Salon Fryzjerski Martina
Sienkiewicza 5A, 32-700 Bochnia, Polska
4.7
8 komentarze
XC8J+RG Bochnia, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 10–19
Wtorek: 10–19
Środa: 10–19
Czwartek: 10–19
Piątek: 10–19
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 10–19
Środa: 10–19
Czwartek: 10–19
Piątek: 10–19
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Dziewdzyny bardzo miłe i sympatyczne, zawsze uśmiechnięte.
Fachowo podchodzą do swojej pracy .
Osobiście korzystam miedzy innymi z koloryzacji i zawsze jestem bardzo zadowolona z efektow.
Serdecznie polecam!
Odp. na komentarz właściciela:
Bardzo dziękuję za odpowiedz na mój komentarz. Cieszę się, że ma Pani tyle dobrych opinii i gratuluję. Doceniam również Państwa wysoką samoocenę dotyczącą doświadczenia zawodowego i profesjonalizmu, chociaż skromność to też zaleta. Jestem zachwycona też Pani mottem, które ma dotyczyć klientów. Niestety nie doświadczyłam tego przywileju i z tego powodu jest mi przykro. Nie zrozumiałe dla mnie jest również oskarżanie mnie o hejt wobec Pani salonu. Przypominam, że wyrażanie własnej opinii to nie hejt! Proszę zaznajomić się z definicją hejtu.
Co do Mikołaja Kopernika itd. również ich nie hejtuje a raczej utożsamiam się z ich wyglądem. Czy rozumie Pani przekaz tej treści ? Nie wiem również skąd wzięła się Pani opinia o moim wielokrotnym zadowoleniu z usługi podczas wyjścia z salonu. Owszem zapłaciłam za usługę, podkreśliłam również, że jestem zadowolona z zabiegu pielęgnacyjnego na włosy. Co do ścięcia i fryzury przypominam rozmowę w obecności Pani oraz klientki, podczas której Pani pracownica potwierdziła, że byłam nie zadowolona ze ścięcia i uczesania przed wyjściem z salonu. Po oglądnięciu mojej fryzury i zadaniu mi kilku pytań stwierdziła Pani, cytując : „ to nie powinno się zdarzyć w naszym salonie”. Obecna podczas rozmowy klientka również skomentowała, że nie wygląda to dobrze, proponując nawet, że odstąpi mi trochę czasu , żeby Pani to poprawiła. Czy już Pani zapominała? Nie dorzeczne okazało się również stwierdzenie Pani pracownicy, że zachowywałam się arogancko i przepraszałam ją za swoje włosy. Czy mogę prosić o wyjaśnienie tego stwierdzenia, ponieważ taka sytuacja nie miała miejsca. Proszę o wyjaśnienie jak mogłam być równocześnie zadowolona i arogancka? To chyba jakaś rozbieżność. Za propozycję naprawy fryzury bardzo dziękuję , nie skorzystam. Praca zawodowa to nie tylko sukcesy ale również porażki. Fryzjer o wysokiej kulturze osobistej, profesjonalista potrafi przyjąć krytykę i czerpać z niej naukę.
A klient to nie tylko ten zadowolony ale również ten mniej zadowolony z którym trzeba umieć postępować Więc???? Dołączam również zdjęcia mojej skromnej fryzury i propozycji jaką zasugerowałam, która została odrzuca przez Panią w salonie.