/Lesser Poland Voivodeship/Szkoła Podstawowa

Cracow International School - Olsza

Andrzeja Sokołowskiego 19A, 31-436 Kraków, Polska

Cracow International School - Olsza
Szkoła Podstawowa
4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
3XH9+65 Kraków, Polska
+48 789 033 010
cischool.edu.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–17
Wtorek: 7–17
Środa: 7–17
Czwartek: 7–17
Piątek: 7–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Agnieszka JN
Agnieszka JN2 lata temu
Szkoła Cracow International School jest ze wszech miar godna polecenia. Nasi synowie uczęszczają do niej już dwa lata, więc znamy to miejsce doskonale. Do największych zalet szkoły CIS należą:
- przepiękne położenie w sercu starego parku, dzieci mają do dyspozycji duży i świetnie wyposażony plac zabaw, jest wiele miejsca do biegania, skakania i zabaw na świeżym powietrzu, jest jednocześnie wystarczająco dużo miejsca do parkowania dla rodziców odwożących dzieci do szkoły
- doskonale wyszkolona kadra pracownicza, wszyscy mają wysokie kompetencje językowe, jeśli chodzi o język angielski, również pracownicy administracyjni
- nauczyciele są otwarci, serdeczni i pomocni, niektórzy to prawdziwe osobowości uwielbiane przez dzieci, wystarczy wspomnieć obie wychowawczynie synów p. Karolin i p. Justynę, a także pana od muzyki, pana od angielskiego, czy pana od wychowania fizycznego. Pan Patrick (wf) potrafi zaszczepić w dzieciach miłość do sportu, a pan Oskar wciąż zaskakuje podczas lekcji muzyki, wprowadzając dzieci w świat dźwięków.
- podczas zajęć, przerw, zajęć dodatkowych, przerw na lunch itd. – dzieci porozumiewają się w języku angielskim, co stanowi dla nich doskonała motywację do nauki, są jednocześnie „zanurzone” w języku, więc proces uczenia przebiega naturalnie. Nasz starszy syn zaczynał II klasę praktycznie bez znajomości angielskiego, a teraz komunikacja z kolegami nie mówiącymi po polsku przebiega bez żadnych stresów i problemów
- zajęcia w świetlicy (przed lekcjami i po lekcjach) są urozmaicone i ciekawe, dzieci rozwijają się plastycznie, matematycznie, ruchowo… mają do dyspozycji wiele gier edukacyjnych, gier logicznych, klocków itd. Mogą również podczas zajęć świetlicowych czytać – w każdej klasie jest podręczna biblioteczka wyposażona w wartościowe pozycje. Opiekunowie ze świetlicy są uważni, cierpliwi i kreatywni. Zajęcia w świetlicy odbywają się po angielsku. Podczas gorszych warunków pogodowych (np. śnieg czy wilgoć) opiekunowie zwracają uwagę, czy dzieci nie mają na sobie przemoczonej odzieży, czy mają odpowiednie ubranie itd.
- w szkole dostępna jest cała paleta zajęć dodatkowych dla dzieci (osobno płatne, np. ceramika, klub detektywistyczny i inne). Prowadzone są po angielsku. Synowie uwielbiają szczególnie warsztaty kulinarne i taniec współczesny prowadzone przez p. Monikę.
- w szkole kultywowane są wartości humanistyczne, dzieci uczone są tolerancji, otwartości na świat, empatii, ale organizowane są przeróżne konkursy (matematyczny, plastyczny), ale dzieci poznają również historię i kulturę Polski. Duży nacisk kładziony jest na ekologię i zdrowy styl życia. W szkole panuje przyjazna atmosfera, zasady są przejrzyste, co uczy dzieci dyscypliny, jednocześnie jednak nauczyciele i opiekunowie są serdeczni oraz pomocni.
- komunikacja ze szkoła przebiega w sposób płynny i bezproblemowy, panie sekretarki od razu odpowiadają na wszelkie pytania, wszystko jest jasne i transparentne
- nad wszystkim czuwa pani dyrektor – osoba otwarta, pomocna, wyjątkowo uważna, kompetentna i nastawiona na rozwiązywanie ewentualnych problemów
- podczas nauki zdalnej szkoła zdała egzamin na piątkę – lekcje były realizowane w sposób profesjonalny i przystępny dla dzieci, nauczyciele od razu reagowali na pytania rodziców, przygotowywali materiały autorskie, jednocześnie realizując podstawę programową Cambridge, a także zalecaną przez polskie ministerstwo edukacji
- szkoła wciąż się rozwija i rozbudowuje, w otoczeniu szkoły dosadzane są nowe rośliny, krzewy itd., co zwiększa atrakcyjność tego miejsca dla dzieci – nie wspomnę tu o dużych bukach, kasztanowcach czy brzozach otaczających budynek szkolny.
- sale są przestronne, jasne, czyste, dobrze urządzone i wyposażone

