/Lower Silesian Voivodeship/Przychodnia lekarska

Formica

Królewska 30, 51-200 Wrocław, Polska

Formica
Przychodnia lekarska
2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
545J+XH Wrocław, Polska
+48 71 711 74 00
emc-sa.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–18
Wtorek: 8–18
Środa: 8–18
Czwartek: 8–18
Piątek: 8–18
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Romad
Romad2 lata temu
Bóg wysłuchał prósb ludnosci i nie pracują juz tam Dawiec, która grała wielką damę i Gawrońska. Nabita lekarka przy kosci miała czelnosc zwracac komus uwagę, ze w Polsce jest nadwaga hehehehe
Magda pasierska
Magda pasierska2 lata temu
Dwie ciemne kobiety w rejestracji (ruda-szczegolnie! i brunetka) najpierw powinny zacząć od przejścia szkolenia z kultury osobistej a później mogą brać się do pracy z pacjentami...nie dość że empatii do człowieka zero to jeszcze kultura osobista za drzwiami...kobieta rozmawia z pacjentem plecami do niego ot to ci dopiero nowa forma rejestracji...no i łaska straszna łaska 😏
Wanda Bilecka
Wanda Bilecka2 lata temu
To jest jedna wielka porażka ta przychodnia!!!!!!!! W ostatni czwartek po dwóch tygodniach chorobypodeszlal do przychodni i zostawiłam kartkę z prośbą o receptę. Skrzynka znajduje się przy drzwiach wejściowych w kolorze brązowym bez żadnych oznaczeń. Ostatnio dwa razy wrzuciłam tam kartki z prośbą o recepty i nie bylo problemu. Dzięki po czterech dniach roboczych poszłam zapytać się gdzie moja recepta a tu szok!!!!!! Kierowniczka z recepcji powiedziała że źle zrobiłam bo powinnam kartkę oddać w recepcji a nie wrzucać do skrzynki. Po moich wyjaśnieniach panie z recepcji były niegrzeczne nie chciały mi pomóc i cała wina obarczone mnie. Chciałam porozmawiać z Dyrekcją ale oczywiście nikogo nie było w tym momencie w przychodni. Zostałam od dzisiaj bez tabletek na cukrzycę a receptę będę miała dopiero w czwartek to jest PARODIA TRAKTUJĄ PACJENTA JAK PETENTA KTÓRY IM ZAJMUJE CZAS. Żadnej empatii nie pomogły tłumaczenia że od 29.10 do 12.11 byłam chora i nie wychodziłem z domu. Wstyd i niestety pożegnam się z nimi bez żalu i nie było to pierwszy raz!!!!!!
Anka Koziar
Anka Koziar2 lata temu
Tragedia informacyjna, byłam trzy razy rejestrować dziecko na szczepionkę na grypę, infolinia i strona internetowa zapewniają o dostępności szczepionki, panie w recepcji również nic nie wiedza o jej braku, dopiero po wizycie lekarskiej okazuje się że szczepionek brak. Pani na recepcji nie wiedziała, że dziecko może być zaszczepione tylko w niektóre dni więc w rezultacie odwiedziliśmy przychodnie trzy razy, raz się zarejestrować, drugi raz okazało się że to nie jest dzień szczepień dzieci i trzeci raz żeby dowiedzieć się że i tak nie mają szczepionki dla dzieci. Śmiech!
X Tita
X Tita2 lata temu
Nie jestem w stanie się dodzwonić do przychodni. Nie zależnie ile próbuje i o jakich godzinach to się człowiek nie dodzwoni. Z wyjątkiem jednego razu gdy po dwóch sygnałch ktoś odebral i od razu mnie rozłączył 🤨🤨
Zuzanna gron
Zuzanna gron2 lata temu
Przemiłe Panie pielęgniarki i Panie z rejestracji. Pełne empatii i dobrych intencji jeśli chodzi o zarejestrowanie na konsultacje dziecka u lekarza.
A a
A a2 lata temu
Lekarz nie zjawia się na umówioną wizytę. Panie z rejestracji tylko rozkładają ręce. Jakiekolwiek pytania o zwrot kosztów dojazdu jest zbywane.
Krystian
Krystian2 lata temu
Negatyw: rejestracja internetowa poprzez stronę przychodni, dostaje potwierdzenie na maila o wizycie ze szczegółami daty i godziny, po czym w dniu wizyty dowiaduje się w przychodni że ich rejestracje internetowe nie są u nich brane po uwagę - nie ważne... możliwa wizyta za tydzień.
Zalecane lokalizacje