/Masovian Voivodeship/Restauracja

KFC Galeria Siedlce

Józefa Piłsudskiego 74, 08-110 Siedlce, Polska

KFC Galeria Siedlce
Restauracja
4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
579C+J4 Siedlce, Polska
+48 801 464 646
kfc.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–21
Wtorek: 9–21
Środa: 9–21
Czwartek: 9–21
Piątek: 9–21
Sobota: 9–21
Niedziela: 10–21
Napisz recenzję
Michal Wawryniuk
Michal Wawryniuk2 lata temu
Na bsmarty czekalismy 22 minuty, w tym czasie kelnerka podjadala frytki z torebek zapakowanych juz dla klientow. Ja rozumiem, wschod Polski, ale serio?!
Eliza Rosa
Eliza Rosa2 lata temu
Zamówienie przez stronę KFC, oczekiwany czas 30 minut, dostarczone trochę później, ale w granicach normy.
Niestety zamówienie nie było kompletne. Jednego produktu z zamówienia brakowało, a inny był doliczony dodatkowo, ale jego również nie było w dostawie.

Bardzo kiepska i nieprzyjemna sytuacja zakończona oczywiście zmarnowanym czasem na próbie złożenia reklamacji...jednak aby złożyć reklamacje trzeba przebijać się przez ogólnopolską infolinię, z baaaaaaardzo długim czasem oczekiwania na kolejne przekierowania rozmów, po to aby dowiedzieć się, że brakujący produkt nie zostanie dostarczony...
Jako rozwiązanie zaproponowano mi kupon rabatowy o wartości 15 zł do wykorzystania przy kolejnym zamówieniu; szkoda tylko, że braki w dostawie to koszt ponad 20 zł... Kupon miał przyjść w SMSie, jednak do tej pory nie dotarł.
Wstyd i żenada.
Serdecznie nie polecam
Adrian Ko
Adrian Ko2 lata temu
Zamówienie przez glovo, oczekiwany czas 45-60 minut, po 2h status zamówienia zmienił się na "dostarczone", a jedzenie nie dotarło.

Bardzo nieprzyjemna, nieśmieszna sytuacja zakończona dodatkowo zmarnowanym czasem na próbie złożenia reklamacji. Wygłodniały człowiek po 2.5h oczekiwania musi się przebijać przez ogólnopolskie infolinie z czekaniem na połączenie, tylko po to aby dowiedzieć się ze reklamacji nie przyjmą, bo to wina glovo, a nie ich.

A na glovo jest info ze za zamówienie odpowiada restauracja i nie można monitorować dostawy, bo to kurier restauracji, a nie glovo. I tak klient odbija się jak piłeczka pingpongowa, od jednej strony do drugiej.

Na numer podany przy zamówieniu na glovo (jak mniemam do kuriera) nikt nie odpowiada mimo paru prób.

Przykra sytuacja, i stad moja pierwsza negatywna opinia, ale w pełni zasłużona. Nawet nie ma nikogo kto wyjaśni sytuację, przeprosi czy cokolwiek. Glovo jedynie zwróciło mi środki po 2.5h.

Niby taka wielka sieć, standardy i laury konsumenta, a nigdy nikt w żadnej jadłodajni mnie tak zle nie potraktował. Wstyd proszę Państwa.
Mateusz Kozak
Mateusz Kozak2 lata temu
Tutaj dostać pracę jak i wszędzie: graniczy z cudem. Już szybciej dostałem gdzie indziej i mam nadzieję, że to zmieni się. Jeśli z obecnej nie dadzą lub nie przedłużą to tu wpadnę. Jeśli wtedy będzie tak samo to nie liczcie na te 3 gwiazdki... Jeśli chodzi o jedzenie to jak komuś zależy na otyłości i innych chorobach i uszkodzeniach układu trawiennego to jak najbardziej bo na dłuższą metę tylko szpital z oiomem i onkologią kłaniają się. 2 gwiazdki za smak bo reszta pozostawia wiele do życzenia. Zresztą jak McDonald's i tego typu firmy mają tyle samo do zaoferowania co KFC
Oleksandr
Oleksandr2 lata temu
Nie podobało mi się to. Bułka od cheeseburgera była pomarszczona, jedna kasjerka dotykała frytek gołymi rękami, inna podawała jej resztę w podartych banknotach. Poproszona o zmianę notatek, odmówiła. Obsługa była mizerna, nieprzyjemna.
Da_sza
Da_sza2 lata temu
Jak na środę, godzinę 11 i spory ruch frytki świeże, spora porcja (duże). iTwist soczysty, mało słony, ale całkiem dobry. Do dolewki nie dostałam pokrywki ani słomki. Jednak kiedy o nie poprosiłam, dostałam bez problemu.
Jacek Szulski
Jacek Szulski2 lata temu
Jestem bardzo nie zadowolony z mojej ostatniej wizyty w KFC w galerii. Bites był niedosmażony, a Pani menager kłóciła się ze mną, że „to czerwone mięso i takie właśnie musi być”,powiedziała również, ze dlatego nie je tego mięsa.
Daniel Bieliński
Daniel Bieliński2 lata temu
Daje jedną gwiazdkę bo jednak zjadłem ale to wstyd na frytki plus kawałki kurczaka czeka się 30 minut. Ekipa jak muchy w smole. Najpierw wydają duże zamówienia bez względu na kolejność. Pogawędki ze znajomymi, brak chęci do pracy. Jedna wielka lipa i żenada.
Zalecane lokalizacje