/Lower Silesian Voivodeship/Producent mebli

Gawin. Fabryka mebli

Bukowina Sycowska 3, 56-513 Międzybórz, Polska

Gawin. Fabryka mebli
Producent mebli
3.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
9HQ9+JM Bukowina Sycowska, Polska
+48 62 785 77 00
gawin.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–17
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: 10–13
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Sławomir Brusiłowicz
Sławomir Brusiłowicz2 lata temu
Wybór na firmę Pana Grzegorza padł po wnikliwej analizie opinii przeróżnych firm zajmujących się produkcją mebli Tapicerowanych Brak negatywnych opinii zadecydował o telefonie. Pierwsze spotkanie i już wiedzieliśmy, że wybór był dobry. Wszystkie meble zostały zaprojektowane i wykonane zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami. .
Firma dysponuje profesjonalnym sprzętem, nie ma tu miejsca na amatorszczyznę serdecznie Polecam..
Agnieszka Wisniewska
Agnieszka Wisniewska2 lata temu
Witam kupiłam narożnik 3 miesiace temu w dwóch miejscach się zapadł Jet to zwykła tandeta pracownicy którzy to robią powinni się przeszkolić w tym co mają do zrobienia.Czekam już 45 dni na serwisantów i może dziś przyjadą .Moje następne kroki w tej sprawie będę kierować do Rzecznika praw konsumenta . NIE POLECAM TEJ FABRYKI.
Konrad suliński
Konrad suliński2 lata temu
Kupiłem rok temu narożnik rozkładany z funkcją spania plus schowek na pościel .Jestem mega zadowolony wykonanie ,jakość bez zarzutu .Polecam z całego serca
Maciek
Maciek2 lata temu
Jeżeli chodzi o załadunek to po prostu jest kpina żeby towar był przygotowywany podczas gdy samochód już czeka. Żenada
PapuneK
PapuneK2 lata temu
2h na załadunku busem bo ktoś nie potrafi u szykować towaru na czas. Żałosne i tyle
Mati Mati
Mati Mati2 lata temu
Nie polacm mebli z tej firmy narożnik kupiony 20 miesięcy temu, już był naprawiany cztery razy, na serwis sie czeka, aż trzy tygodnie bo co tyle są na danym rejonie, serwisant przyjedzie zbada sytuacje i kolejne 3 tygodnie trzeba czekać na element co daje 6 tygodni do doprowadzenia towaru do stanu użytkowania towaru, z 20 miesięcy posiadania narożnika korzystałem w normalny sposób tylko 15 miesięcy. Po czwartej naprawie zażądałem zwrotu gotówki od serwisanta uslyszalem "Zapomnij pan o zwrocie kasy, ta firma robi tak aby tylko naprawić dla odczepnego i czekają tylko, aż gwarancja się skończy" Nie polecam
Użytkownik
Użytkownik2 lata temu
Wasze biboardy wyglądają jak promowanie zachowań wysoce karalnych w polskim prawie.
Paulina
Paulina2 lata temu
TRAGEDIA. Kanapa kupiona za nie małe pieniądze, po pol roku sie rozpadła. Oddana do serwisu na gwarancję i kanapy brak. Nie odbieraja telefonów, nie wiem kiedy i czy dostanę moją kanapę. Poziom obsługi klienta leży. Nie polecam
Zalecane lokalizacje