/Pomeranian Voivodeship/Restauracja

Restauracja "Na Rozdrożu" - kuchnia polska, catering

Zamostna 01, 84-239 Bolszewo, Polska

Restauracja "Na Rozdrożu" - kuchnia polska, catering
Restauracja
4.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
J56J+F3 Bolszewo, Polska
+48 504 199 065
hotelvictoria.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 11–22
Wtorek: 11–22
Środa: 11–22
Czwartek: 11–22
Piątek: 11–22
Sobota: 11–22
Niedziela: 11–22
Napisz recenzję
Barbara
Barbara2 lata temu
Bardzo smaczne przekąski, dania z karty również. Sympatyczna obsługa(w szczególności Pani kelnerka w czarnych włosach, P. Anita?)restauracja bardzo klimatyczna.
Wracam tam często z wielką przyjemnością☕🥂🍽i ze znajomymi.
Liliana Szyk
Liliana Szyk2 lata temu
Jedno z lepszych restauracji w jakich jadłam. Miła i szybka obsługa, bardzo smaczne i tanie jedzenie. Miejsce przytulne, napewno przyjdę tu ponownie 😀
Denis Plak
Denis Plak2 lata temu
Bardzo dobre jedzenie, przemiła i szybka obsługa klienta. Restauracja jest bardzo zadbana i panuje w niej porządek.
Gorąco polecam tą restaurację
Przemek MOTO
Przemek MOTO2 lata temu
Bardzo smaczne przekąski jak i inne dania. Fajny klimat ma to miejsce oraz wygląd. Polecam
Emilia Tysiąc
Emilia Tysiąc2 lata temu
Dobre jedzenie ale bez szału. Dewolaj pusty bez masła ani innego wypełnienia. Porcje dosyć spore. Danie z surówką. Ziemniaki lub frytki dokupowanie osobno.
Kazik Hazard
Kazik Hazard2 lata temu
Porażka , jednym słowem , nuggetsy bez smaku , Burger wołowy , a mięso ulepione z gliny suche , bez smaku , cena 49 zł za kawałek bułki powala , jedyne puree dobre . Niestety cena tez nie zachęca 170 zł trochę przeginka pozdrawiam.
Paulina Jankowska
Paulina Jankowska2 lata temu
Zawsze smacznie i zawsze świeżo przygotowywane jedzenie.
Daria Wojciechowska
Daria Wojciechowska2 lata temu
Brak profesjonalizmu ze strony obsługi był rażący, zwłaszcza w restauracji stylizującej się na luksusową. Kelnerka przynosiła dania niepełne, musieliśmy upominać się, by doniosła resztę brakujących elementów, bo bez tego chyba byśmy ich nie otrzymali. Kawa podana bez łyżeczki, bez cukru, bez pytania czy cukier podać. Tatar podany bez pieczywa, bez soli i pieprzu. Kelnerka biegała do naszego stolika chyba 5 razy... Odbierając zamówienie nie wiedziała, czy dane dania są aktualnie dostępne, musiała wracać do kuchni, by się upewnić. Ani razu nie usłyszeliśmy słowa "przepraszam" za popełnione błędy, ani żadnych innych zwrotów grzecznościowych jak "dziękuję". Jakość dań również pozostawiała wiele do życzenia i była absolutnie nieadekwatna do cen. Tatar jedynie poprawny, puree ziemniaczane smakowało jak z proszku, danie z kotletem z piersi totalnie niedoprawione, makaron z grzybami poprawny.
Polecamy... omijać szerokim łukiem to miejsce.

W odniesieniu do Państwa odpowiedzi - sugerowanie usunięcia niepochlebnej opinii (w trybie rozkazującym) jest równie nieprofesjonalne jak obsługa w restauracji, co tylko potwierdza prawdziwość mojej opinii. Ponownie ukazuje to brak pokory i odpowiedniego podejścia do klienta. Nie wyrazili Państwo, że jest Państwu przykro, że klient spotkał się z taką sytuacją w restauracji, zamiast tego sugerują, że moim błędem było niezgłoszenie faktu managerowi. Jako klient oczekuję rzetelnej obsługi przez kelnera, który mnie obsługuje. Nie czuję się w obowiązku, by biegać za kierownictwem, aby otrzymać profesjonalną usługę, która nie wykracza ponad zwykłą ofertę, jaką jest obsługa klienta indywidualnego. Co więcej - pojawienie się wielu nowych pozytywnych opinii o lokalu, zwłaszcza od osób o jednakowych nazwiskach jak dyrektor hotelu, w której znajduje się restauracja oraz prawdopodobnie rodziny pana dyrektora, zaraz po mojej, budzi skrajne wątpliwości co do ich rzetelności.
Zalecane lokalizacje