W toalecie brak mydła, kioski elektroniczne popsute, chodniki zalane olejem. Ale za to Italiano King jest dobry.
Szymon2 lata temu
Zwykly fast food na drodze do poznania. czas oczekiwania okej. obsluga mila. jedzenie jak jedzenie. minus za jeden ketchup do duzego zamowienia z duzymi porcjami frytek. hamburgery calkiem dobre.
The Kambodzanin2 lata temu
3 osoby nie nadążają z zamówieniami, awaria toalety i apetyczna podłoga. Jedzenie ciepłe i smakowo ok
Justyna Bąk2 lata temu
Obsługa fatalna. Zamiast pracować i przygotowywać ludziom ich zamówienia, których na tablicy było już dużo, chodzą między sobą i rozmawiają. Ruchów wolniejszych już chyba nie da się mieć. Czas oczekiwania na kawę 30min? No trochę przesada. Kupując kawę w Mc Donalds czekałam 3 minuty, tu 10 razy dłużej. Masakra.
Bo Jar2 lata temu
Zacznę od tego, że lubię Burger Kinga, 2 klasy lepszy niż McD, ale niestety podczas ostatniej mojej wizyty tutaj zostałem jednak trochę oszukany, być może system w kiosku tego nie ogarnął, albo obsługa, ale biorąc kupon na 2 burgery crispy chicken, dokładałem do obu bekon i ser, dodatki trafiły niestety tylko do jednego burgera, gdy zgłosiłem to obsłudze, że jest błąd to oznajmiono mi że widocznie to ja przy kiosku musiałem coś źle naklikać. Zapłaciłem o 8zł więcej niż to wynika z kuponu, dodatkowy bekon i ser to po 2zł, więc jeśli tylko w jednym to miało być to dopłaciłbym 4zł, a nie 8, już nie chciało mi się robić wielkiej afery o te 4zł, ale nie zmienia to faktu, że w tym burger kingu już więcej nie zawitam.
Łukasz K2 lata temu
Zajechaliśmy około 21, parking pusty. Patrzymy przez szybę, a tam krzesła na stołach... Pracownicy jak nas zobaczyli to wzrokiem chcieli nas pogonić. Toalety pozamykane, można było usiąść tylko w jednej strefie, gdzie są stałe siedziska. Jedzenie jak to w calej sieci smaczne, ale obsługa restauracji odstrasza.
Daniel Lustyk2 lata temu
Frytki dosłownie jak by zebrane z ziemi i podgrzane w mega pokecie taki włos wyjęty ze srodka zamówienie przez aplkacje. Po odwiedzinach po kilku miesiącach pomylili zamówieniae zamiar chikena dali wolowe
Kaja Przewoźna2 lata temu
Obsługa miła, jedzenie OK za to niewiarygodne zimno w środku. Zarówno my jak i inni klienci spożywaliśmy swoje posiłki w kurtkach. W toalecie tylko zimna woda, brak mydła i niedziałająca suszarka do rąk (ręczników papierowych do wytarcia rąk też brak). Niedziałające kioski do samoobsługi. Rozumiem oszczędzanie prądu ale bez przesady.
zamówienie przez aplkacje. Po odwiedzinach po kilku miesiącach pomylili zamówieniae zamiar chikena dali wolowe