/Kuyavian-Pomeranian Voivodeship/Salon fryzjerski

M.M Dahlke Fryzjer & Barber

Wyzwolenia 109B, 85-790 Bydgoszcz, Polska

M.M Dahlke Fryzjer & Barber
Salon fryzjerski
4.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
5597+J9 Bydgoszcz, Polska
+48 516 621 052
magdalenadahlke.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–20
Wtorek: 9–20
Środa: 9–20
Czwartek: 9–20
Piątek: 9–20
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Marta
Marta2 lata temu
Plusik za miłą atmosferę, bo z uslugi nie bylam zadowolona.

Umówiona byłam na usługę z Panią Magdą ale niestety koloryzacja była wykonywana razem z uczennicą, bo Pani Magda nie spodziewała się aż tak długich włosów.. a efekt? Pol głowy o ton jasniejszy a o jakości włosa po, juz nie wspomnę.. No szkoda!
Martyna
Martyna2 lata temu
Pierwszy raz poddałam się farbowaniu włosów, ponieważ zawsze bałam się komuś zaufać.
Całe szczęście odważyłam się i umówiłam się na wizytę do Pani Magdaleny .
Bardzo mile spędzony i przegadany czas oraz efekt sztos ! Jestem bardzo zadowolona , czuje się super w moich nowych włosach i jeszcze tam zawitam ! ❤️
Malgorzata Wieczorek
Malgorzata Wieczorek2 lata temu
To kolejne nasze spotkanie w salonie, wcześniej Pani Lesia, cudowna kobieta, bardzo profesjonalnie wykonana usługa i jeszcze ogromną serdeczność, kolejne wizyty z Panią Magdą, wizyta nie tylko urodowa ale i terapeutyczna, piękne włosy, fantastyczne kosmetyki, drobiazgowe podejście do usługi, góra porad, i do tego ta atmosfera, spokój, pomiędzy pracownikami mega sympatyczne relacje. Piękne miejsce, piękni ludzie i pyszna kawa. Zdecydowanie polecam
Natalia Ampulska
Natalia Ampulska2 lata temu
Fryzura niby ok. Ale ......Sytuacja, w której telefon ma przy sobie właściciel nie będący w zakładzie, a tym samym Pani nie może się dowiedzieć że spóźnię się około 7 minut i w tym czasie przyjmuje Pana to jakieś kuriozum! Oczywiście owe 7 minut spoznienia z MOJEJ winy jak najbardziej byłyby kosztem mojego czasu ale nie ma komunikacji. Skutek taki ze Pani pracuje w pospiechu. Dramat. Jest mi przykro bo jechałam 26 km a usługi tanie nie są (150zl) i nie tego się spodziewałam.
Iza Chylarecka
Iza Chylarecka2 lata temu
Jak zawsze profesjonalna obsługa. Pani Magda mistrzyni koloryzacji w odcieniach blondu i nie tylko. Serdecznie polecam :) Kolor -mega , strzyżenie - rewelacja😉
Marta Kulpa
Marta Kulpa2 lata temu
Wizyta w tym salonie to czysta przyjemność. Pani Magda świetnie doradziła, idealnie dobrała kolor i wykonała piękne cięcie. Efekt przerósł moje oczekiwania. Bardzo, bardzo polecam!! 🙂
Jennifer Schroeder
Jennifer Schroeder2 lata temu
Najlepszy salon w Bydgoszczy! ♥️ Pełen profesjonalizm i przemiła atmosfera. Zadowolenie z usług gwarantowane w stu procentach! 😊❤️
Monika a
Monika a2 lata temu
Dzielę się moim doświadczeniem nie po to, aby wywołać negatywne emocje, a jedynie aby zwrócić uwagę właścicieli firmy na potrzeby, które należy uwzględnić prowadząc firmę opartą na kontaktach międzyludzkich. Ale po kolei. Dzień przed planowaną wizytą zostałam telefonicznie poproszona o przybycie na wcześniejszą godzinę, z uwagi na rodzicielskie obowiązki P. Magdaleny. Jako pracująca matka doskonale rozumiem sytuację, chciałam wykazać się dobrą wolą i się zgodziłam. Kolejnego dnia zjawiłam się nawet 10 min przed tą wcześniejszą godziną i..... na realizację usługi czekałam pół godziny! Kiedy nadeszła moja kolej nie usłyszałam, ani wyjaśnień, ani przepraszam, ani próby rekompensaty straconego czasu. I w tym miejscu taka prośba - szanujmy swój czas nawzajem. W trakcie realizacji usługi P. Magdalena miała swoją wizję w jaki sposób ma wyglądać moja fryzura (cięcie). Cały czas słyszałam: "ja chcę, aby Pani wyglądała tak....", nie dopuszczała mnie do głosu, moich próśb w tej materii. Nawet więcej, lightmotivem naszego spotkania stał się zwrot: "gdy urośnie Pani grzywka, będzie Pani wyglądała lepiej"??? Cóż, człowiek ma taką skłonność, że pragnie wyglądać dobrze, przyzwoicie teraz, zawsze, a nie w nieokreślonym 'kiedyś'. Ostatecznie, po kolejnej mojej prośbie, pełna irytacji P. Magdalena, pochyliła się nad tą nieszczęsną grzywką i nieco poświęciła jej czasu, podkreślając jednocześnie, że wyrównała mi końcówki, które wyglądały "bardzo źle" (tak na marginesie, te końcówki - źle podcięte według Pani - to efekt mojej ostatniej, kwietniowej wizyty w Państwa salonie).....Reasumując, proszę aby Państwo traktowali wszystkich klientów jak ludzi, nie tylko tych, których znacie osobiście. Gdyby poświęciła mi Pani 50% atencji i uwagi, jaką zaoferowała Pani poprzedniej klientce (obsługiwanej przede mną), to zapewne i atmosfera byłaby inna i efekt też. Pozdrawiam z życzeniami większej uważności i empatii wobec każdego klienta i każdej klientki.
Zalecane lokalizacje