/Masovian Voivodeship/Poczta

Poczta Polska

Ekologiczna 14, 02-799 Warszawa, Polska

Poczta Polska
Poczta
3.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
43H5+WM Warszawa, Polska
+48 22 648 90 66
placowki.poczta-polska.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–20
Wtorek: 8–20
Środa: 8–20
Czwartek: 8–20
Piątek: 8–20
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Patrycja Lubaś
Patrycja Lubaś2 lata temu
Bardzo niemiłe Panie, które tu pracują. Z łaską przyjęły mój list do wysyłki tyko dlatego, że nie zauważyłam przy wejściu maszyny wydającej numerki (kierowały one do odpowiedniego okienka). Poczta była pusta wiec nie weszłam nikomu w drogę, a każdemu zdarza się gapiostwo. Poczułam się jak intruz.
Adrian Schuetz
Adrian Schuetz2 lata temu
Dzisiaj planowałem wysłać dokumenty do pracodawcy listem poleconym i niestety podkusiło mnie do skorzystania z PP i z tej placówki. Mimo poprawnego zaadresowania oraz wypełnienia druku do nadania mój list nie został przyjęty, ponieważ była to koperta z DPD.
Obsługa nie bardzo potrafiła mi wyjaśnić dlaczego poza tym, że był tam logotyp DPD oraz zerwana stara etykieta (pozostałości zostały przeze mnie skreślone). Po pytaniu czy jeśli przekreślę lub zamażę logo DPD, to pani przyjmie list, również nie zostałem obsłużony. Poczułem się bardzo niemiło potraktowany, ponieważ pani nawet nie próbowała jakoś rozwiązać tej sytuacji.

Do tej pory byłem przeciętnie nastawiony do tej i innych placówek PP, jednak teraz miarka się dla mnie przebrała. Rozumiem nawet wewnętrzny regulamin jakby miała wyglądać wzorowa przesyłka, jednak u żadnego innego przewoźnika nie spotkałem się z tym, aby logo innej firmy było blokerem do wysyłki i obsługi klienta. Od razu tłumaczę, że przesyłka była schludnie zapakowana oraz poprawnie zaadresowana, a chciałem ponownie użyć koperty choćby ze względów ekologicznych (jeśli o tym mowa, to samo wypełnianie druków na poczcie jest mega nieekologiczne, jak prawie wszyscy inny przewoźnicy potrafią zrobić to np. Online).

Dodam, że kilka razu zdarzyło się też awizo mimo całodziennego pobyty w domu.
Tomasz Kwiatkowski
Tomasz Kwiatkowski2 lata temu
Spokojna, zwykle niezatłoczona placówka. Dużo przyjemniejsza, niż ta przy Metrze Natolin.
Robert Wysocki
Robert Wysocki2 lata temu
Dobrze prowadzona placówka, solidni pracownicy. Jedyne co razi to narzucony przez centralę obowiązek sprzedaży straganowej a więc na i tak małej powierzchni każdy kąt, szyba i parapet obwieszone słodyczami, zabawkami i innymi bibelotami.
B
B2 lata temu
Sobota, po godz. 12:00 - bez kolejki, szybko i sprawnie załatwiona sprawa, wcześniej dwie próby w innych urzędach bezskuteczne z powodu kolejek i długiego czekania na możliwość wejścia do budynków. Panie bardzo miłe, troskliwe - tego dnia źle się poczułam, kiedy zostałam chwilę na krzesełkach czekając na taksówkę zaproponowano i podano mi wodę, oferowano dodatkową pomoc. W obecnych czasach nie zawsze ludzie zwracają uwagę na inne osoby i są gotowe zaangażować się w pomoc. Bardzo Paniom dziękuję!
KATARZYNA MARMURSKA
KATARZYNA MARMURSKA2 lata temu
Jak zwykle szybka, przesympatyczna obsługa Pań w okienku.
Hrabia drakuloa
Hrabia drakuloa2 lata temu
(edit)
Po co listonosze zabierają przesyłki polecone w teren skoro ich nie doręczają a zostawiają tylko awizo w skrzynce????
Wożą listy wózeczkiem po to aby je wozić?
Ok, mogę pójść osobiście do okienka pocztowego po list polecony, ale dobrze było by gdyby list czekał na mnie u pani w okienku pocztowym a nie w wózeczku, który gdzieś sobie krąży razem z listonoszem...
Jerzy Pieńkowski
Jerzy Pieńkowski2 lata temu
Nie mam zastrzeżeń do pracowników poczty. Od lat - zwykle spotyka mnie dobra obsługa i życzliwość.
W warunkach pandemii warunki przyjmowania klientów uważam za niedopuszczalne, łamiące wszelkie zasady ochrony zdrowia. Nie jest to wina pracowników za okienkami, ale decyzja kierownictwa placówki pocztowej. Na powitanie jest bariera w postaci podwójnych zamykanych sprężynowo drzwi wejściowych. Trzeba je otworzyć ręcznie. A zaraz za tymi drzwiami wymuszane jest korzystanie z przycisków automatu kolejkowego - by koniecznie pobrać papierowy numerek, wymagany bezwzględnie także wtedy, gdy do urzędu wejdzie tylko jeden klient! Nadmienię, że na początku pandemii automat ten był wyłączony (nie rozumiem zmiany decyzji na zagrażającą zdrowiu i życiu klientów). Logiczne byłoby udostępnienie odkażalnika w sprayu lub żelowego... Zamiast tego – proponuje się każdemu klientowi zakup żelu na pocztowym straganiku. Dobowa ilość zarażeń COVID19 rośnie hiperbolicznie. Nie wszyscy czujemy się odporni! Choć część społeczeństwa uważa pandemię za „ściemę”, to nie znaczy że wśród nas nie ma ludzi z grupy wysokiego ryzyka (dla których zarażenie pozostawia bardzo niewielkie szanse na przeżycie).
Przykładem pozytywnym jest dla mnie np. mały Urząd Pocztowy w Mrągowie, gdzie zbędne bariery w postaci drzwi są odblokowane, automat kolejkowy jest WYŁĄCZONY, a do dyspozycji klientów w kilku miejscach są odkażalniki do rąk.
Wstydzę się mieszkać w Warszawce...
Zalecane lokalizacje