MEBLE KUCHENNE PETRUS NA WYMIAR
Staszica 11, 59-700 Bolesławiec, Polska
4.5
8 komentarze
7H95+CV Bolesławiec, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–17
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: 10–13
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 10–17
Środa: 10–17
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: 10–13
Niedziela: Zamknięty
Firma „Meble Petrus” wykonywała u mnie szafę łazienkową na wymiar. Niestety, ale jakość wykonania usługi pozostawia wiele do życzenia m.in. z następujących względów:
1) Wykonywana szafa miała znajdować się w rogu łazienki, tuż przy drzwiach wejściowych. Fachowiec w swoich pomiarach nie założył, że w mieszkaniu o stanie deweloperskim w niedługim czasie pojawią się drzwi wewnętrzne. Po wielu telefonach i kilku miesiącach oczekiwania na szafę okazało się, że szuflada otwiera się tylko kilka centymetrów ponieważ jej front jest za długi i uderza o ościeżnicę drzwi. Pan Tertel stwierdził, że zamontowałem wymyślną futrynę (mimo, że jest to najzwyklejsza, standardowa ościeżnica firmy DRE) i obciążył mnie dodatkowymi kosztami dorobienia nowego, krótszego frontu szuflady – na który czekałem kolejne 3 miesiące.
2) Wszelkie obicia i odpryski fachowiec tuszuje białym korektorem (patrz zdjęcia)
3) Usytuowanie półek nie zostało zgrane z położeniem zawiasów drzwiczek co skutkowało tym, że fachowiec musiał podciąć jeden z zawiasów ponieważ półka opierała się na zawiasie a nie na bolcu (patrz zdjęcia).
4) Po założeniu nowego / krótszego frontu szuflady okazało się, że albo front albo prowadnice szuflady są krzywo zamontowane (patrz zdjęcia) co skutkuje tym, że system TIP-ON nie działa jak powinien.
5) Podczas montowania górnej blendy – fachowiec musiał zdemontować prawe górne drzwi. Podczas tej operacji na froncie szuflady znajdującej się poniżej pojawiło się obicie.
Według właściciela firmy „Meble Petrus” odbiór szafy dokonywany jest tylko do momentu jego wyjścia z mieszkania (max. minuta ponieważ spieszył się na kolejną robotę). Podczas gdy Pan znajdował się tuż pod moim balkonem i oczekiwał na otwarcie bramy – dostrzegłem krzywo zamontowany front / prowadnice szuflady oraz obicie – natychmiast zadzwoniłem aby poinformować o wadach. Pan stwierdził, że reklamacji już nie uznaje ponieważ odbiór był dokonany a uszkodzenia zapewne zrobiłem sobie sam po czym zablokował mój numer telefonu aby uniemożliwić kontaktowanie się.
Zgodnie z art. 560 § 1 i 561 § 1 – fachowiec jest w pełni odpowiedzialny za wykonaną usługę. W związku z tym złożyłem pisemną reklamację, która została odrzucona. W reklamacji zawarłem 3 możliwości rozwiązania problemu: naprawa, wymiana frontu na nowy lub zwrot częściowych kosztów. Pan użył swojego pomocnika jako świadka i stwierdził, że próbuję wyłudzić od niego pieniądze. Po konsultacji z Rzecznikiem Praw Konsumenta ponownie wysłałem pismo do firmy „Meble Petrus”, którego Pan Rafał Tertel nie przyjął po dwukrotnym awizowaniu.
Po rozliczeniu się za całą szafę i nowy front – front, który był za długi i wliczał się koszt podstawowy szafy nie został mi zwrócony ani jego koszt.
Powyższa sprawa pozostaje już tylko do rozpatrzenia przez Rzeczoznawcę Meblowego.