Impresja
Park Hutniczy 10, 41-800 Zabrze, Polska
4.2
8 komentarze
8Q7P+35 Zabrze, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: Zamknięty
Wtorek: Zamknięty
Środa: Zamknięty
Czwartek: 13–20
Niedziela: 13–20
Wtorek: Zamknięty
Środa: Zamknięty
Czwartek: 13–20
Niedziela: 13–20
(+) Doceniam dostępność dla osób niepełnosprawnych, podjazd i toaletę.
(-)Klucz do toalety na parterze powinien być zawsze dostępny dla klienta, pod ręką obsługi. Jednak nie zawsze tak jest. Kilka razy obsługa nie mogła znaleźć klucza i nie mogłam skorzystać. W przypadku, gdy toaletę zastaję otwartą to często jest w niej brudno, pełno petów w muszli i w umywalce. Niemiłe wrażenie.
(+) Jedzenie mogę ocenić jako smaczne. Wczoraj akurat zamówiłam placki ziemniaczane w sosie grzybowym. Sam placek bardzo dobry, chrupiący. Sos mógłby być dużo bardziej doprawiony, był mdły i mógłby mieć konsystencje sosu, a nie być samymi drobno pokrojonymi kawałkami grzybów.
(-) Wczoraj z obsługą poszło coś nie tak. Drugie zamówienie złożyłyśmy ze znajomymi przy barze. Kelnerka dwukrotnie potwierdzała całość zamówienia. Dwukrotnie też potwierdziłyśmy, że zamawiamy dwie porcje placków ziemniaczanych z sosem podgrzybkowym. Po dłuższej chwili kelnerka podała pierwszą część zamówienia i poinformowała nas, że drugiej porcji placków niestety już nie ma. Kiedy zamówiłyśmy inne danie z karty, znów po dłuższym czasie oczekiwania, kelnerka poinformowała nas, że wybrane danie jest już niedostępne z powodu zamknięcia kuchni. Zaproponowała inne danie, które nie zostało podane od razu, tylko 3 raz trzeba było na nie czekać...
Myślę, że każdy klient lubi dostawać danie na które ma ochotę.
Jeśli pozycja z menu jest w danej chwili niedostępna obsługa powinna o tym informować od razu. Można raz zmienić zamówienie, dwukrotna zmiana zamówienia trochę z przymusu (bo przyszłyśmy po to, aby coś zjeść w restauracji), nie robi dobrego wrażenia na kliencie. Restauracja Impresja to nie jest dla mnie bar mleczny, albo malutkie bistro, ale restauracja z wysokimi cenami. Takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. A jeśli się zdarzają (jesteśmy tylko ludźmi), powinien być przewidziany dla klienta pewien rabat (nawet bardzo drobny) - a tu tego nie było.