/Lower Silesian Voivodeship/Przystanek autobusowy

Sucha

50-086 Wrocław, Polska

Sucha
Przystanek autobusowy
1.9
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
32WQ+P7 Wrocław, Polska
infobus.eu
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
JaCo
JaCo2 lata temu
Brak możliwości kupienia pierwszego biletu miesięcznego w autobusie dlaczego? Kolejne już można kupić ale wrześniowego nie. Infolinia to jakaś masakra. Pani niemiła i opryskliwa.
Izabela Leska
Izabela Leska2 lata temu
Koszmar senny, smród spalin, zaduch. Ktoś nas zrobił w balona, miał być super dworzec, wyszło, jak zawsze i biznes dla cwanych wlascicieli galerii handlowej oraz decydentów. Ciekawe, kto się na to zgodził i ile na tym zarobił? na starym dworcu PKS przynajmniej nie groziło uduszenie i zatrucie spalinami. Jezu!!!
Kris Hirak
Kris Hirak2 lata temu
Tabliczka z rozkładem jazdy i nic więcej
Mark Gyk
Mark Gyk2 lata temu
Piękny i najnowszy dworzec autobusowy w Polsce, standarty iście europejskie tylko czy obsługa idzie w parze z architekturą? Czytając poniższe komentarze to nie bardzo, a szkoda bo wraz z oddaniem do użytku nowego dworca moze warto by było i przeszkolić kadry?
Mag James
Mag James2 lata temu
Jeden z najgorszych przewoźników w Polsce. Autobusy się spóźniają; ciągle podnoszone są ceny; kierowcy są chamscy; nie da się nic dowiedzieć; informacje, że jakiś autobus przestał jeździć nie jest nigdzie podawana; informatorzy z Polbusa nie chcą nic powiedzieć; znalezienie aktualnego planu jazdy graniczy z cudem, a same autobusy są za małe, żeby wszystkich zmieścić podczas kursu oraz często są bardzo brudne. Jeśli chcecie zwrot pieniędzy za bilet za to, że autobus, który miał jechać 50 minut, jechał 2 (!) godziny, to podanie o to można złożyć tylko od 8 do 10 stacjonarnie w biurze Polbusa, lecz nikt nie podaje informacje, gdzie to biuro się znajduje. Jedyny powód, dlaczego Polbus ma jeszcze klientów, to brak konkurencji w niektórych terenach. Omijać dalekim łukiem.
Alicja Różańska
Alicja Różańska2 lata temu
Jakbym mogła to bym wystawiła 0 gwiazdek, firma tragedia, kursy "Wrocław-Oleśnica" i "Oleśnica- Wrocław" są traktowane pobieżnie. Kierowcy nie stosują się do rozkładu. Rozumiem różne sytuacje na drogach, ale głupia nie jestem i jestem również kierowcą. Nie pojmuję sytuacji jak pasażer z zakupionym biletem miesięcznym (teoretycznie powinien mieć zapewnione miejsce w autobusie) może spotkać się z informacją (czekając 40 min na autobus- w tym czasie powinny przyjechać już 3) że niestety ale nie każdy się zabierze do domu. To przepraszam bardzo jak człowiek ma wrócić? Ma iść pieszo? Za to że ma zakupiony bilet miesięczny lub że chce po prostu trafić do domu? Kierowca oczywiście nie posiada informacji o której jedzie kolejny autobus bo i po co. Nie wiem czy kolejni pasażerowie mają czekać na zbawienie czy na co?! I nikt mi nie wmówi, że tak się nie dzieje bo 4 lata jeżdżę polbusem i kolejny raz mam taką sytuację. Nie obsługujecie tych kursów od tygodnia, wiecie DOSKONALE jakie jest zapotrzebowanie na kursy w konkretnych godzinach, jednak mimo wszystko z uporem maniaka nie dodajecie kolejnych autobusów. Mam nadzieję, że transport przejmie inna firma przewozowa bo Wasza jest TRAGICZNA. A bilet do Wrocławia za 7zł? serio? Beskid ma za 4zł. Straciliście już mnóstwo klientów przez konkurencyjną stawkę, niektórych klientów trzymacie tylko i wyłacznie przez fakt posiadania biletów miesięcznych. NIE POLECAM TEJ FIRMY!
Michał Bykowski
Michał Bykowski2 lata temu
Notoryczne opóźnienia i "znikające" lub odwołane kursy. Brak informacji o opóźnieniach. Kiepski stan taboru. Kierowcy z reguły niezbyt uprzejmi, często nawet zwykłe "Dzień dobry" przerasta ich możliwości. Kolejne podwyżki cen biletów niestety nie idą w parze z podnoszeniem standardu usług. Ogólnie żenada.
Konstantin Ushakow
Konstantin Ushakow2 lata temu
Ta opinia dotyczy nie firmy polski bus, a flixbus. Fluxbus kupil polskibus razem ze spoznieniami, brakiem kierowcow i autokarow. Zmiana dotyczy tylko cen biletow, teraz sa drozsze, jakosc pozostala na tym samym poziomie.
Zalecane lokalizacje