/Masovian Voivodeship/Sklep zoologiczny

Centrum Zoologiczne TOFIVET

Nadwiślańska 58, 05-410 Józefów, Polska

Centrum Zoologiczne TOFIVET
Sklep zoologiczny
3.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
45WQ+54 Józefów, Polska
+48 61 635 00 20
tofivet.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: 10–16
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Lena eL
Lena eL2 lata temu
Mają konkurencyjne ceny dlatego tam zamawiam. Niestety na zamówienie czeka się bardzo długo, bywa, że i 2 tygodnie. Towar jest bardzo słabo zabezpieczany i pakowany. Najcześciej puszki przychodzą do nas poobijane, pogniecione i uszkodzone. Wielka szkoda, bo gdyby poprawić szybkość obsługi i włożyć trochę więcej wysiłku, żeby należycie zabezpieczyć towar, były to sklep godny polecenia.
Janek Krylski
Janek Krylski2 lata temu
Wróciłem do sklepu po bardzo długiej przerwie, bo obsługa pozostawiała wiele do życzenia, jednak teraz nie miałem wyjścia i wybrałem się po zakup karmy, i jakie było moje pozytywne zaskoczenie, kiedy nie dostrzegłem tej grubszej i niemiłej z zachowania jaki i wyglądu czarnowłosej Pani latającej pomiędzy sklepem a magazynem. Obsługa teraz bardzo miła, I z chęcią wrócę, bo zostały zachowane wszelkie maniery, a nie wzrok który każe wyjść. Sklep na pewno zyskał na nowej obsłudze, polecam serdecznie!
Joanna Blajerowska
Joanna Blajerowska2 lata temu
Ceny atrakcyjne, dlatego się skusiłam, potrzebuję specjalistyczną karmę. Na e-maila dostałam potwierdzenie z informacją, że czas realizacji 24-96 godzin. Ok. Minęło 8 dni, dzwonię - usłyszałam, że przesyłka nie jest wysłana, bo brakuje zamówionych produktów. Zależało mi na czasie, dobrałam inne rzeczy i zapewniono mnie, że jutro przesyłka będzie u mnie. I tak mijają kolejne dni, przesyłka dopiero jest w firmie kurierskiej. Bardzo się zawiodłam.
Pati Petrik
Pati Petrik2 lata temu
NIE POLECAM!!! Mniej niż zero!
Zamówienie otrzymałam po 2 tygodniach i po kilku telefonach.Nie miałam co psu dać jeść ( a tej karmy specjalistycznej w sklepie nie dostanę)
Obsługa niemiła i wręcz bezczelna, za każdym telefonem słyszałam, że dziś wyślą.
Żeby choć jedno słowo przepraszam padło, albo jakiś malutki drobiazg, czy próbkę dołożyli w ramach długiego oczekiwania.
Nigdy więcej zakupów w tym sklepie!
Radzę wszystkim dać parę złotych więcej i kupić gdzie indziej, gdzie klient jest obługiwany szybko i miło.
Milena Lewandowska
Milena Lewandowska2 lata temu
Do transakcji ze sklepem nie doszło. Po wyborze produktów oraz zaksiegowania pieniążków czekałam 7 dni w tym pięć roboczych na samo SKOMPLETOWANIE karmy dla psa. Po czym w siódmym dniu roboczym dostałam wiadomość o chęci zamiany 7 na 10 produktów ponieważ nie ma ich na stanie, na stronie nie było informacji o braku dostępności.
Na infolinii panie bardzo nieuprzejme, opryskliwe oraz niepomocne.
Oczywiście transakcję anulowałam, na pieniądze czekałam 2-3 dni robocze.
Absolutnie nie polecam.
Monika Monika
Monika Monika2 lata temu
Jedna gwiazdka to i tak za dużo. Takiej ignorancji i amatorszczyzny dawno nie widziałam. Zamówienie złożone ponad tydzień temu. Odpowiedź na mojego maila z zapytaniem kiedy łaskawie wyślą moje zamówienie brzmiała następująco:" nie mamy tego towaru z powodu braku u producenta". To po jaką cholerę jest dostępny do zamówienia ? Oszuści a wręcz wyłudzacze. Absolutnie odradzam zakupy w tym pseudosklepie.
Piotr Rzepliński
Piotr Rzepliński2 lata temu
Zamówiłem saszetki Dolina Noteci za prawie 900 zł. Paczki (3 szt) "przyszły" w takim stanie jak widać na zdjęciach. Część saszetek była uszkodzona, a zawartość rozlała się w kartonie. Mamy upalne lato, więc wiadomo jaki panował smród. Zadzwoniłem z reklamacją i usłyszałem, że to w jaki sposób pakują przesyłkę to nie jest ich wina ponieważ są wakacje i pracują u nich sezonowo studenci. A studenci tak pakują. Tak, to nie żart., to jest profesjonalna firma... podobno. Pani na infolinii stwierdziła, że wysyła w ramach reklamacji kuriera, aby odebrał przesyłkę. Minęło kilkanaście dni, do dzisiaj kurier nie dotarł. Dzisiaj okazało się, że kilka kolejnych saszetek miało mikro pęknięcia nie widoczne gołym okiem, ale po kilkunastu dniach zaczęły cuchnąć niemiłosiernie. Pomieszczenie w którym stały saszetki nadaje się do malowania, ponieważ mycie wszystkiego łącznie ze ścianą nie przyniosło efektu. Wydałem kilkaset złotych i mam kolejne wydatki. Od firmy Tofivet nie usłyszałem nawet słowa przepraszam, nie mówiąc o zadośćuczynieniu. Niech każdy wyciągnie wnioski sam jeśli chce zostawiać tam swoje pieniądze.
Zuzanna Durjasz
Zuzanna Durjasz2 lata temu
Uważam ze obsługa sklepu nie zasługuje nawet na tą jedna gwiazdkę. Od 3 lat zamawiam tam jedzenie dla piesków, wcześniej nie mogłam narzekać ani na obsługę ani na szybkość realizacji zamówienia. Od pewnego czasu pojawił się problem, na zamówienie czeka się tydzień lub dwa , nie ma informacji ze taki jest czas realizacji zamówienia. Dzwoniąc dowiaduje się ze moja paczka zestawie wysłana dziś co jednak nie następuje, dzwoniąc następnego dnia sytuacja się powtarza. Zostałam wielokrotnie wprowadzona w błąd przez obsługę sklepu przez co stracili moje zaufanie. Dzwoniąc oczekuje konkretnej informacji, jeżeli jest problem z dostępnością produktów wystarczy powiedzieć jaka jest sytuacja a nie perfidnie oszukiwać ze paczka właśnie jest pakowana, a ja w tym monecie zostaję bez jedzenia dla zwierzaków i czekam kolejne dni. Żenada !
Zalecane lokalizacje