Ale chyba najlepszą rekomendacją dla szkoły jest fakt, że nasi synowie chodzą do niej chętnie, czasem nawet nie chcą wracać po zajęciach do domu – naprawdę! :D
Oliwia Nigdy
Oliwia Nigdy2 lata temu
Wszystko jest ok 👌
Tomasz Albera
Tomasz Albera2 lata temu
Wyjątkowa szkoła w niesamowitej lokalizacji, zdecydowanie polecam!
Mila Radchenko
Mila Radchenko2 lata temu
Polecam! Profesjonalne podejście i miła atmosfera
CI G
CI G2 lata temu
Wszysko dobze, polecam
Dr. -Eng. Mohammed Imran Ahmed
Dr. -Eng. Mohammed Imran Ahmed2 lata temu
(Przetłumaczone przez Google) Moje dzieci chodziły do ​​tej szkoły od 3 lat. Moim zdaniem kierownictwo jest wspierające i wyrozumiałe. Jeśli wymyślisz jakiś problem, zajmą się nim i odpowiednio zareagują. Jeśli chodzi o nauczanie - moje dwoje dzieci miało bardzo fajnych głównych nauczycieli. Widzę w nich duży postęp w ostatnich trzech latach. Nadal wysyłam je do CIS już czwarty rok.
Jako obcokrajowiec cieszę się, że istnieje szkoła dwujęzyczna, w której moje dzieci uczą się zarówno języka angielskiego, jak i polskiego. Na życzenie szkoła wyraża zgodę na wspieranie dzieci w nauczaniu języka polskiego.

(Wersja oryginalna)
My kids were going to this school since 3 years. In my opinion the management is supporting and understanding. If you come up with any issue they look into and act accordingly. Regarding the teaching - my both kids had very nice main teachers. I see a lot of progress in them in last three years. I continue to send them to CIS for the fourth year.
Being a foreginer I am happy there is bilingual school in which my kids are learning both English and Polish language. On the request school agree to support kids to teach Polish language.
Muhammad abduh
Muhammad abduh2 lata temu
(Przetłumaczone przez Google) Wybraliśmy tę szkołę ze względu na angielski jako główny język w szkole, ale w rezultacie poziom języka angielskiego dziecka pogorszył się w ciągu roku. Jeśli chodzi o przedmioty główne, zauważyliśmy, że ważne jest, aby nauczyciel przede wszystkim wystawił dobrą ocenę, a nie przekazywał prawdziwej wiedzy, przynajmniej w naszym przypadku, czyli luki dla dziecka również w tym przypadku. Komunikacja z zarządem jest straszna, nie da się nic osiągnąć. Ciągłe poczucie, że nikt nie dba o naszą opinię. Cieszymy się, że rok szkolny się skończył i nie mamy już nic wspólnego z tą szkołą.

(Wersja oryginalna)
We chose this school because of the English as the main language at school, but as a result, the level of the child's English became worse during the year. As for the main subjects, we noticed that it was important for the teacher to show a good mark first of all, not to give real knowledge, at least in our case, i.e. gaps for child in this case as well. Communication with management is terrible, it is impossible to achieve at least anything. The constant feeling that no one cares about our opinion. We are happy that the school year is over and we have nothing to do with this school anymore.
Paweł Pasich
Paweł Pasich2 lata temu
(Przetłumaczone przez Google) Moja córka chodziła do przedszkola CIS przez 1,5 roku. Główną zaletą jest dwujęzyczna edukacja - bez wątpienia i (czasem) profesjonalni nauczyciele. Jednak jest wiele spadków: słaby stosunek ceny do jakości, niekorzystna umowa (np. podwyżki opłat z mocą wsteczną), słabe informacje zwrotne i trudności w komunikacji z personelem, częste zmiany nauczycieli (bez wcześniejszego powiadamiania), duże i hałaśliwe grupy, za dużo filmów i piosenek podczas zajęć. Nie mogę więc polecić tego przedszkola, jeśli ciągłe lekcje dwujęzyczne nie są najwyższym priorytetem rodziców.

(Wersja oryginalna)
My daughter had attended CIS kindergarten for 1,5 years. The main advantage is bilingual education - no doubt, and (sometimes) professional teachers. However there's a lot of downsizes: poor price/quality ratio, unfavorable contract (e.g. retroactive fees raises), poor feedback and difficulties in communications with personnel, frequent teacher changes (without previous notifying), large and noisy groups, too much movies and songs during classes. So I can't really recommend that kindergarten, if constant bilingual classes isn't parents' top priority.
Zalecane lokalizacje