Salon fryzjerski Wella - Edyta Liszka
al. Bielska 135, 43-100 Tychy, Polska
4.4
8 komentarze
4X3F+X6 Tychy, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–19
Wtorek: 8–19
Środa: 8–19
Czwartek: 8–19
Piątek: 8–19
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 8–19
Środa: 8–19
Czwartek: 8–19
Piątek: 8–19
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
- do slonu trafilam po pozytywnych opiniach i alez bardzo sie pomylilam: przyszlam z zamiarem zrobienia pasemek blond i na wstepie uprzedzilam ze absolutnie nie chce odcieniow typu zolc, rudy lub szary. Pani Agnieszka potwierdzila ze wie o co chodzi i co robic. Roznice zauwazylam juz na mokrych wlosach, gdyz byly zdecydownie ciemniejsze, a po osuszeniu, ze kolor jest zupelnie nie taki jaki uzgodniono a wrecz taki jakigo mialo nie byc - czyli szary. Pani Agnieszka probowala mi wmowic ze jest na odwrot, po czym rzucila mi ksiazka z kolorami i zapytala co wiec chce. Ja ponownie powiedzialam ze chce dalej to samo tzn kolor pasemek blond, nie zolty, rudy i nie szary. W ksiazce znalazlysmy kolor szarego blondu ktory byl identyczny z moimi i Pani Agnieszka zaczela plukac 'szary'. To niestety nie wystarczylo wiec nalozyla cos na splukanie szarego na kolejne ok 25min - niestety tez niewiele pomoglo. Moje niezadowolenie odpierala argumentami ze to nie jest szary, to jest to co chcialam, ze szary i tak sie wyplucze po kilku myciach, i ze 'szkoda ze sie nie dogadalysmy na poczatku co do koloru'!!!??? Dodam, ze kolor szary byl jednolity na calych wlosach, pasemek brak. Zazadalam wiec rozowy z kierowniczka. Pani Edyta rowniez probowala mnie przekonac ze to nie jest szary i ewentualnie wrzucenie paru pasemek na gore, co zostalo skontrowane od razu przez Pania Agnieszke, ktora dodala ze: 1) pasemka byly juz przeciez zrobione 2) kazdy w rodzinie mi powie ze nie sa szare 3) i tak bede niezdowolona 4)przez to ze jestem niezadowolona tylko musze zaplacic 270zl choc powinnam wiecej ??!! - wyszlam, bo Panie nie wykazywaly zbytniej checi zeby naprawic zly kolor.
Glownym mottem salonu jest: swiadczenie usługi na najwyższym poziomie, gdzie zadowolenie klienta jest ich celem oraz profesjonalna obsługa klienta, fachowość, poczucie stylu - dzis doswiadczylam ze niestety jest wrecz przeciwnie.
Ponadto po powrocie znalazlam taka oto opinie innej klientki, brzmi bardzo znajomo:
'Dziendobry , prosze omijac Ten salon z daleka brak profesjonalizmu! Wstyd poprostu dla welli!! Bylam u tego fryzjera bo po opiniach ktore poczytałam wydawało mi się ze salon jest naprawdę dobry ale się myliłam ! Pani Agnieszka miała mi zrobić jasne pasemka białe ! A po zakończeniu nie wierzyłam własnym oczom jaki kolor miałam na włosach był to jakiś szary kolor a po mojich pasemkach ani śladu ☹️Wydaje mi się ze pasemka które mi pani zrobiła wyszły żółte i pani stwierdziła ze nałoży mi kolor i będzie ok ! Zapłaciłam 240 zł za niby pasemka których nie było ! Wstyd dla welli naprawdę totalny brak profesjonalizmu!!!z daleka od tego Salonu'
Prosze rowniez zauwazyc ze pozytywne wpisy sa glownie od mezczyzn.
Wybor salonu oraz pieniedzy nalezy do Was a jak sie czuje kobieta z brzydkimi wlosami tez nie musze nikomu tlumaczyc.