/Masovian Voivodeship/Apteka

Apteka Dr.Max

Międzynarodowa 62, 03-922 Warszawa, Polska

Apteka Dr.Max
Apteka
3.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
63Q7+5J Warszawa, Polska
+48 22 672 72 71
drmax.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–20
Wtorek: 8–20
Środa: 8–20
Czwartek: 8–20
Piątek: 8–20
Sobota: 8–16
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Jerzy
Jerzy2 lata temu
Byłem przed chwilą. Wyszedłem z tej apteki po niewielkim aczkolwiek bardzo ważnym zakupie lekarstwa na serce. Kobieta poprostu rozsadziła mój wewnętrzny system. 1 element był taki, że nie chciała przyjąć gotówki, twierdząc że nie będzie miała wydać, tak jeszcze nie wiedziała jakie nominały wyciągnę, a już nie miała, gdy dałem wyliczona kwotę stwierdziła, że muszę zapłacić kartą, po moich objaśnieniach, że takowej nie posiadam, posadziła mnie o kłamstwo, no cóż następnie usilnie mnie namawiała żebym sobie wyrobił kartę bo na zadnym LOTNISKU nie przyjmą gotówki, to też nie przyjmowała do wiadomości, że nie podróżuję i nie mam zamiaru i nie ma mnie kto zaprosić wbrew jej namowom, wtedy odpuściła i rzuciła owe 24 zł do szuflady. Od kiedy to apteki dr. Max zatrudniają przedstawicieli bankowych!!??? I jak mogą mieć takich ludzi, zresztą robię u nich zakupy tylko z przymusu i obym nie musiał tam więcej kupować. Pozdrawiam
Krzysztof Bialodzia
Krzysztof Bialodzia2 lata temu
Jestem wysoce niezadowolony z poziomu obsługi , którą otrzymałem w Waszej aptece mieszczącej się przy ulicy Międzynarodowej 62, 03-922 Warszawa.

W dniu 16 czerwca bieżącego roku około godziny 17:30 zakupiłem w tej aptece okulary do czytania firmy BRANDEX + 2,5 dioptrii w cenie 16,99 PLN. Przed płatnością karta płatniczą poinformowałem Panią obsługująca lewe okienko, ze będę potrzebował fakturę potwierdzającą zakup tychże okularów. I od tego momentu zaczęły się piętrzyć trudności.

Pierwszą było to, że system kasowy nie mógł, czy nie chciał zweryfikować moich danych. Oprócz numeru NIP pani mnie obsługująca zażądała mojego numeru REGON, z czymś takim spotkałem się po raz pierwszy od 20 lat od chwili wystawiania faktur na moją firmę.

Pomimo podania mojego numeru REGON system kasowy nadal nie mógł rozpoznać mojej firmy i wszystkich danych potrzebnych do wystawienia faktury.

Obsługująca mnie Wasza pracownica zwróciła się o pomoc do drugiej Waszej pracownicy będącej dotychczas na zapleczu o pomoc. Ta druga pracownica stwierdziła, ze dodatkowo potrzebne jest zlecenie na wyrób medyczny i niezbędne jest wystawienie specjalnego zamówienia na wyrób medyczny i podstemplowanie go pieczątka firmową z pełnymi danymi mojej firmy. A oprócz tego zostałem poinformowany o problemach technicznych związanych z obsługą faktur.

Aby nie przedłużać i tak wizyty w tej Waszej aptece, która trwała co najmniej 30 minut ustaliłem z Wasza pracownicą obsługującą lewe okienko, ze następnego dnia, to znaczy w środę 17 czerwca zadzwoni do mnie po godzinie 13:00 na podany przeze mnie numer z informacją o skutecznym wystawieniu faktury po moim wcześniejszym napisaniu zamówienia na wyrób medyczny z podstemplowaniem moją pieczątką firmową.

Jak można było się spodziewać żadnego telefonu nie było. Dało to dowód i poświadczyło o nierzetelności Waszej pracownicy bardzo lekceważącej i nie mającej szacunku do klienta.

Tym samym w dniu 18 czerwca – czwartek, pełen najgorszych przeczuć musiałem udać się jeszcze raz do apteki „ uzbrojony „ w pieczątkę firmową.

Przypominałem tej samej Waszej pracownicy obsługującej lewe okienko o sprawie faktury . Dostałem druk zamówienia na wyrób medyczny. Po wypełnieniu go i podstemplowaniu pieczątką firmową zaczęły się na nowo korowody i kłopoty z wystawieniem faktury. Po następnych co najmniej 30 minutach , w których Wasza pracownica w końcu zadzwoniła do działu zajmującego się pomocą techniczną udało się wystawić i wydrukować fakturę na” wyrób medyczny „ to jest okulary do czytania kupowane bez recepty.

Cała ta powyżej opisana sytuacja świadczy tylko i wyłącznie o braku fachowego przeszkolenia personelu tej placówki. A może i innych Waszych pracowników.

Jednocześnie pokazuje, ze mimo, że jesteście Państwo dużą siecią aptek Wasz system informatyczny jest w jakiś sposób niewydolny i wadliwy.

Normą jest, ze w przypadku wystawiania faktur wystarczy wprowadzić NIP klienta i wszystkie jego dane automatycznie ukazują się z wszelkimi szczegółami potrzebnymi do prawidłowego wystawienia faktury.

Oprócz tego, nie dość, ze straciłem co najmniej godzinie na bezskutecznych próbach uzyskania faktury byłem potraktowany niemile, tak jakbym winien był wszystkich niesprawności waszego systemu informatycznego, a oprócz tego nie usłyszałem najprostszego słowa ‘ przepraszam ‘.

Zawsze byłem zadowolony z poziomu obsługi w tej aptece. Jak widzę i jak mam takie odczucia Wasza pracownica zrobiła wszystko, żebym to odczucie zmienił diametralnie o 180 stopni.

Mam taka nadzieję, ze był to pojedynczy i incydentalny przypadek.

Jednocześnie zwracam uwagę na konieczność zmian w kwestii podejścia do klienta i poprawienia systemów informatycznych.
Jakub Stanisławczyk
Jakub Stanisławczyk2 lata temu
Mnie obsłużyła bardzo miła Pani, wyjaśniła dokładnie co i kiedy będzie do odbioru, ogromna różnica od apteki niedaleko szpitala.
Darek „Mis” Chudzini
Darek „Mis” Chudzini2 lata temu
Olewanie klijenta pani zamiast obsugiwac kolejke woli plotkowac o pirdolach to nie kawiarnia i nie każdy ma czas stać i wysuchiwac pierduł.
Maćko
Maćko2 lata temu
Najdroższa apteka na Saskiej Kępie
Andrzej Paziewski
Andrzej Paziewski2 lata temu
Można się zaszczepić
I i
I i2 lata temu
Wolna obsługa
Maciek Korzeniecki
Maciek Korzeniecki2 lata temu
Panie ekspedientki bardzo miłe, posiadają towar którego możecie nie znaleźć w standardowej aptece. Minus niezależny od firmy to brak miejsc parkingowych. Trzeba wyjść z siebie zeby mieć gdzie stanąć lub wysadzić pasażera na zakupy i krążyć dookoła. Podejrzewam że to jest powód dla którego sklep jest świetnie zaopatrzony
Zalecane lokalizacje