Cracow International School - Olsza
Andrzeja Sokołowskiego 19A, 31-436 Kraków, Polska
4
8 komentarze
3XH9+65 Kraków, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 7–17
Wtorek: 7–17
Środa: 7–17
Czwartek: 7–17
Piątek: 7–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 7–17
Środa: 7–17
Czwartek: 7–17
Piątek: 7–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
- przepiękne położenie w sercu starego parku, dzieci mają do dyspozycji duży i świetnie wyposażony plac zabaw, jest wiele miejsca do biegania, skakania i zabaw na świeżym powietrzu, jest jednocześnie wystarczająco dużo miejsca do parkowania dla rodziców odwożących dzieci do szkoły
- doskonale wyszkolona kadra pracownicza, wszyscy mają wysokie kompetencje językowe, jeśli chodzi o język angielski, również pracownicy administracyjni
- nauczyciele są otwarci, serdeczni i pomocni, niektórzy to prawdziwe osobowości uwielbiane przez dzieci, wystarczy wspomnieć obie wychowawczynie synów p. Karolin i p. Justynę, a także pana od muzyki, pana od angielskiego, czy pana od wychowania fizycznego. Pan Patrick (wf) potrafi zaszczepić w dzieciach miłość do sportu, a pan Oskar wciąż zaskakuje podczas lekcji muzyki, wprowadzając dzieci w świat dźwięków.
- podczas zajęć, przerw, zajęć dodatkowych, przerw na lunch itd. – dzieci porozumiewają się w języku angielskim, co stanowi dla nich doskonała motywację do nauki, są jednocześnie „zanurzone” w języku, więc proces uczenia przebiega naturalnie. Nasz starszy syn zaczynał II klasę praktycznie bez znajomości angielskiego, a teraz komunikacja z kolegami nie mówiącymi po polsku przebiega bez żadnych stresów i problemów
- zajęcia w świetlicy (przed lekcjami i po lekcjach) są urozmaicone i ciekawe, dzieci rozwijają się plastycznie, matematycznie, ruchowo… mają do dyspozycji wiele gier edukacyjnych, gier logicznych, klocków itd. Mogą również podczas zajęć świetlicowych czytać – w każdej klasie jest podręczna biblioteczka wyposażona w wartościowe pozycje. Opiekunowie ze świetlicy są uważni, cierpliwi i kreatywni. Zajęcia w świetlicy odbywają się po angielsku. Podczas gorszych warunków pogodowych (np. śnieg czy wilgoć) opiekunowie zwracają uwagę, czy dzieci nie mają na sobie przemoczonej odzieży, czy mają odpowiednie ubranie itd.
- w szkole dostępna jest cała paleta zajęć dodatkowych dla dzieci (osobno płatne, np. ceramika, klub detektywistyczny i inne). Prowadzone są po angielsku. Synowie uwielbiają szczególnie warsztaty kulinarne i taniec współczesny prowadzone przez p. Monikę.
- w szkole kultywowane są wartości humanistyczne, dzieci uczone są tolerancji, otwartości na świat, empatii, ale organizowane są przeróżne konkursy (matematyczny, plastyczny), ale dzieci poznają również historię i kulturę Polski. Duży nacisk kładziony jest na ekologię i zdrowy styl życia. W szkole panuje przyjazna atmosfera, zasady są przejrzyste, co uczy dzieci dyscypliny, jednocześnie jednak nauczyciele i opiekunowie są serdeczni oraz pomocni.
- komunikacja ze szkoła przebiega w sposób płynny i bezproblemowy, panie sekretarki od razu odpowiadają na wszelkie pytania, wszystko jest jasne i transparentne
- nad wszystkim czuwa pani dyrektor – osoba otwarta, pomocna, wyjątkowo uważna, kompetentna i nastawiona na rozwiązywanie ewentualnych problemów
- podczas nauki zdalnej szkoła zdała egzamin na piątkę – lekcje były realizowane w sposób profesjonalny i przystępny dla dzieci, nauczyciele od razu reagowali na pytania rodziców, przygotowywali materiały autorskie, jednocześnie realizując podstawę programową Cambridge, a także zalecaną przez polskie ministerstwo edukacji
- szkoła wciąż się rozwija i rozbudowuje, w otoczeniu szkoły dosadzane są nowe rośliny, krzewy itd., co zwiększa atrakcyjność tego miejsca dla dzieci – nie wspomnę tu o dużych bukach, kasztanowcach czy brzozach otaczających budynek szkolny.
- sale są przestronne, jasne, czyste, dobrze urządzone i wyposażone
Ale chyba najlepszą rekomendacją dla szkoły jest fakt, że nasi synowie chodzą do niej chętnie, czasem nawet nie chcą wracać po zajęciach do domu – naprawdę! :D
Jako obcokrajowiec cieszę się, że istnieje szkoła dwujęzyczna, w której moje dzieci uczą się zarówno języka angielskiego, jak i polskiego. Na życzenie szkoła wyraża zgodę na wspieranie dzieci w nauczaniu języka polskiego.
(Wersja oryginalna)
My kids were going to this school since 3 years. In my opinion the management is supporting and understanding. If you come up with any issue they look into and act accordingly. Regarding the teaching - my both kids had very nice main teachers. I see a lot of progress in them in last three years. I continue to send them to CIS for the fourth year.
Being a foreginer I am happy there is bilingual school in which my kids are learning both English and Polish language. On the request school agree to support kids to teach Polish language.
(Wersja oryginalna)
We chose this school because of the English as the main language at school, but as a result, the level of the child's English became worse during the year. As for the main subjects, we noticed that it was important for the teacher to show a good mark first of all, not to give real knowledge, at least in our case, i.e. gaps for child in this case as well. Communication with management is terrible, it is impossible to achieve at least anything. The constant feeling that no one cares about our opinion. We are happy that the school year is over and we have nothing to do with this school anymore.
(Wersja oryginalna)
My daughter had attended CIS kindergarten for 1,5 years. The main advantage is bilingual education - no doubt, and (sometimes) professional teachers. However there's a lot of downsizes: poor price/quality ratio, unfavorable contract (e.g. retroactive fees raises), poor feedback and difficulties in communications with personnel, frequent teacher changes (without previous notifying), large and noisy groups, too much movies and songs during classes. So I can't really recommend that kindergarten, if constant bilingual classes isn't parents' top priority.