Obsługa totalnie niekompetentna! Ogromny problem z reklamacją! Po pierwsze trwała 4 razy dłużej niż deklarowali. Po drugie była to naprawa zapięcia do łańcuszka - wydaje mi się, że jest to najprostsza i najbardziej podstawowa czynność przy reklamacji biżuterii. Przez dwa miesiące chodziłam do punktu w rivierze, aby dowiedzieć się na jakim etapie jest naprawa. Za każdym razem deklarowali, ze dostanę wiadomość jeżeli wisiorek będzie gotowy. Niestety dopiero, kiedy poprosiłam o zwrot pieniędzy to postanowili ruszyć sprawę do przodu. W tym momencie nagle okazało się, że brakuje części. Właśnie odebrałam celebrytkę, wyglada gorzej niż przed naprawą. Sama bym to lepiej zrobiła. OBSŁUGA KLIENTA I SYSTEM REKLAMACJI JEST NA POZIOMIE TOTALNEGO DNA! NIE POLECAM!
OBSŁUGA KLIENTA I SYSTEM REKLAMACJI JEST NA POZIOMIE TOTALNEGO DNA! NIE POLECAM!