/Lower Silesian Voivodeship/Restauracja

KFC Wisznia Zachód BP MOP S5

Miejsce Obsługi Podróżnych S5, 55-114 Wisznia Mała, Polska

KFC Wisznia Zachód BP MOP S5
Restauracja
3.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
726V+V8 Wisznia Mała, Polska
+48 801 464 646
kfc.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–22
Wtorek: 8–22
Środa: 8–22
Czwartek: 8–22
Piątek: 8–22
Sobota: 8–22
Niedziela: 8–22
Napisz recenzję
Paweł Koch
Paweł Koch2 lata temu
Przed odlotem z Wrocławia w drodze kawa i mała przekąska. Smacznie. Bardzo bardzo estetycznie. Czyściutko. Pachnąco. Piękna zadbana zieleń na zewnątrz
Shen Long
Shen Long2 lata temu
Bardzo miła obsługa, jedzonko ok. W lokalu czysto aczkolwiek w toalecie brak mydła oraz papierowych ręczników. Obok lokalu plac zabaw dla dzieci.
Marcin W
Marcin W2 lata temu
Zestaw który zamówiłem w czasie dosyć sporego ruchu (sobota po południu) był gorący i smaczny. Trzeba było chwilę poczekać ale było warto. Restauracja schludna i czysta. Wygodny parking. Polecam.
Sylwia Szczurek
Sylwia Szczurek2 lata temu
Ogólnie swoją wypowiedz zacznę od tego ze bardzo Kubie kfc. Przyjeżdżając dzisiaj o godzinie 21:45 do kfc w Wiszni Małej odrazu zostałam poinformowana ze za chwile zamykają, chociaż pracują do 22:30. Mało pozycji z menu można było zamówić bo wszystko było już umyte i posprzątane pracownicy byli gotowi do wyjścia do domu. Nie wiem czy firma ich zmusza do tego by tak pracowali czy pracownicy mobilizują się szybciej aby wcześniej wyjść z pracy. Po ustaleniu z panem z obsługi co możemy zamówić złożyliśmy zamówienie ( sama obsługa nie była niewłaściwa). Czekaliśmy dosłownie 3 minutki.. W sumie super gdyby nie to ze zamówienie dostaliśmy totalnie nie ciepłe.. nie mówię ze zimne z lodówki ale nie ciepłe. Skoro tak im się spieszy i może firmę kfc nie stać żeby pracowników opłacić na dłuższa godzinę (co równa się lepsza jakość obsługi i dań) powinni się zamykać wcześniej albo powinni mieć więcej pracowników na zmianie. Cała restauracja była mokra po myciu podłóg i nie było gdzie uścisnąć bo wszystkie krzesła były założone na stół. Poważnie, zrozumiałabym sytuacje gdybym przyjechała o godzinie 22:15 a byłam kwadrans przed 22 a restauracja nie była przygotowana na klientów. Nie wiem jak o porze dziennej ale o wieczornej nie polecam
Adam Kaliski
Adam Kaliski2 lata temu
Takiego combo niekompetencji to jeszcze nie widziałem. Od wejścia coś nie tak, wc zamknięte, kazali iść do WC dla niepełnosprawnych. Spoko, tam tylko spłuczka nie działa, ale po za tym ok.
Czekam na zamówienie od 10 minut po czasie odbioru (zamawiałem przez aplikację) i nic. Na ekranie brak numeru mojego zamówienia, nikt nic nie powiedział, że gotowe. Odebrałem dopiero jak podszedłem do lady i łaskawie ktoś do mnie podszedł. Dostałem zamówienie w torbie na wynos, a zamawiałem na tacy na miejscu. Po za tym zapomnieli mi dać kubek na napój, musiałem wrócić do lady i się upomnieć.
Muszę również wspomnieć, że pomimo prawie całego wolnego lokalu, ciężko było znaleźć czysty stolik, a obsługa sobie spaceruje i plotkuje zamiast wziąć się do roboty. Porażka. Jak dla mnie kierownik do wymiany bo nie panuje nad zespołem i lokalem.
Patrycja dytko
Patrycja dytko2 lata temu
Bylam dzis w tym KFC w drodze powrotnej z wakacji. Zacznę może od Pani, która nas obsługiwała - była bardzo miła. Poza tym to restauracja nie przypadła mi do gustu. Na zamówienie czekałam długo. Na dodatek nie dostałam pełnego zamówienia. Na kanapkę, której zapomnieli dać musiałam dlugo czekać i ponownie się o nią upominać. Obsługa powinna mieć jakiegoś managera, który pokieruje sprawniej tą restauracja. Myślę, że nie odwiedze ponownie tego KFC.
Jan Kowalski
Jan Kowalski2 lata temu
Zawsze myślałem że wszystkie lokale KFC trzymają poziom, dopóki nie wyszedłem z tego miejsca, zamówienie wydane szybko i nie uważnie, przez co w zamówieniu brakowało kilku elementów o które trzeba było się upomnieć, kurczak smakował jakby już raz przeżył swoją pierwszą świeżość, wrap i frytki zimne. Daje 2 gwiazdki bo w toalecie było czysto.
Darek „Humbak”
Darek „Humbak”2 lata temu
Czas oczekiwania dramat. Na dwa zestawy i dwa kubełki 48 minut. Zamówienie wydane bez dwóch porcji frytek i talerzyków. Obsługa nie potrafi udzielić jakichkolwiek informacji. Niekompletne zamówienia to chyba standard w tej restauracji. Podczas naszego pobytu ok. dziesięć osób składało w tym temacie reklamację. Ogólnie porażka.
Zalecane lokalizacje