zwierzętach. Omijać szerokim łukiem

Odp dla właściciela :
Bylam jakis czas temu ,zwróciłam pani uwagę ze chomiki nie mogą mieć pelletu w klatce bo zle wpływa na ich łapki i prowadzi do tworzenia się odgniotkow ,na co pani odparła ze jest nowa w pracy i nie wiedziała 🤡 to jest profesjonalny personel z wiedzą?śmiechu warte
Kinga Kowalik
Kinga Kowalik2 lata temu
Nie polecam, całkowicie.
Chciałam kupić karmę dla mojego psa, 3 miesięcznego shitzu, który ma alergie na kurczaka, pani obsługująca stwierdziła ze nie ma karmy bez kurczaka a tłuszcz z kurczaka nie uczula XD
Ja znam się na temacie i wiem, ze są karmy bez kurczaka, nawet bez tłuszczu. Ale jakiemuś nie świadomemu właścicielowi czworonoga mogła by wmówić swoje racje.
Polecam podszkolić personel, albo niech nie podchodzi do klientów:)
pani także kazała zgłosić mi się do weterynarza, bo to „nienormalne”
Uszczypliwości nie sa w interesie sklepu
DoG ArLeKiN
DoG ArLeKiN2 lata temu
TO BARBAŻYŃCY! NIGDY NIE KUPUJCIE U NICH ZWIERZĄT! Oba szczury, które kupiłam cierpiały, jeden z nich miał guza mózgu, nie udało się go uratować, mimo objawowego leczenia cały czas cierpiał. Drugi szczur po paru miesiącach zaczął cierpieć na padaczki, również spowodowane sprawami neurologicznymi. Takie rzeczy przytrafiają się przy niewłaściwym, bestialskim i nierozważnym rozmnażania nie zważając na spokrewnienie, genetykę zwierzątek. Ich działa powinny być surowo karane! W dodatku trzymają zwierzęta w małych akwariach kompletnie nie przystosowanych i doradzają szkodliwe ściółki, oby szybko zbankrutowali. Właściciel jest zwykłą hieną żerującą na żywych istotach
Krzysztof
Krzysztof2 lata temu
NIE POLECAM, robiłem firmowe zakupy, Pani kasjerka nie usłyszała NIP i dostałem zwykły paragon dodatkowo zapłaciłem kartą. No więc chciałem zrobić zwrot towaru / zwrot paragonu i nabicie ponownie razem z NIPem, no ale teraz HIT, "W NASZYM SKLEPIE NIE SĄ MOŻLIWE ZWROTY" - towar leży na ladzie i nic się nie da zrobić :D no dobra, to mówię, że chociaż zróbmy zwrot kartą i zapłacę prywatną, nie no zwrócić pieniędzy kartą też się nie da. Normalnie sytuacja niczym: "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?"
Adrianna Kowalska
Adrianna Kowalska2 lata temu
Obsługa zwykle przyjazna, ale co z tego jak nie znają się na zwierzętach... Polecono mi dla szczura TROCINY (szczury dostają okropnej alergii na pył), następnie poleciła mi najtańsza Kolbe i dropsy, które tylko i wyłącznie szkodzą, zapytana czy mają jakąś fajną klatkę dla 3
DOROSŁYCH szczurów poleciła mi klatkę w której ludzie trzymają chomiki(co też jest błędem bo chomiki potrzebują płaskiego terenu i dużego terrarium, zwróciłam jej na wszystko to uwagę, bo rozumiem, że nie każdy ma wiedzę na temat gryzoni i po prostu poprawiłam żeby takich błędów nie mówiła innym nieświadomym ludziom. Pani zmierzyła mnie wzrokiem i zaśmiała mi się w twarz. Personel powinien zostać przeszkolony chociaż ogólnikowo lub sam powiększać swoją wiedzę zoologiczną, bo takimi informacjami wprowadza w błąd ludzi i robi krzywdę zwierzętom. Pani o biało-czarnych włosach robi co chce, wychodzi kiedy chce, często jest z psem, jak z nim wyjdzie na spacer potrafi jej nie być 30min, ogólnie jest osobą chamską. Wnioskując po odpowiedziach od właściciela, zdecydowanie pochwala zachowanie personelu.🤷
Sloane Chan
Sloane Chan2 lata temu
Nie wiem czy to właściciel czy nie ale sie dowiem, weszłam do sklepu 20:54 a gość że jest 21 i mam wyjść. ;) no chyba coś z nim nie halo. Albo sklep jest do 21 albo nie. I ok, rozumiem że w ostatnie minuty człowiek wchodzi ale bez przesady. Dalej jestem klientem 💁🏻‍♀️ Na bank tam nie wróce i odradze znajomym.
Zalecane lokalizacje