/Lesser Poland Voivodeship/Salon fryzjerski

Salon Fryzjerski Martina

Sienkiewicza 5A, 32-700 Bochnia, Polska

Salon Fryzjerski Martina
Salon fryzjerski
4.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
XC8J+RG Bochnia, Polska
+48 509 817 930
pl-pl.facebook.com
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–19
Wtorek: 10–19
Środa: 10–19
Czwartek: 10–19
Piątek: 10–19
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Gabriela Baniak
Gabriela Baniak2 lata temu
Do salonu Martina trafiłam z polecenia znajomych, którzy zawsze byli zadowoleni z usług profesjonalistek, które w nim pracują. Ja również z całego serca polecam. Podczas każdej z wizyt panowała miła atmosfera, lokal jest BARDZO czysty i zadbany, co jest dużym plusem. Pani Justyna, która miała okazje koloryzować mi włosy jest bardzo sympatyczna, swoją pracę wykonuje z pasją, ogromnym zaangażowaniem oraz dokładnością. Zdecydowanie polecam!
Łukasz Korta
Łukasz Korta2 lata temu
Profesjonalny salon fryzjerski, znają się na tym co robią, doradzą, miła atmosfera. Komfortowa poczekalnia, karty rabatowe dla stałych klientów. Szczerze polecam! Same +
Jadwiga Suder
Jadwiga Suder2 lata temu
Polecam wszystkim ten zakład fryzjerski, przemiłe panie bardzo fajna atmosfera i pełen profesjonalizm, ja byłam w nim po raz pierwszy i na pewno się wrócę na kolejne strzyżenie i farbowanie.
Karola
Karola2 lata temu
Jestem bardzo zadowolona z usługi fryzjerskiej. Polecam
Klaudia Gibała
Klaudia Gibała2 lata temu
Korzystałam z usługi podcinania końcowek moich długich kręconych włosów. Pani była pomocna, rozwiewała moje wątpliwości na temat włosów, oraz bardzo miła. Efekt końcowy zachwycał. Bardzo mocno się zastanawiam czy ni iść na inną usługę, może koloryzacja?! Prace w swoim portfolia miała piękne. Oglądałam kiedy czekałam na swoją kolej.
Criss Music
Criss Music2 lata temu
Fachowa obsługa, polecam serdecznie!
Agnieszka Fiołek
Agnieszka Fiołek2 lata temu
Salon pięknie urządzony.
Dziewdzyny bardzo miłe i sympatyczne, zawsze uśmiechnięte.
Fachowo podchodzą do swojej pracy .
Osobiście korzystam miedzy innymi z koloryzacji i zawsze jestem bardzo zadowolona z efektow.
Serdecznie polecam!
Marta Nit
Marta Nit2 lata temu
Wybrałam się do salonu, ponieważ ma dobre opinie,jednak się bardzo rozczarowałam. Owszem salon czysty,świeży,miła Pani mnie przywitała.Przedstawiłam jej swoje oczekiwania,bardzo skromne bo chodziło tylko o ścięcie. Niestety spotkałam się z brakiem wyobraźni,wiedzy i umiejętności pod względem wykonywanej pracy.Na głowie mam koszmar,do pracy musiałam spiąć włosy gumką.Wygladam jak Mikołaj Kopernik lub kościółkowa babka z pod beretki,czyli uklepane i krzywo ścięe :) A miało być tylko strzyżenie w formie boba 🤪 Jeszcze jedna uwaga do właścicielki salonu- jeżeli ma Pani pracowników młodych, niedoświadczonych powinna im Pani poświęcić czas, może swoją wiedzę na praktyczne douczenie. Włosy odrosną spięte gumką,a to miejsce będę omijać szerokim łukiem. Nie polecam

Odp. na komentarz właściciela:
Bardzo dziękuję za odpowiedz na mój komentarz. Cieszę się, że ma Pani tyle dobrych opinii i gratuluję. Doceniam również Państwa wysoką samoocenę dotyczącą doświadczenia zawodowego i profesjonalizmu, chociaż skromność to też zaleta. Jestem zachwycona też Pani mottem, które ma dotyczyć klientów. Niestety nie doświadczyłam tego przywileju i z tego powodu jest mi przykro. Nie zrozumiałe dla mnie jest również oskarżanie mnie o hejt wobec Pani salonu. Przypominam, że wyrażanie własnej opinii to nie hejt! Proszę zaznajomić się z definicją hejtu.
Co do Mikołaja Kopernika itd. również ich nie hejtuje a raczej utożsamiam się z ich wyglądem. Czy rozumie Pani przekaz tej treści ? Nie wiem również skąd wzięła się Pani opinia o moim wielokrotnym zadowoleniu z usługi podczas wyjścia z salonu. Owszem zapłaciłam za usługę, podkreśliłam również, że jestem zadowolona z zabiegu pielęgnacyjnego na włosy. Co do ścięcia i fryzury przypominam rozmowę w obecności Pani oraz klientki, podczas której Pani pracownica potwierdziła, że byłam nie zadowolona ze ścięcia i uczesania przed wyjściem z salonu. Po oglądnięciu mojej fryzury i zadaniu mi kilku pytań stwierdziła Pani, cytując : „ to nie powinno się zdarzyć w naszym salonie”. Obecna podczas rozmowy klientka również skomentowała, że nie wygląda to dobrze, proponując nawet, że odstąpi mi trochę czasu , żeby Pani to poprawiła. Czy już Pani zapominała? Nie dorzeczne okazało się również stwierdzenie Pani pracownicy, że zachowywałam się arogancko i przepraszałam ją za swoje włosy. Czy mogę prosić o wyjaśnienie tego stwierdzenia, ponieważ taka sytuacja nie miała miejsca. Proszę o wyjaśnienie jak mogłam być równocześnie zadowolona i arogancka? To chyba jakaś rozbieżność. Za propozycję naprawy fryzury bardzo dziękuję , nie skorzystam. Praca zawodowa to nie tylko sukcesy ale również porażki. Fryzjer o wysokiej kulturze osobistej, profesjonalista potrafi przyjąć krytykę i czerpać z niej naukę.
A klient to nie tylko ten zadowolony ale również ten mniej zadowolony z którym trzeba umieć postępować Więc???? Dołączam również zdjęcia mojej skromnej fryzury i propozycji jaką zasugerowałam, która została odrzuca przez Panią w salonie.
Zalecane lokalizacje