/Silesian Voivodeship/Przychodnia lekarska

Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego

Józefa Piłsudskiego 80, 42-400 Zawiercie, Polska

Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego
Przychodnia lekarska
1.9
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
FCRX+86 Zawiercie, Polska
+48 32 672 20 11
szpitalzawiercie.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Ilona
Ilona2 lata temu
Czy wy wkoncu zaczniecie odbierać telefony bo jak narazie to tylko czas oczekiwania na połączenie ma być 20 minut a tak naprawdę połączenie trwa 1:40 i nikt nie odbiera rozmowy przybkawce proszę zaplanować na godziny po pracy w kawiarni a w pracy proszę odbierać telefony
Kas Kalzmu
Kas Kalzmu2 lata temu
Nikt nie raczy łaskawie odebrać. Dzwonię 5 dzień w godzinach podanych na drzwiach pracowni eeg i nikt nie odbiera. To jest przychodnia????
Elżbieta Szczygieł
Elżbieta Szczygieł2 lata temu
Zachowanie Pani ,,pielęgniarki,, w poradni płuc , która wykonuje styrometrię karygodne!!!!!!!!!! Zero empatii do osób starszych, ta Pani łaskę robi ,że przychodzi do pracy,głośniej powiedzieć do starszej osoby ,która słabo słyszy jest dla niej problemem. W beszczelny sposób mówi tu cytuję: ,, jak przychodzi się do ludzi to zakłada się aparat słuchowy.".Ta PANI ZAPOMINA ,ŻE TEŻ BĘDZIE STARA!!!!!!!!
Agnieszka Dee
Agnieszka Dee2 lata temu
Dodzwonienie sie to koszmar! 3 dni po 1.5 godziny minimum i nikt nie odbiera.
Ewa Fiedziukiewicz
Ewa Fiedziukiewicz2 lata temu
Wczoraj zgłosiliśmy się z mężem na ustalone jeszcze w marcu (!) zabiegi rehabilitacyjne. O wyznaczonej godzinie (8.45) w Zakładzie Rehabilitacji zastaliśmy zamknięte wszystkie drzwi. Pod zamieszczonym na skierowaniu numerem telefonicznym uruchamiała się sekretarka automatyczna. W rejestracji w głównym holu dopiero po trzykrotnie ponawianych prośbach o informację dlaczego nikogo nie ma w Zakładzie Rehabilitacji, jedna z pań recepcjonistek w końcu stwierdziła, że "panie z rehabilitacji, to teraz przychodzą na 11.00". Na domiar wszystkiego jedna z pań recepcjonistek krzycząc (!!!) zaczęła pouczać męża, że niewłaściwie się zachowuje. Krzycząca i arogancka recepcjonistka odmówiła mi podania swojego nazwiska (nie mogłam dostrzec jej identyfikatora) ponieważ, ... obowiązuje RODO (sic!!!). Złożyliśmy skargę w sekretariacie na 2. piętrze budynku Przychodni. Czekamy, a ustalone ponad 4 miesiące temu zabiegi rehabilitacyjne zastąpiliśmy zażyciem środków uspokajających. Szok i niedowierzanie!
Ilona Witkowska
Ilona Witkowska2 lata temu
Przychodnia Centrum - największa w powiecie - 13.07.21 czekałam 1,5 godziny w kolejce do laboratorium na dworze w upale, grzecznie, pełno starszych ludzi, których jak wariatka uspakajałam, że to właściwa kolejka. Nie wierzyłam , że z drugiej strony ludzie wchodzą bez kontroli i bez kolejki. Kiedy wreszcie dotarłam do właściwej poczekalni okazało się że oni wszyscy mieli rację a ja jestem kosmitką przede mną było 50 pacjentów , którzy sobie normalnie weszli z innej strony i śmiali się w twarz po prostu ręce mi opadły i poddałam się - pójdę zrobić prywatne badania gdzie indziej, w kraju gdzie służba zdrowia jest za darmo, a składki będą coraz większe dla ludzi którzy trochę więcej zarabiają-oni wypną się na państwową służbę zdrowia aby nie poumierać w kolejkach. I o to chodzi im chyba ustąpią miejsca pozostałym

Skąd się wzięły tłumy w laboratorium, których wcześniej nie było widać we właściwej kolejce?
odp 1 moja: chamskie omijanie procedur - polskie cwaniactwo - ludzie uczciwi zawsze mają pod górkę wyśmiewani przez cwaniaczków i kombinatorów nie szanujących innych i przekonanych, że wszystko im się należy bardziej niż innym
2 odpowiedź personelu: jesteśmy bezradni ludzie kłamią, że idą do lekarza, a nie do laboratorium, nic nie możemy zrobić, aby utrzymać porządek...
wniosek: personel udaje, że przestrzega procedur ale tak naprawdę ma to w d..ie (i tak samo jest w szpitalu).
Czyli nie można nic wymyślić, aby dało się normalnie porządnie i bez bajzlu i nerwów obsłużyć ludzi?

Może dyrektor przychodni ma jakiś pomysł, może ma reszki honoru i zrobi jakiś porządek w tym bajzlu.
Michał Grudecki
Michał Grudecki2 lata temu
Bardzo dobra przychodnia. Wszystko idzie załatwić, a negatywne opinie wynikają z roszczeniowości i braku kultury pacjentów. Pacjenci chyba nie wiedzą, że pewne ograniczenia w funkcjonowaniu placówki wynikają z generalnie słabego stanu polskiej służby zdrowia.
Mariusz Kwaśniak
Mariusz Kwaśniak2 lata temu
Zła organizacja pracy, trudno dodzwonić się do rejestracji, na wizytę trzeba oczekiwać w kolejce na zewnątrz budynku. Bardzo słabo funkcjonuje umawianie się na konkretne wizyty u lekarzy, które nie jest przestrzegane również przez pacjentów. Nie dział rejestracja internetowa. Wizyty u lekarzy co 5 minut powodują powstawanie kolejek, gdyż niektóre wizyty wymagają dłuższego czasu poświęconego przez lekarza.
Zalecane lokalizacje